DPU

Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Vibe Aarkrog

  1. 2020
  2. Udgivet

    The standing and status of vocational education and training in Denmark. / Aarkrog, Vibe.

    I: Journal of Vocational Education and Training, Bind 72, Nr. 2, 03.2020, s. 170-188.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  3. Udgivet

    Videnskortlægning. Undervisningsmiljø i erhvervsuddannelserne. / Aarkrog, Vibe; Wahlgren, Bjarne.

    Aarhus Universitet, 2020. 20 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

  4. Udgivet
  5. Udgivet

    Hvorfor skal jeg blive på uddannelsen? / Wahlgren, Bjarne; Aarkrog, Vibe.

    I: VejlederForum, Nr. 1, 2020, s. 1-4.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  6. 2019
  7. Udgivet

    Praksisrelatering i erhvervsuddannelserne. / Aarkrog, Vibe.

    I: EMU Danmarks Undervisningsportal, 01.07.2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  8. Udgivet

    Teacher training through research circles. / Aarkrog, Vibe; Wahlgren, Bjarne.

    Trends in vocational education and training research: Proceedings of the European Conference on Educational Research (ECER), Vocational Education and Training Network (VETNET). Bind Vol. II 2019. s. 1-7 (VETNET Proceedings).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  9. Udgivet

    ‘The mannequin is more lifelike’ : The significance of fidelity for students’ learning in simulation-based training in the social and healthcare programmes . / Aarkrog, Vibe.

    I: Nordic Journal of Vocational Education and Training, Bind 9, Nr. 2, 09.2019, s. 1-18.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  10. Udgivet
  11. Accepteret/In press

    Bridging the gap between research and practice : How teachers use research-based knowledge. / Wahlgren, Bjarne; Aarkrog, Vibe.

    I: Educational Action Research, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  12. Udgivet

    Developing a culture for change in VET. / Wahlgren, Bjarne; Aarkrog, Vibe.

    Trends in Vocational Education and Training Research: Proceedings of the European Conference on Educational Research (ECER), Vocational Education and Training Network (VETNET). Bind Vol. II 2019. s. 438-444 (VETNET Proceedings).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  13. Udgivet

    Forskningscirkler som praksisnær forskning : Mødet mellem praksisbaseret og forskningsbaseret viden. / Wahlgren, Bjarne; Aarkrog, Vibe.

    I: Tidsskrift for professionsstudier, Bind 15, Nr. 29, 09.2019, s. 24-33.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  14. 2018
  15. Udgivet

    Decision-making Processes Among Potential Dropouts in VET and Adult Learning. / Aarkrog, Vibe.

    ECER proceedings, 2018. 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferenceabstrakt i proceedingsForskningpeer review

  16. Udgivet

    Decision-making processes among potential dropouts in vocational education and training and adult learning. / Aarkrog, Vibe; Wahlgren, Bjarne; Mariager-Anderson, Kristina; Gottlieb, Susanne; Larsen, Christian Hougaard.

    I: International Journal for Research in Vocational Education and Training, Bind 5, Nr. 2, 01.08.2018, s. 111-129.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  17. Udgivet

    Fra kompetenceudvikling til ændrede handlinger. / Aarkrog, Vibe.

    I: Uddannelse & Udvikling, Nr. 2, 01.08.2018, s. 14-16.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  18. Udgivet

    Hjemme - Ude - Hjemme. Et bud på systematisk kompetenceudvikling. / Aarkrog, Vibe.

    Tæt på kompetenceudvikling . red. / Lissi Hansen. Munksgaard , 2018. s. 99-110.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  19. Udgivet

    Introduktion til transfer. / Aarkrog, Vibe.

    I: Dansk Friluftsliv, Bind 105, 01.03.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  20. Udgivet

    Learning in Simulation-Based Classes in Social and Health Care Programs. / Aarkrog, Vibe.

    ECER VETNET proceedings, 2018. 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  21. Udgivet

    Simulation-based teaching an learning in the social and heath care programs : a literature study. / Aarkrog, Vibe.

