Ny naturfag

Projekter: ProjektForskning

Projektdetaljer

Beskrivelse

Projekt, der samler op på og viderefører FUF, "Fremtidens Undervisningsfacilitet" med hovedvægt på naturfagsdidaktik og STEM-området (Science Technology Engineering & Math) i uddannelsesområdet.
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/01/201525/11/2015

Emneord

  • naturfagsdidaktik
  • Inklusion
  • naturfagslokaler

Fingerprint

Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.
  • Flow experience: empirical research and applications

    Bidragets oversatte titel: Flow Oplevelse: Forskning og AnvendelseHarmat, L. (Redaktør), Andersen, F. Ø. (Redaktør), Ullén, F. (Redaktør), Wright, J. (Redaktør) & Sadlo, G. (Redaktør), 26 apr. 2016, Cham, Switzerland: Springer. 360 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

  • Using ESM to study flow in a STEM project

    Bidragets oversatte titel: Brug af ESM metoden til at studere flow i et natarfagsdidaktisk projektAndersen, F. Ø., 26 apr. 2016, Flow experience: empirical research and applications. Harmat, L., Andersen, F. Ø., Ullén, F., Wright, J. & Sadlo, G. (red.). New York: Springer, s. 145-161 16 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    3 Citationer (Scopus)
  • Hvor er nørderne, der skal sikre klimaomstillingen?

    Andersen, F. Ø., 1 dec. 2015, I: Information. s. 16-17 2 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - Kronik

    Åben adgang