Projekter pr. år
Projektdetaljer
Beskrivelse
Projektet tager udgangspunkt i at bidrage til udviklingen af en didaktik for kandidatuddannelsen Didaktik, Materiel Kultur. Uddannelsen er blandt optaget af formidle og forske i steders didaktiske muligheder og udfordringer. Projektet er en undersøgelse af, hvordan fænomenologi og poesi kan skabe en større sanselighed og derved nærvær, relevans, inspiration og anvendelighed i den almene didaktik.
| Status | Igangværende |
|---|---|
| Effektiv start/slut dato | 01/09/2015 → … |
Fingerprint
Udforsk forskningsemnerne, som dette projekt berører. Disse etiketter er oprettet på grundlag af de underliggende bevillinger/legater. Sammen danner de et unikt fingerprint.
-
Følgeforskning på Jeg kan Skabe, Danmarks Design Museum
Knudsen, L. E. D. (Samarbejdspartner) & Lassen, K. R. (Projektleder)
02/09/2019 → …
Projekter: Projekt › Forskning
-
Kritisk ven - K-Labs på Arken Undervisning
Knudsen, L. E. D. (Deltager)
02/05/2016 → …
Projekter: Projekt › Forskning
Fil -
Åben Skole
Knudsen, L. E. D. (Deltager)
Aarhus Universitets Forkningsfond
01/05/2014 → …
Projekter: Projekt › Forskning
Fil
Publikation
- 1 Konferenceabstrakt til konference
-
Arts-based research and the search for didactical potentials in haiku poems
Knudsen, L. E. D., mar. 2016. 1 s.Bidragets oversatte titel :Kunstbaseret forskning og søgningen efter didaktiske potentialer i haiku digte Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Aktiviteter
-
University of British Columbia
Knudsen, L. E. D. (Gæsteforsker) & Irwin, R. (Gæsteforsker)
16 aug. 2017 → 12 jan. 2018Aktivitet: Besøg på en ekstern institution - typer › Besøg ved en ekstern, akademisk institution
-
NERA 2016
Knudsen, L. E. D. (Deltager)
9 mar. 2016 → 11 mar. 2016Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af konference
Fil