Projekter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Følgeforskning på Arken ifm udviklingsprojektet K-Labs støttet af AP Møller Fonden,
Status | Igangværende |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 02/05/2016 → … |
Emneord
- museumspædagogik
- Åben Skole
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.
Projekter
- 3 Igangværende
-
Følgeforskning på Jeg kan Skabe, Danmarks Design Museum
Knudsen, L. E. D. (Samarbejdspartner) & Lassen, K. R. (Projektleder)
02/09/2019 → …
Projekter: Projekt › Forskning
-
-
Demokratiske benspænd eller spændetrøje
Knudsen, L. E. D. & Sattrup, L., 2020, Med kunsten som benspænd i åben skole. Toft, C. & Bendix, J. (red.). Ishøj: ARKEN, Museum for Moderne Kunst, s. 44-47 4 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning
-
Arts-based research and the search for didactical potentials in haiku poems
Knudsen, L. E. D., mar. 2016. 1 s.Bidragets oversatte titel :Kunstbaseret forskning og søgningen efter didaktiske potentialer i haiku digte Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
-
The didactisation and poetization in the collaboration between schools and external agents
Knudsen, L. E. D., mar. 2016. 1 s.Bidragets oversatte titel :Didaktisering og poetisering eller: Hvad er Åben Skole? Fire fortolkninger og konsekvenser Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
-
Kritisk ven
Lars Emmerik Damgaard Knudsen (Konsulent)
22 maj 2017Aktivitet: Rådgivning - typer › Rådgivning
Fil -
Åben skole - Didaktiske refleksioner over et paradoks, strukturer og strategier
Knudsen, L. E. D. (Foredragsholder)
20 apr. 2017Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Fil -
Kritisk ven
Lars Emmerik Damgaard Knudsen (Konsulent)
26 jan. 2017Aktivitet: Rådgivning - typer › Rådgivning
Fil