Projekter pr. år
Personlig profil
Uddannelse (Akademiske kvalifikationer)
MA Continental Philosophy
Fingeraftryk
- 1 Lignende profiler
Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år
Projekter
- 19 Afsluttet
-
Naturlig Teknik
Esbensen, G. L. (Deltager) & Schilhab, T. (Projektleder)
01/01/2018 → 31/12/2022
Projekter: Projekt › Forskning
-
-
ASPPIN: Attentional and Sociocultural Processes at Play in Nature
Esbensen, G. L. (Deltager), Schilhab, T. (Projektleder) & Dewhurst, R. C. (Deltager)
10/10/2017 → 28/02/2019
Projekter: Projekt › Forskning
-
GAMEin: Gaze measurements in Nature
Schilhab, T. (Projektleder), Dewhurst, R. (Deltager), Bentsen, P. (Samarbejdspartner) & Stevenson, M. (Deltager)
01/05/2017 → 31/01/2019
Projekter: Projekt › Forskning
-
e-lust 1.0: environments in learning using smart technology
Schilhab, T., Stevenson, M., Bentsen, P. & Dewhurst, R.
01/05/2017 → 31/12/2017
Projekter: Projekt › Forskning
Publikation
-
Conclusions
Groth, C. & Schilhab, T., jan. 2024, Embodied Learning and Teaching Using the 4E Cognition Approach: Exploring Perspectives in Teaching Practices. Taylor and Francis Group, s. 181-191 11 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Åben adgang -
How nature-like artworks induce perceptual processes benefitting education in general and science education in particular
Schilhab, T., jan. 2024, Embodied Learning and Teaching Using the 4E Cognition Approach: Exploring Perspectives in Teaching Practices. 1 udg. Taylor and Francis Group, s. 136-146 11 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Åben adgang -
Introduction to the anthology
Schilhab, T. & Groth, C., jan. 2024, Embodied Learning and Teaching Using the 4E Cognition Approach: Exploring Perspectives in Teaching Practices. 1 udg. Taylor and Francis Group, s. 3-12 10 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Åben adgang -
Preface
Schilhab, T. & Groth, C., 1 jan. 2024, Embodied Learning and Teaching Using the 4E Cognition Approach: Exploring Perspectives in Teaching Practices. Taylor and Francis Group, s. xvPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Forord/efterskrift › Forskning › peer review
-
Smart technology in nature-based learning: Embodied and situated processes
Esbensen, G. L., Schilhab, T. & Balling, G., 1 jan. 2024, Embodied Learning and Teaching Using the 4E Cognition Approach: Exploring Perspectives in Teaching Practices. Taylor and Francis Group, s. 126-136 11 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Åben adgang
Aktiviteter
-
Foredrag på Copenhagen Contemporary - Embodied Cognition i naturfagligt orienteret kunst
Theresa Schilhab (Foredragsholder)
11 nov. 2022Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Oplæg om Embodied Cognition på Fagdidaktiks fagdag
Theresa Schilhab (Foredragsholder)
9 nov. 2022Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Foredrag om embodied cognition på ledelse og videreuddannelse KP
Theresa Schilhab (Foredragsholder)
18 aug. 2022Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Brill (Forlag)
Theresa Schilhab (Fagfællebedømmer)
25 jun. 2022 → 6 jul. 2022Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
-
Naturoplevelser i naturfagsundervisningen
Theresa Schilhab (Konsulent)
23 jun. 2022Aktivitet: Rådgivning - typer › Rådgivning
Presse/medier
-
-
Pædagogisk forskning skal levere indsigter til praksis – ikke diktere retningen
03/10/2022
1 Mediebidrag
Presse/medie
-
-
Vandbaner, mudderpjask og isterninger gør børn nysgerrige på naturvidenskab
29/04/2022
1 Mediebidrag
Presse/medie
-