    Emergent issues in Vocational education & training: voices from cross-national research. red. / Petros Gougoulakis; Lázaro Herrera Moreno; Marianne Teräs. Stockholm : Premiss förlag, 2018. s. 236-253.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  22. Udgivet

    Teorier om læring : anvendt i erhvervsuddannelsernes didatik. / Aarkrog, Vibe.

    København : Munksgaard , 2018. 158 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  23. Udgivet

    Unge voksnes beslutningsprocesser i relation til frafald : en empirisk undersøgelse blandt unge voksne i erhvervs- og almen voksenuddannelse . / Wahlgren, Bjarne; Aarkrog, Vibe; Mariager-Anderson, Kristina; Gottlieb, Susanne; Larsen, Christian Hougaard.

    I: Nordic Journal of Vocational Education and Training, Bind 8, Nr. 1, 01.06.2018, s. 98-113.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  24. 2017
  25. Under udarbejdelse

    Interrelation of general education and VET : Understandings, functions and pedagogy. / Aarkrog, Vibe.

    Wiley Handbook on Vocational Education . red. / Lorna Unwin; David Guile. London, 2017.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  26. Udgivet

    Developing schemas for assessing social competences among unskilled young people. / Wahlgren, Bjarne; Aarkrog, Vibe.

    I: International Journal for Research in Vocational Education and Training, Bind 4, Nr. 1, 01.08.2017, s. 47-68.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  27. 2016
  28. Udgivet

    Notat om resultater af forskning i erhvervsuddannelserne : januar 2013 - februar 2016. / Aarkrog, Vibe; Rump, Amalie Østerberg.

    2016. 27 s.

    Publikation: Udredning/notatFaglig redegørelse

  29. Udgivet

    Måling af personlige og social kompetencer : sammenfatning af erfaringerne fra anvendelse af skemaer til måling af kompetenceudvikling i JUP-projektet. / Wahlgren, Bjarne; Aarkrog, Vibe.

    København : Nationalt Center for Kompetenceudvikling, 2016. 8 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  30. 2015
  31. Udgivet

    Assessment of prior learning in adult vocational education and training. / Aarkrog, Vibe; Wahlgren, Bjarne.

    I: International Journal for Research in Vocational Education and Training, Bind 2, Nr. 1, 2015, s. 39-57.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  32. Udgivet

    Efter-/videreuddannelseseventyret – for matematiklærere. / Aarkrog, Vibe.

    I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik, Bind 2015, Nr. 1, 2015, s. 77-79.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisAnmeldelseFormidling

  33. Udgivet

    School Development in Practice. A Competence Development Model for Enhancing Transfer? / Aarkrog, Vibe.

    2015. Paper præsenteret ved ECER 2015, Budapest, Budapest, Ungarn.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  34. Udgivet

    Validity in assessment of prior learning. / Wahlgren, Bjarne; Aarkrog, Vibe.

    I: US-China Education Review A, Bind 5, Nr. 10, 2015, s. 672-681.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  35. 2014
  36. Udgivet

    Analyzing the impact of practice related teaching in VET. / Aarkrog, Vibe.

    2014. Paper præsenteret ved ECER 2014, Porto The Past, Present and Future of Educational Research in Europe, Porto, Portugal.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  37. Udgivet

    Asessment of unskilled adults' prior learning fair to whom. / Aarkrog, Vibe.

    2014. Paper præsenteret ved AVETRA 2014, Brisbane, Australien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  38. Udgivet

    Assessment of unskilled adults’ prior learning – fair to whom? / Aarkrog, Vibe.

    2014.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  39. Udgivet

    Fra ufaglært til faglært på rekordtid. / Aarkrog, Vibe; Wahlgren, Bjarne.

    København, 2014. 83 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  40. Udgivet
  41. 2013
  42. Afsendt

    FoU som værktøj til kobling af teori og praksis i den erhvervspædagogiske læreruddannelse – og på erhvervsskolen. / Aarkrog, Vibe; Gottlieb, Susanne.

