Projekter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Casestudie på finske skoler i Helsinki området om klasseledelse i praksis, herunder fokus på lærerstuderendes praktik på området.
Status | Afsluttet |
---|---|
Effektiv start/slut dato | 01/03/2014 → 25/11/2015 |
Emneord
- klasseledelse
- Klasserumsledelse
- Inklusion
- klasselærerfunktion
- læreruddannelse
- lærergrundfaglighed
Projekter
- 4 Afsluttet
-
Finsk læreruddannelse - i nordisk perspektiv
Andersen, F. Ø. (Deltager), Aaltonen, K. (Deltager), Dahl, K. K. B. (Deltager), Klange, E. (Deltager) & Bjerre, J. (Deltager)
01/01/2016 → 01/12/2020
Projekter: Projekt › Forskning
Fil -
Finsk læreruddannelse i et dansk perspektiv
Andersen, F. Ø. (Deltager), Lund Honore, C. (Deltager) & Krzywacki, H. (Deltager)
01/11/2015 → 01/07/2017
Projekter: Projekt › Forskning
-
Ny naturfag
Andersen, F. Ø. (Deltager) & Ingerslev, J. (Deltager)
01/01/2015 → 25/11/2015
Projekter: Projekt › Forskning
Fil
-
Den finske model: Hvordan sikres sammenhæng mellem forskning, uddannelse og undervisning i grundskolens fag?
Andersen, F. Ø., 28 nov. 2015, I: Paideia: tidsskrift for professionel pædagogisk praksis. 10, s. 7-16 10 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Verdens bedste folkeskole: finsk og dansk læringsmiljø
Andersen, F. Ø., 2010, Aarhus: Aarhus Universitetsforlag. 158 s.Publikation: Bog/antologi/rapport › Bog › Forskning › peer review
Presse/medier
-
Ny bog: Svage elever har brug for praktiske øvelser og relationer
04/11/2015
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
-