Pædagogisk praksis og fagintegration i skolehaver

Projekter: ProjektForskning

  • Haver til Maver
Se relationer på Aarhus Universitet

Beskrivelse

Efteruddannelese/pilot projekt forud for ansøgning til MÆRSK FONDEN. Efteruddannelsen gennemføres for lærere og pædagoger F2017 og E2017. Samarbejde mellem DPU og Haver til Maver. MÆRSK ansøgning 2. bedømmelsesrunde: Udvikling og gennemførsel af valgfag på diplomuddannelse i almenn pædagogik på Metrol for pædagoger og lærere, der underviser i og med nature m særligt fokus på skolehaneundervisning og -læring. Furesø og Gentofte commune er partnere. Anden behandling af ansøægning i MÆRKS FONDEN.
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/01/201731/05/2018

    Forskningsområder

  • Kompetenceudvikling, Udeskole, Udeundervisning, Skolehaver, Læring

Projekter

Projekter

Aktiviteter

Presse/medie

Publikationer

ID: 129052258