    I: Nordic Journal of Vocational Education and Training, 2013, s. 1-4.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  43. Udgivet

    Resultater af evalueringer af Kunnskapsløftet : en syntese. / Aarkrog, Vibe; Bang, Sixten Wie .

    Oslo, 2013. 27 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivningpeer review

  44. Udgivet

    Socializing processes in relation to the recognition of unskilled adults’ prior learning. / Aarkrog, Vibe.

    2013. Paper præsenteret ved ECER, Istanbul, Tyrkiet.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  45. Afsendt

    Studieunit. / Aarkrog, Vibe.

    2013. Paper præsenteret ved Nordyrk, Sverige.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  46. Udgivet

    Teaching and learning methods in IVET : two case studies. / Aarkrog, Vibe.

    Thessalonikien : CEDEFOP, 2013. 20 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  47. Udgivet

    Challenges in relation to assessment of prior learning. / Wahlgren, Bjarne; Aarkrog, Vibe.

    2013.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  48. 2012
  49. Udgivet

    Best for the Bright? The Pros and Cons of the New Danish Apprenticeship Model. / Aarkrog, Vibe.

    The Future of Vocational Education and Training in a Changing World. . red. / Matthias Pilz. Wiesbaden : Springer VS, 2012. s. 341-359.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  50. Udgivet

    Best for the bright? the pros and cons of the new Danish apprenticeship model. / Aarkrog, Vibe.

    The Future of Vocational Education and Training in a changing world. red. / Matthias Pilz. Wiesbaden : Springer VS, 2012. s. 341-359.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  51. Udgivet

    Centrale elementer i erhvervsuddannelsernes pædagogik – baseret på forskningen inden for feltet. / Aarkrog, Vibe.

    I lag med erhvervspædagogikken. . red. / Jens Ager Hansen; Torben Størner. 1. udg. Odense : Praxis-Erhvervsskolernes forlag, 2012. s. 35-41.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  52. Afsendt

    Evaluering af Kunnskapsløftet : En syntes. / Aarkrog, Vibe; Bang, Sixten Wie.

    2012. 24 s., okt. 31, 2012.

    Publikation: Udredning/notatFaglig redegørelse

  53. Udgivet

    Refleksion i undervisning, oplæring og praktikvejledning. / Aarkrog, Vibe.

    København : Munksgaard , 2012. 96 s. (Erhvervsuddannelserne - didaktik, undervisning, læring).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  54. Udgivet

    Professionel uddannelse : hvordan udvikles et curriculum for professionelle (socialrådgivere)? / Wahlgren, Bjarne; Aarkrog, Vibe; Braun, Thomas; Antczak, Helle.

    I: Gjallerhorn, Nr. 15, 2012, s. 97-108.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  55. Udgivet

    Transfer : kompetence i en professionel sammenhæng. / Wahlgren, Bjarne; Aarkrog, Vibe.

    Aarhus : Aarhus Universitetsforlag, 2012. 168 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  56. Udgivet

    Transfer : kompetence i en professionel sammenhæng. / Wahlgren, Bjarne; Aarkrog, Vibe.

    Aarhus : Aarhus Universitetsforlag, 2012. 168 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

  57. Udgivet

    Transfer : Kompetence i en professionel sammenhæng. / Wahlgren, Bjarne; Aarkrog, Vibe.

    Aarhus : Aarhus Universitetsforlag, 2012. 168 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisningpeer review

  58. 2011
  59. Udgivet

    Placing the VET-programmes in the national qualification frame : A question of the scope of transfer? / Aarkrog, Vibe.

    Proceedings of the ECER VETNET Conference 2009 . ECER, 2011.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  60. Udgivet

    A taxonomy for teaching transfer skills in the Danish VET system. / Aarkrog, Vibe.

    I: Nordic Journal of Vocational Education and Training, Bind 1, Nr. 1, 04.2011, s. 1-13.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  61. Afsendt

    Challenges in Danish VET. / Aarkrog, Vibe.

