Projektdetaljer
Beskrivelse
Formålet er at udvikle og integrere IT, intermedialitet og multimodalitet på to fagmoduler på 1 semester på didaktikuddannelserne:
Analyse og fortolkning (AOF) danskdidaktik og Materiel kultur, krop og handling (MKKH) på materiel kultur.
Vi ønsker som undervisere at fokusere på, hvordan intermedialitet og multimodalitet integreres i blogs og produkter i undervisningen, og hvordan dette kan begrundes, rammesættes og evalueres.
Vi ønsker med projektet at understøtte, at de studerende i deres læreproces og gensidige feed-back kan anvende multimodale udtryksformer og integrere dem i deres didaktiske design og refleksioner.
Analyse og fortolkning (AOF) danskdidaktik og Materiel kultur, krop og handling (MKKH) på materiel kultur.
Vi ønsker som undervisere at fokusere på, hvordan intermedialitet og multimodalitet integreres i blogs og produkter i undervisningen, og hvordan dette kan begrundes, rammesættes og evalueres.
Vi ønsker med projektet at understøtte, at de studerende i deres læreproces og gensidige feed-back kan anvende multimodale udtryksformer og integrere dem i deres didaktiske design og refleksioner.
Kort titel | Tværmediale blogs på didaktikuddannelserne dansk og materiel kultur |
---|---|
Status | Afsluttet |
Effektiv start/slut dato | 01/09/2018 → 15/01/2019 |
Emneord
- edu-it
- blogs
- tværmedial
- multimodal
- fagdidaktik
- Didaktisk design
- undervisningsudvikling
- gensidig feed-back