Projektdetaljer

Beskrivelse

Formålet er at udvikle og integrere IT, intermedialitet og multimodalitet på to fagmoduler på 1 semester på didaktikuddannelserne:
Analyse og fortolkning (AOF) danskdidaktik og Materiel kultur, krop og handling (MKKH) på materiel kultur.
Vi ønsker som undervisere at fokusere på, hvordan intermedialitet og multimodalitet integreres i blogs og produkter i undervisningen, og hvordan dette kan begrundes, rammesættes og evalueres. 
Vi ønsker med projektet at understøtte, at de studerende i deres læreproces og gensidige feed-back kan anvende multimodale udtryksformer og integrere dem i deres didaktiske design og refleksioner. 

Kort titelTværmediale blogs på didaktikuddannelserne dansk og materiel kultur
StatusAfsluttet
Effektiv start/slut dato01/09/201815/01/2019

Emneord

  • edu-it
  • blogs
  • tværmedial
  • multimodal
  • fagdidaktik
  • Didaktisk design
  • undervisningsudvikling
  • gensidig feed-back