    Challenges in European VET. 2011. s. 1-6.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  62. Udgivet

    Notat om resultater af forskning i erhvervsuddannelserne 2009-2011. / Aarkrog, Vibe; Bang, Sixten Wie .

    2011. 32 s.

    Publikation: Udredning/notatFaglig redegørelse

  63. 2010
  64. Udgivet

    Fra teori til praksis : undervisning med fokus på transfer. / Aarkrog, Vibe.

    1. udg. København : Munksgaard , 2010. 144 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

  65. Udgivet

    Fra teori til praksis : undervisning med fokus på transfer . / Aarkrog, Vibe.

    1. udg. København : Munksgaard , 2010. 144 s. (Erhvervsuddannelserne - didaktik, undervisning, læring).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

  66. Udgivet
  67. 2008
  68. Udgivet

    Convergence of general theory and practice in VET : five theses about the students' motivation for general subjects in VET. / Aarkrog, Vibe; Jørgensen, Christian Helms.

    Bern : Peter Lang, 2008.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

  69. Udgivet

    Current Challenges in the Danish dual VET curricula. / Aarkrog, Vibe.

    I: Vocal Journal, Bind 7, 2008, s. 49-57.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  70. Udgivet

    Det hjælper ikke at være i værkstedet, når man skal lære areal og rumfang. / Aarkrog, Vibe.

    I: Cursiv, Nr. 3, 2008, s. 127-141.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  71. Udgivet

    Masterstuderendes kobling af teori og praksis : inspiration til videreudvikling af masterpædagogikken? / Aarkrog, Vibe.

    I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, Bind 3, Nr. 5, 2008, s. 33-38.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  72. 2007
  73. Udgivet

    Hvis det skal gi' mening : elevernes udbytte af praksisrelateret undervisning i erhvervsuddannelserne. / Aarkrog, Vibe.

    København : Undervisningsministeriet, 2007. 72 s. (Undervisningsministeriets temahæfteserie; Nr. 4/2007).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  74. Udgivet

    Kan man lære teori i praksis? En teoretisk og empirisk analyse af praksisrelateret undervisning i erhvervsuddannelserne. / Aarkrog, Vibe.

    København : Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag, 2007. 85 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  75. Udgivet

    Practical training as a means of reflecting on practice. / Aarkrog, Vibe.

    I: Learning in Health and Social Care, Bind 5, Nr. 3, 2007.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  76. 2006
  77. Udgivet

    Apprentices' Transfer of Knowledge from School to Workplace in the VET Dual System: A study of a VET-Programme for Rescue Officers. / Aarkrog, Vibe.

    Working Knowledge in a globalizing world: From work to learning, from learning to work. Bern : Peter Lang, 2006.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  78. Afsendt

    Divergens eller konvergens? Smagsprøver fra en international konference om erhvervsuddannelsesforskning. / Aarkrog, Vibe.

    I: Handelsskolen, Bind 9, 2006.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  79. 2005
  80. Udgivet

    Fremtidens erhvervsuddannelse til murer og chauffør. / Aarkrog, Vibe.

    LO, København : LO, 2005. 15 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  81. Udgivet

    Hvad ved vi? Resultater af den erhvervspædagogiske forskning 2003-2005. / Aarkrog, Vibe.

    Danmarks Pædagogiske Universitet : Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag, 2005. 17 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  82. Udgivet

    Learning in the workplace and the significance of school-based education: a study of learning in a Danish vocational education and training programme. / Aarkrog, Vibe.

    I: International Journal of Lifelong Education, Bind 24, Nr. 2, 2005.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  83. Udgivet

    Notat om dansk erhvervspædagogisk forskning i 2004. / Aarkrog, Vibe.

    DPU : Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag, 2005. 35 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  84. 2004
  85. Udgivet

    En model for samspillet mellem skole og praktik i vekseluddannelserne. / Aarkrog, Vibe.

