Projekter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Forskningsprojektet ’SamHver’ undersøger, hvordan professionelle som fx lærere, pædagoger, og øvrigt pædagogisk personale, inklusionskonsulenter og PPR-psykologer kan arbejde sammen og på tværs af faggrænser om at skabe bedre deltagelsesbetingelser for børn i dagtilbud og skole.
Målet er at give de professionelle bedre handlemuligheder og større handlekraft i forhold både at udvikle fællesskaber og pædagogisk praksis generelt og styrke deltagelsesmulighederne for de børn, der er bekymring for.
Projektet er støttet af Fremfærd Børn
Målet er at give de professionelle bedre handlemuligheder og større handlekraft i forhold både at udvikle fællesskaber og pædagogisk praksis generelt og styrke deltagelsesmulighederne for de børn, der er bekymring for.
Projektet er støttet af Fremfærd Børn
Akronym | SamHver |
---|---|
Status | Igangværende |
Effektiv start/slut dato | 01/08/2022 → 31/07/2025 |
Projekter
- 1 Igangværende
-
Samarbejde om udvikling af undervisning, fællesskaber og elevers deltagelsesbetingelser
Madsen, C. D. (PI) & Kousholt, D. (PI)
01/09/2022 → 01/09/2025
Projekter: Projekt › Forskning
Aktiviteter
- 1 Andet
-
Nationalt Center for PPR-forskning
Kousholt, D. (Deltager), Borring, C. G. (Deltager), Bøttcher, L. (Deltager), Danneskiold-Samsøe, I. (Deltager), Gylling-Andersen, T. (Deltager), Hedegaard-Sørensen, L. (Deltager), Kjær, B. (Deltager), Skaaning Knage, F. (Deltager), Kragh-Müller, G. (Deltager), Madsen, C. (Deltager), Morin, A. (Deltager), Schultz, C. (Deltager), Simovska, V. (Deltager) & Madsen, C. D. (Deltager)
1 dec. 2023Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ejerskab og andre aktiviteter › Andet