DPU

Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Ulrik Brandi

  1. 2020
  2. Udgivet

    Agency in workplace learning of young adults in intersection with their evolving life structure : Deliverable 6.1. / Encouraging Lifelong Learning for an Inclusive and Vibrant Europe (ENLIVEN) research group.

    2020. 149 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

  3. Udgivet

    Cross-sector and cross-country comparative report on organisational structuration of early careers : Deliverable 5.1. / Encouraging Lifelong Learning for an Inclusive and Vibrant Europe (ENLIVEN) research group.

    2020. 147 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

  4. Udgivet

    Retail Sector Case Studies : Deliverable 5.1. / Encouraging Lifelong Learning for an Inclusive and Vibrant Europe (ENLIVEN) retail research group.

    2020.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

  5. Under udarbejdelse

    Working and Learning in the Retail Sector : A cross-country comparative view . / Brandi, Ulrik; Roosalu, Triin; De Norre , Jolien .

    Lifelong Learning, Young Adults & the Challenges of Disadvantage in Europe. red. / John Holford; Günter Hefler; Ivana Studená; Sharon Clancy. Palgrave Macmillan, 2020.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  6. 2019
  7. Udgivet

    Få nye kompetencer : - anvendelse i praksis. / Østergaard, Helle; Sørensen, Iben Beyer; Brandi, Ulrik.

    I: Uddannelse & Udvikling, Bind 2019, Nr. 2, 2, 08.2019, s. 10-13.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  8. Udgivet

    Det magiske øjeblik : kvalitativ analyse skridt for skridt. / Brandi, Ulrik; Sprogøe, Jonas.

    København : Hans Reitzels Forlag, 2019. 140 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  9. Udgivet

    Learning biography vignettes - danish case results. / Brandi, Ulrik.

    Vienna : ENLIVEN research, 2019. 100 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

  10. Udgivet

    Organisational case study - workplace learning in the Danish retail sector. / Brandi, Ulrik.

    Vienna : ENLIVEN research, 2019. 120 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

  11. Udgivet

    Strategisk kompetenceudvikling : - og høj transferværdi. / Østergaard, Helle; Sørensen, Iben Beyer; Brandi, Ulrik.

    I: HR-chefen, Nr. 4, 2019, s. 14-18.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  12. Udgivet

    Subtleties of knowledge sharing : results from a case study within management consultancy. / Brandi, Ulrik; Elkjær, Bente.

    I: Knowledge and Process Management, Bind 26, Nr. 3, 2019, s. 185-193.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  13. 2018
  14. Udgivet

    Early Career Workplace Learning in Retail. / Brandi, Ulrik; Roosmaa, Eve-Liis; Roosalu, Triin; De Rick, Katleen.

    2018. Paper præsenteret ved The European Conference on Educational Research, Bolzano, Italien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  15. Udgivet

    Enabling professionals to change practices aimed at tackling social inequality through professional development : results from a case study. / Jensen, Bente; Brandi, Ulrik.

    I: European Early Childhood Education Research Journal, Bind 26, Nr. 1, 2018, s. 50-65.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  16. Udgivet

    Knowledge sharing viewed through a pragmatist lens : the case of management consultancy. / Elkjær, Bente; Brandi, Ulrik.

    I: Teoria e Prática em Administracâo, Bind 8, Nr. 2, 2018, s. 80-102.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  17. Udgivet

    Professionel kompetenceudvikling og social ulighed i dagtilbud : resultater og diskussion baseret på et casestudie af en vidensbaseret indsats . / Jensen, Bente; Brandi, Ulrik.

    I: Pæda­gogisk Psykologisk Tidsskrift, Bind 55, Nr. 3, 2018, s. 104-116, 119.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  18. Udgivet

    Sustainable organisational learning : a lite tool for implementing learning in enterprises. / Brandi, Ulrik; Christensen, Peter .

    I: Industrial and Commercial Training, Bind 50, Nr. 6, 2018, s. 352-362.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  19. 2017
  20. Udgivet

    Giv plads til tvivl og uenighed i samarbejdet. / Lotz, Maja Marie; Brandi, Ulrik.

    I: Boersen, 11.08.2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  21. Udgivet

    Organisation of work? reflections on an often forgotten workplace learning dimension. / Brandi, Ulrik; Iannone, Rosa Lisa.

    2017, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  22. Udgivet

    Et organisatorisk blik på uddannelse og læring. / Elkjær, Bente; Brandi, Ulrik.

    Uddannelsesvidenskab: en kritisk introduktion. red. / Anders Kruse Ljungdalh; Jonas Andreasen Lysgaard; Oliver Alexander Tafdrup. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2017. s. 133-154.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  23. Udgivet

    Learning strategies for competence development in enterprises. / Brandi, Ulrik; Iannone, Rosa Lisa.

    I: Industrial and Commercial Training, Bind 49, Nr. 1, 2017, s. 1-5.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  24. Udgivet

    Læringsstrategier i organisationer : resultater og anbefalinger fra et case studie . / Brandi, Ulrik; Iannone, Rosa Lisa.

    14 s. Leading Capacity. 2017.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  25. 2016
  26. Udgivet

    Management education in a pragmatist perspective after Dewey's experimentalism. / Brandi, Ulrik; Elkjaer, Bente.

    The Routledge companion to reinventing management education. red. / Chris Steyaert; Timon Beyes; Martin Parker. New York : Routledge, 2016. s. 193-205 (Routledge Companions in Business, Management and Accounting).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  27. Udgivet

    Transfer dybt afhængig af arbejdspladsen. / Brandi, Ulrik.

    I: Efter- og videreuddannelse af udsatte børn og unge, Nr. 2016, 06.2016, s. 5.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  28. Udgivet

    Individual competencies and organizational capabilities for re-innovation the public sector. / Brandi, Ulrik; Sprogøe, Jonas; Kristensen, Nanna Engberg.

    2016. Paper præsenteret ved Organizational Learning, Knowledge and Capabilities (OLKC), St Andrews, Storbritannien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  29. Udgivet

    Learning strategies in enterprises : empirical findings, implications and perspectives for the immediate future . / Brandi, Ulrik; Iannone, Rosa Lisa.

    I: European Journal of Education, Bind 51, Nr. 2, 2016, s. 227-243.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  30. 2015
  31. Udgivet

    Enterprises can leverage work arrangements for more effective lifelong learning : policy brief. / Brandi, Ulrik; Iannone, Rosa Lisa.

    Friedrichshafen : LLLight'in'Europe, 2015. 29 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

  32. Udgivet

    Human resource strategies are the key to bolstering lifelong learning circumstances at the enterprise level : policy brief. / Brandi, Ulrik; Iannone, Rosa Lisa.

    Friedrichshafen : LLLight'in'Europe, 2015. 28 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

  33. Udgivet

    Incentives are highly effective resources for lifelong learning in enterprises : policy brief. / Brandi, Ulrik; Iannone, Rosa Lisa.

    Friedrichshafen : LLLight'in'Europe, 2015. 37 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

  34. Udgivet

    LLLight’in’Europe, lifelong learning innovation growth & human capital tracks in Europe : synthesis report. / Ederer, Peer; Li, Haizheng; Brandi, Ulrik; Iannone, Rosa Lisa; Wiederhold, Simon; Castellazzi, Silvia; Babos, Pavol; Studena, Ivana; Patt, Alexander ; Lubyova, Martina; Greiff, Samuel; Mainert, Jakob; Kretzschmar, André; Holford, John; Melo, Susana; Lans, Thomas; Biemans, Harm; Baggen, Yvette; Nedelkoska, Ljubica.

    Brussels : LLLight'in'Europe, 2015. 149 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

  35. Udgivet

    Data documentation and enterprise fiches : LLLight'in' Europe: Lifelong Learning, Innovation, Growth and Human Capital, Tracks in Europe. / Brandi, Ulrik; Iannone, Rosa Lisa.

    Friedrichshafen : LLLight'in'Europe, 2015. 75 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

  36. Udgivet

    Effective lifelong learning strategies and value creation at the enterprise level : thematic report. / Brandi, Ulrik; Iannone, Rosa Lisa.

    Friedrichshafen : LLLight'in'Europe, 2015. 97 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

  37. Udgivet

    Innovative organisational learning technologies: organizational learning's Rosetta Stone. / Brandi, Ulrik; Iannone, Rosa Lisa.

    I: Development and Learning in Organizations, Bind 29, Nr. 2, 2015, s. 3-5.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  38. Udgivet

    Medicinstuderendes evaluering af kliniske afdelinger kan hjælpe dårligt evaluerede afdelinger til at forbedre deres indsats. / Ristorp Andersen, Betina; Brandi, Ulrik; Schrøder, Torben.

    I: Ugeskrift for Læger, Bind 177, Nr. 2, 2015, s. 168-170.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  39. 2014
  40. Udgivet

    An organisational perspective on professionals' learning. / Elkjær, Bente; Brandi, Ulrik.

    Springer international handbook on research in professional and practice-based learning. red. / Stephen Billett; Christian Harteis; Hans Gruber. Bind 2 1. udg. Dordrecht : Springer Publishing Company, 2014. s. 835-856 (Springer International Handbooks of Education Series).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  41. Udgivet

    Laboratorier og eksperimenter for social innovation. / Brandi, Ulrik; Jensen, Bente.

    Læringslaboratorier og -eksperimenter. red. / Dorthe Staunæs; Hanne Kirstine Adriansen; Katia Dupret; Steen Høyrup; Niels Christian Mossfeldt Nickelsen. Aarhus : Aarhus Universitetsforlag, 2014. s. 110-126.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  42. Udgivet

    Medical students' evaluation of clinical departments can help low score departments to improve their effort. / Andersen, Betina Ristorp; Brandi, Ulrik; Schrøder, Torben .

    I: Ugeskrift for Laeger, Bind 176, Nr. 13, 2014.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  43. Udgivet

    Organisatorisk læring. / Brandi, Ulrik; Elkjær, Bente.

    Klassisk og moderne organisationsteori. red. / Signe Vikkelsø; Peter Kjær. 1. udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2014. s. 257-277.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  44. 2013
  45. Udgivet

    Moments in the movements of learning : on the issue of methods in the study of organizational learning. / Brandi, Ulrik; Elkjær, Bente.

    2013. Paper præsenteret ved International Conference on Organizational Learning, Knowledge and Capabilities, Washington, DC, USA.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  46. Udgivet

    Conceptual model and questionnaire : LLLight'in' Europe: Lifelong Learning, Innovation, Growth and Human Capital, Tracks in Europe. / Brandi, Ulrik; Elkjær, Bente; Holford, John; Iannone, Rosa Lisa; McKenzie, Lisa; Nickelsen, Niels Christian Mossfeldt.

    Zeppelin University, 2013. 61 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

  47. Udgivet

    Organisational learning : knowing in organising. / Brandi, Ulrik; Elkjær, Bente.

    American pragmatism and organization: issues and controversies. red. / Mihaela Kelemen; Nick Rumens. Farnham, Surrey : Ashgate, 2013. s. 147-161.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  48. Udgivet

    Vidensbaseret indsats over for udsatte børn i dagtilbud - modelprogram : VIDA-forskningsrapport 2. Organisatorisk læring. / Jensen, Bente; Brandi, Ulrik.

    København : VIDA-projektet, Aarhus Universitet, Institut for Uddannelse og Pædagogik, 2013. 85 s. (VIDA-forskningsserien; Nr. 2013:05).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  49. 2012
  50. Udgivet

    Organizational learning across boundaries : a case of management consultancy. / Elkjær, Bente; Brandi, Ulrik.

    2012. Paper præsenteret ved European Group for Organizational Studies, Helsinki, Finland.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  51. Udgivet

    Accounts that matter and count : on the construction of 'good' (the case of management consultancy). / Elkjær, Bente; Brandi, Ulrik.

    2012. Paper præsenteret ved Professions and Professional Learning in Troubling Times: Emerging Practices and Transgressive Knowledges, Stirling, Scotland, Storbritannien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  52. Udgivet

    Organisational learning: Between organizing and knowing : report from a case study on the development of organisational learning capacity. / Elkjær, Bente; Brandi, Ulrik; Nielsen, Steffen Bohni.

    2012. Paper præsenteret ved International Conference on Organisational Learning, Knowledge and Capabilities, Valencia, Spanien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  53. Udgivet

    Employee driven innovation : from spontaneous idea generation to new collective practices. / Hasse, Cathrine; Brandi, Ulrik.

    Employee-driven innovation: a new approach. red. / S. Høyrup; C. Hasse; K. Møller; M. Horst; M. Bonnafous. New York : Macmillan Publishers, 2012. s. 127-149.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  54. Udgivet

    Fornyelse af praksis ud fra et perspektiv om organisatorisk læring : follow up undersøgelser. / Jensen, Bente; Brandi, Ulrik.

    Vidensbaseret indsats over for udsatte børn i dagtilbud - modelprogram: VIDA-statusrapport 4. Udviklingstendenser. red. / Bente Jensen. København : VIDA-projektet, Aarhus Universitet, Institut for Uddannelse og Pædagogik, 2012. s. 19-39 (VIDA-forskningsserien; Nr. 2012:02).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  55. Udgivet

    Lederes beskrivelse af forandringsprocesser i det samlede dagtilbud : i et perspektiv om organisatorisk læring. / Brandi, Ulrik; Jensen, Bente.

    Vidensbaseret indsats overfor udsatte børn i dagtilbud - modelprogram: Statusrapport. red. / Bente Jensen. Bind 3: Midtvejsanalyser 1. udg. Frederikshavn : VIDA-projektet, 2012. s. 45-85 (VIDA-forskningsserien 2012:01).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til rapportForskningpeer review

  56. Udgivet

    VIDA - Knowledge-based efforts for socially disadvantaged children in daycare - an inclusive ECEC program : VIDA status report 1. Design and methods. / Jensen, Bente (Redaktør); Holm, Anders; Wang, Camilla; Kousholt, Dorte; Ravn, Ib; Larsen, Michael Søgaard; Rasmussen, Ove Steiner; Berliner, Peter; Andersen, Thomas Yung; Brandi, Ulrik.

    Copenhagen : VIDA-projektet, Aarhus Universitet, Institut for Uddannelse og Pædagogik, 2012. 101 s. (VIDA research series; Nr. 2012:01).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

  57. Udgivet

    Vidensbaseret indsats overfor udsatte børn i dagtilbud - modelprogram : Statusrapport. / Jensen, Bente; Berliner, Peter; Brandi, Ulrik; Ravn, Ib; Kousholt, Dorte; Holm, Anders; Steiner Rasmussen, Ove; Kristoffersen, Kristina ; Margrethe Nielsen, Margit; Stougaard, Karen; Kristensen Rasmussen, Mette.

    København : VIDA-projektet, 2012. 112 s. (VIDA-forskningsserien 2012:01).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

  58. 2011
  59. Udgivet

    Effektiv innovation : eller bare tom retorik. / Søndergaard, Katia Dupret; Brandi, Ulrik.

    I: Berlingske Tidende, Nr. 1. sektion, 10.06.2011, s. 25.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  60. Udgivet

    Vidensbaseret indsats overfor udsatte børn i dagtilbud - modelprogram : Statusrapport 1. Design og metode. / Jensen, Bente (Redaktør); Holm, Anders; Wang , Camilla ; Kousholt, Dorte; Ravn, Ib; Larsen, Michael Søgaard; Steiner Rasmussen, Ove; Berliner, Peter; Yung Andersen, Thomas; Brandi, Ulrik.

    DPU, Aarhus Universitet, 2011. 112 s. (VIDA-forskningsserien; Nr. 1, Bind 2011).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

  61. Udgivet

    Forandring og innovation : organisatorisk læring sat på spidsen : den evige historie om fejl. / Brandi, Ulrik.

    I: Erhvervspsykologi, Bind 9, Nr. 3, 2011, s. 2-17.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  62. Udgivet

    Organisatorisk læring i organisatorisk forandring. / Elkjær, Bente; Brandi, Ulrik.

    I: Tidsskrift for Arbejdsliv, Bind 13, Nr. 2, 2011, s. 73-89.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  63. Udgivet

    Organizational learning viewed from a social learning perspective. / Elkjær, Bente; Brandi, Ulrik.

    Handbook of organizational learning and knowledge management. red. / Mark Easterby-Smith; Marjorie A. Lyles. 2. udg. John Wiley & Sons Ltd, 2011. s. 23-41.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  64. Udgivet

    Udgangspunkt for fornyelse af praksis ud fra et perspektiv om organisatorisk læring. / Jensen, Bente; Brandi, Ulrik.

    Vidensbaseret indsats overfor udsatte børn i dagtilbud - modelprogram: Statusrapport 2. : Baseline . red. / Bente Jensen. Frederikshavn : Dafolo, 2011. s. 23-49 (VIDA-forskningsserien 2011:03).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til rapportForskningpeer review

  65. Udgivet

    VIDA-projektet. Vidensbaseret indsats over for udsatte børn i dagtilbud : Kvalifikationsmappen 2010-2012. / Jensen, Bente (Redaktør); Brandi, Ulrik (Redaktør); Haarh-Pedersen, Jakob (Redaktør).

    1 udg. Frederikshavn : Dafolo, 2011. 282 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

  66. Udgivet

    Videnbaseret indsats over for udsatte børn i dagtilbud – modelprogram : VIDA-Statusrapport 2. Baseline. / Jensen, Bente; Brandi, Ulrik; Kousholt, Dorte; Berliner, Peter; Yung Andersen, Thomas; Hellmund, Gunnar; Holm, Anders.

    København : VIDA-projektet, 2011. 144 s. (VIDA-forskningsserien; Nr. 2011:03).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

  67. 2010
  68. Udgivet

    Bringing back inquiry : organizational learning the Deweyan way. / Brandi, Ulrik.

    Beyond knowledge management: sociomaterial and sociocultural perspectives within management research. red. / Silvia Jordan; Hermann Mitterhofer. Innsbruck : Innsbruck University Press, 2010. s. 95-123.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  69. Udgivet

    Løsningen på kompetenceudviklingens grundudfordring. / Brandi, Ulrik; Kramhøft, Karen.

    I: Personalechefen, Nr. 2, 2010, s. 16-20.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  70. Udgivet

    Researching enterprises between organisation and organising. / Elkjær, Bente; Brandi, Ulrik.

    2010. Paper præsenteret ved EGOS, Lissabon, Portugal.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  71. Udgivet

    Why innovation fails : the importance of bringing in a new concept of culture. / Brandi, Ulrik; Hasse, Cathrine.

    2010. Paper præsenteret ved Organizational learning, knowledge, and capabilities, Boston, USA.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  72. 2009
  73. Udgivet

    100.000 kr. spørgsmålet : at lære at innovere. / Brandi, Ulrik.

    I: Ledelse i Udvikling, Nr. 2, 2009, s. 33-35.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  74. Udgivet

    Effekter af "Familiepladser og basispladser" : En sammenfatning. / Jensen, Bente; Brandi, Ulrik.

    Kbh : Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet, 2009. 37 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  75. Udgivet

    Effekter af "Familiepladser og basispladser" : udvikling af mellemformer til udsatte børn i dagtilbud i Københavns Kommune 2007-2009. / Jensen, Bente; Brandi, Ulrik; Kragh, Anna.

    Kbh : Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag, 2009. 181 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  76. Udgivet

    En opskrift på talent management? / Brandi, Ulrik.

    I: Ledelse i Udvikling, Nr. 4, 2009, s. 22-24.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  77. Udgivet

    Er den store teori om læring nu også trekantet? / Brandi, Ulrik.

    I: Ungdomsforskning, Nr. 1-2, 2009, s. 17-21.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  78. Udgivet

    From conflict to collaboration : A study of the attempt to enact shared practices. / Brandi, Ulrik.

    2009. Paper præsenteret ved International conference on organizational learning, knowledge, and capabilities, Amsterdam, Holland.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  79. Udgivet

    Lederrollen anno 2009. / Brandi, Ulrik.

    I: Ledelse i Udvikling, Bind 4 årgang, Nr. April, 2009, s. 24-27.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  80. 2008
  81. Udgivet

    Lederen som læringsdirigent. / Brandi, Ulrik.

    I: Ledelse i Udvikling, 2008, s. 32-34.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  82. Udgivet

    Lederens læring : mere end et pædagogisk psykologisk fix. / Brandi, Ulrik.

    I: Ledelse i Udvikling, Nr. 6, 2008, s. 24-26.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  83. Udgivet

    Ledertilfredshed : En by i Rusland? / Brandi, Ulrik.

    I: Ledelse i Udvikling, 2008, s. 40-41.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  84. Udgivet

    Pragmatism. / Brandi, Ulrik; Elkjær, Bente.

    The SAGE Dictionary of Qualitative Management Research. red. / Richard Thorpe; Robin Holt. 1. udg. London : SAGE Publications, 2008. s. 169-171.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  85. Udgivet

    Samarbejdets svære kunst. / Brandi, Ulrik.

    I: AKF Nyt, 2008.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  86. 2007
  87. Udgivet

    Organisatorisk Læring. / Brandi, Ulrik.

    I: Personale og Organisation, 2007, s. 2-5.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelRådgivning

  88. Udgivet

    På Sporet af Organisatorisk Læring : Et studium af organisatoriske forandringer i et pragmatisk perspektiv. / Brandi, Ulrik.

    København : Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag, 2007. 250 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

  89. 2006
  90. Udgivet

    Changing Public Values in a Process of Planned Organizational Change. / Brandi, Ulrik; Rieper, Olaf.

    2006. Paper præsenteret ved European Group of Public Administration, Milano, Italien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  91. Udgivet

    Organizational Dynamics: Practice in the Continuing Transaction between Structures and Process. / Brandi, Ulrik; Elkjær, Bente.

    2006. Paper præsenteret ved The Second Organization Studies Summer Workshop on 'Re-turn to Practice: Understanding Organization as it Happens, Mykonos, Grækenland.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review