    Læring i et spændingsfelt - mellem uddannelse og arbejde. Frederiksberg : Roskilde Universitetsforlag og LLD, 2004.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  86. Udgivet

    Evaluering af EP-projekter 2003-2004. / Aarkrog, Vibe.

    1. udg. København : HFI, 2004. 62 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  87. Udgivet

    Helhedsorientering og ansvar i erhvervsuddannelserne. / Aarkrog, Vibe.

    Samfundsborger - Medarbejder. Debat om de erhvervsrelaterede uddannelser. 1. udg. Odense : Erhvervsskolernes forlag, 2004.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  88. Afsendt

    Notat om dansk erhvervspædagogisk forskning i 2003. / Aarkrog, Vibe.

    2004, Andet.

    Publikation: AndetAndet bidragForskning

  89. Udgivet

    Når udvikling og forskning følges ad - Et udviklings- og evalueringsprojekt på handelsskolerne. I: Uddannelse. / Aarkrog, Vibe.

    I: Uddannelse, 2004.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskning

  90. Udgivet

    Service i og ved tog - bidrag til beskrivelse af uddannelsesmål. / Aarkrog, Vibe.

    TUR : TUR, 2004. 15 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  91. Udgivet

    Transfer i samspilsforløb. / Aarkrog, Vibe.

    Læring i arbejdslivet. 1. udg. Frederiksberg og LLD : Roskilde Universistetforlag, 2004.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  92. Udgivet

    Transfer in interactive processes. / Aarkrog, Vibe.

    Learning in working life. 1. udg. Frederiksberg og LLD : Roskilde Universitetsforlag og LLD, 2004.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  93. Udgivet

    Udviklingsrapport i forbindelse med adjunktpædagogikum : Mål, refleksioner og anbefalinger. / Aarkrog, Vibe.

    DPU : Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag, 2004. 15 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  94. Udgivet

    Vi ved jo ikke, hvad der kan ske i løbet af en arbejdsdag ? transfer i forskellige praksissituationer. I: Tidsskrift for Arbejdsliv. 6. årg. Nr. 4, s. 43-56. / Aarkrog, Vibe.

    I: Tidsskrift for Arbejdsliv, 2004.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  95. Udgivet

    Teori i praksis. / Wahlgren, Bjarne; Aarkrog, V.

    Kbh : Hans Reitzels Forlag, 2004. 147 s. (Socialpædagogisk Bibliotek).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

  96. 2003
  97. Udgivet

    God praksis på "Grøn genvej til job". Erfaringsopsamling fra en uddannelse for ledige inden for det grønne område. / Aarkrog, Vibe.

    København : Havneskolen, 2003. 31 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  98. Udgivet

    Jean Lave og Etienne Wenger: Situeret læring og andre tekster : Anmeldelse. / Aarkrog, Vibe.

    2003, Andet.

    Publikation: AndetAndet bidragForskning

  99. Udgivet

    Læring i detailhandel. / Aarkrog, Vibe.

    Praktikkens Læringslandskab: At lære gennem arbejde. Akademisk Forlag, 2003.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  100. Udgivet

    Mellem skole og praktik. Fire teoretiske forståelsesrammer til belysning af sammenhængen mellem skole og praktik i erhvervsuddannelserne. / Aarkrog, Vibe.

    Emdrup : Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag, 2003. 172 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

  101. Udgivet

    Recognition of non-formal and informal learning in Denmark. / Aarkrog, Vibe.

    Paris : OECD, 2003. 21 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  102. Udgivet

    Rummelighed og sammenhæng : Erhvervsuddannelsesreform 2000: Målsætninger, tiltag og konsekvenser. / Aarkrog, Vibe.

    Pædagogisk sociologi: En antologi. Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag, 2003.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  103. Udgivet

    The Coherence between practice situations and ways of transfer. Examples from the Danish vocational training programmes. / Aarkrog, Vibe.

    I: Education -Line, Bind 2003, 2003.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskning