Billede af Theresa Schilhab

Theresa Schilhab

Dr. Pæd., MSc Neurobiologi, MA Continental filosofi, phd

  • Tuborgvej 164, B, 325

    2400 København NV

    Danmark

1994 …2024

Publikationer pr. år

Personlig profil

Uddannelse (Akademiske kvalifikationer)

MA Continental Philosophy

Fingeraftryk

Dyk ned i forskningsemnerne, hvor Theresa Schilhab er aktive. Disse emneetiketter kommer fra dennes persons arbejder. Sammen danner de et unikt fingerprint.
  • 1 Lignende profiler

Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år

Seneste eksterne samarbejde på lande-/områdeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på prikkerne eller
  • Conclusions

    Groth, C. & Schilhab, T., jan. 2024, Embodied Learning and Teaching Using the 4E Cognition Approach: Exploring Perspectives in Teaching Practices. Taylor and Francis Group, s. 181-191 11 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    Åben adgang
  • How nature-like artworks induce perceptual processes benefitting education in general and science education in particular

    Schilhab, T., jan. 2024, Embodied Learning and Teaching Using the 4E Cognition Approach: Exploring Perspectives in Teaching Practices. 1 udg. Taylor and Francis Group, s. 136-146 11 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    Åben adgang
  • Introduction to the anthology

    Schilhab, T. & Groth, C., jan. 2024, Embodied Learning and Teaching Using the 4E Cognition Approach: Exploring Perspectives in Teaching Practices. 1 udg. Taylor and Francis Group, s. 3-12 10 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    Åben adgang
  • Preface

    Schilhab, T. & Groth, C., 1 jan. 2024, Embodied Learning and Teaching Using the 4E Cognition Approach: Exploring Perspectives in Teaching Practices. Taylor and Francis Group, s. xv

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingForord/efterskriftForskningpeer review

  • Smart technology in nature-based learning: Embodied and situated processes

    Esbensen, G. L., Schilhab, T. & Balling, G., 1 jan. 2024, Embodied Learning and Teaching Using the 4E Cognition Approach: Exploring Perspectives in Teaching Practices. Taylor and Francis Group, s. 126-136 11 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    Åben adgang