Aarhus Universitets segl

Tobias Alsted Nielsen

  1. 2020
  2. Udgivet
    Underviserens rolle i digitalt understøttede peer feedback-aktiviteter. / Nielsen, Tobias Alsted; Hansen, Janne Saltoft; Møller, Karen Louise.
    2020. Abstract fra DUNK 20 Online edition, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

  3. 2019
  4. Udgivet
    Supervision of students’ projects: How to support and increase flexibility and efficiency by use of web 2.0 technologies? / Nielsen, Tobias Alsted; Wichmann-Hansen, Gitte.
    2019. Paper præsenteret ved EdMedia + Innovate Learning, Amsterdam, Holland.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  5. Udgivet
    Onlinevejledning. / Nielsen, Tobias Alsted; Wichmann-Hansen, Gitte.
    God vejledning: af specialer, bacheloropgaver og projekter. red. / Lotte Rienecker; Gitte Wichmann-Hansen; Peter Stray Jørgensen. 2. udg. Frederiksberg: Samfundslitteratur, 2019. s. 211-219.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  6. Udgivet
    Videofeedback på studerendes tekstudkast - en ny teknik i vejledning? / Wichmann-Hansen, Gitte; Nielsen, Tobias Alsted; Munkholm, Natalie Videbæk.
    2019. Abstract fra DUN Konferencen 2019, Odense, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  7. 2018
  8. Udgivet
    Hvad siger data om adjunkters undervisningsudfordringer og deres valg af undervisningsaktiviteter? / Nielsen, Tobias Alsted; Alsholm, Anne-Mette.
    2018. Abstract fra DUN Konference 2018, Bredsten, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

  9. 2017
  10. Udgivet
    Running continuous academic adoption programmes. / Nielsen, Tobias Alsted.
    2017. Abstract fra Blackboard Teaching and Learning Conference 2017 , Milano, Italien.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

  11. Udgivet
    Efficient online supervision calls for digital skills as well as pedagogical skills. / Wichmann-Hansen, Gitte; Nielsen, Tobias Alsted.
    2017. Abstract fra EUA-CDE's Annual Meeting, Tallinn, Estland.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  12. 2016
  13. Udgivet
    Relations between blended learning possibilities and teachers' approaches to blended learning. / Stenalt, Maria Hvid; Nielsen, Tobias Alsted; Bager-Elsborg, Anna.
    2016. Poster session præsenteret ved iCERi2016, Sevilla, Spanien.

    Publikation: KonferencebidragPosterForskningpeer review

  14. Udgivet
    Framework for compulsory teacher training in blended learning: matching blended learning with teaching context and teacher motivation. / Stenalt, Maria Hvid; Nielsen, Tobias Alsted.
    ICERI2016 Proceedings: 9th annual International Conference of Education, Research and Innovation. red. / L. Gómez Chova; A. López Martínez; I. Candel Torres. IATED, 2016. s. 8796-8802 (ICERI Proceedings).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  15. Udgivet
    Udrulning af blended learning i jura-uddannelsen. / Nielsen, Tobias Alsted; Stenalt, Maria Hvid; Bager-Elsborg, Anna et al.
    2016. Poster session præsenteret ved DUN: Dansk Universitetspædagogisk Konference 2016, Nyborg, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPosterFormidling

  16. 2015
  17. Udgivet
    TREAT - Teachers redesigning educational activities with technology. / Nielsen, Tobias Alsted; Andersen, Mathias Elmose; Alsholm, Anne-Mette.
    2015. Poster session præsenteret ved DUN - Dansk Universitetspædagogisk Netværks Konference 2015, Vejle, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPosterFormidling