Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Stacey Marie Cozart

  1. 2019
  2. Udgivet

    ”Writing retreats” som pædagogisk redskab i ph.d.-uddannelsen. / Bengtsen, Søren Smedegaard; Cozart, Stacey Marie.

    2019. Abstract fra DUN Konferencen 2019, Odense, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  3. Udgivet

    Enabling scholarly identity formation through doctoral writing retreats. / Cozart, Stacey Marie; Bengtsen, Søren Smedegaard.

    2019. Abstract fra EATAW 2019, Göteborg, Sverige.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  4. 2018
  5. Udgivet

    Developments in the Multilingual and Multicultural Learning Space. / Lauridsen, Karen M.; Cozart, Stacey Marie; Kling, Joyce; Pageze, Joanne .

    2018. Abstract fra International Perspectives on University Teaching and Learning, Orlando, USA.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  6. Udgivet

    Inclusivity in Academia : perspectives, experiences, and roles of international faculty. / Cozart, Stacey Marie; Ketevan Kupatadze; Maja Jankowska.

    2018. Abstract fra International Society for the Scholarship of Teaching and Learning, Bergen, Norge.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  7. 2017
  8. Udgivet

    Educational Quality at Universities for inclusive international Programmes. / Lauridsen, Karen M.; Cozart, Stacey Marie.

    2017. Poster session præsenteret ved DUN Konference 2017, Vejle, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPosterForskningpeer review

  9. Udgivet

    Negotiating multiple identities in second- or foreign-language writing in higher education. / Cozart, Stacey Marie; Jensen, Tine Wirenfeldt; Wichmann-Hansen, Gitte; Kupatadze, Ketevan ; Chien-Hsiung Chiu , Scott .

    Critical transitions: Writing and the question of transfer . red. / Chris M. Anson; Jessie L. Moore. Fort Collins, Colorado, USA : University Press of Colorado, 2017. s. 303-334.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  10. 2016
  11. Udgivet

    Teaching in English-medium programmes. / Lauridsen, Karen M.; Cozart, Stacey Marie.

    2016. Abstract fra DUN: Dansk Universitetspædagogisk Konference 2016, Nyborg, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

  12. Udgivet

    Adjunktpædagogikum med en international dimension. / Lauridsen, Karen M.; Cozart, Stacey Marie; Lauridsen, Ole; Lindberg, Annika Büchert.

    I: Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift, Bind 11, Nr. 21, 2016, s. 135-146.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  13. 2015
  14. Udgivet

    Teaching and learning in the international classroom: quality principles and lessons learned from the IntlUni project. / Lauridsen, Karen M.; Cozart, Stacey Marie.

    Handbook: Internationalisation of European Higher Education. Berlin : Dr. Josef Raabe Verlags-GmbH, 2015.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiUndervisningpeer review

  15. 2014
  16. Udgivet

    When writing a PhD dissertation in English is “like knitting a sweater without knowing whether there is enough yarn”. / Jensen, Tine Wirenfeldt; Wichmann-Hansen, Gitte; Cozart, Stacey Marie.

    2014, Blogindlæg.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  17. Udgivet

    Panel: Opportunities and Challenges of Writing in a Second Language. / Kupatadze, Ketevan ; Chiu, Scott C.; Cozart, Stacey Marie; Jensen, Tine Wirenfeldt; Wichmann-Hansen, Gitte.

    2014. Abstract fra Writing Research Across Borders 2014 conference., Paris, Frankrig.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  18. Udgivet

    Supporting Second/Foreign Language Writing in Linguistically and Culturally Diverse Academic Environments. / Kupatadze, Ketevan; Chui, Scott; Cozart, Stacey Marie; Jensen, Tine Wirenfeldt; Wichmann-Hansen, Gitte.

    2014. Abstract fra Writing Across the Curriculum , Minneapolis, USA.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  19. 2013
  20. Udgivet

    "Writing in English is like a bad hair day" : Danish doctoral student views on writing in L2 English. / Cozart, Stacey Marie; Jensen, Gry Sandholm; Jensen, Tine Wirenfeldt; Wichmann-Hansen, Gitte.

    2013. Abstract fra Conference of the European Association for the Teaching of Academic Writing, Budapest, Ungarn.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  21. Udgivet

    The Role of Students’ Attitudes Towards Second/Foreign Language Writing and the Question of Transfer. / Cozart, Stacey Marie; Jensen, Tine Wirenfeldt; Wichmann-Hansen, Gitte; Chiu, Scott; Kupatadze, Ketevan.

    2013. Abstract fra Critical Transitions: Writing and the Question of Transfer , Elon, North Carolina, USA.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  22. Udgivet

    Grappling with identity issues: Danish graduate student views on writing in L2 English. / Cozart, Stacey Marie; Jensen, Tine Wirenfeldt; Jensen, Gry Sandholm; Wichmann-Hansen, Gitte.

    2013. Abstract fra The English Language in teaching in European Higher Education, , Copenhagen, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  23. Udgivet

    Writing in a Foreign Language (L2) at the Doctoral Level : How Is It Perceived by Students and Addressed in Supervision? / Cozart, Stacey Marie; Wichmann-Hansen, Gitte.

    2013. Paper præsenteret ved Society for Research in Higher Education, Newport, Wales, Storbritannien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  24. 2012
  25. Udgivet

    “Writing in English is like being married to somebody you don’t know very well”: Postgraduate Writing in L2 English. / Wichmann-Hansen, Gitte; Cozart, Stacey Marie; Jensen, Tine Wirenfeldt; Jensen, Gry Sandholm.

    2012. Abstract fra NIC 2012, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  26. Udgivet

    Developing teaching skills for the internationalized university: A Danish project. / Lauridsen, Karen M.; Cozart, Stacey Marie.

    2012. Poster session præsenteret ved CALPIU '12, Roskilde, .

    Publikation: KonferencebidragPosterFormidling

  27. Udgivet

    Internationaliseringsudfordringer afspejlet i Studiemiljø2011 på Aarhus Universitet: Der er stadig plads til forbedringer! / Lauridsen, Karen M.; Cozart, Stacey Marie.

    I: Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift, Bind 7, Nr. 13, 2012, s. 54-65.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  28. 2009
  29. Udgivet

    "The HOLA! Recipe". / Cozart, Stacey Marie; Andersen, Hanne Leth.

    A touch of HOLA! A Holistic Approach to Language Learning: Chapter 3, Syllabus Series no. 20. Brussels, 2009. s. 47-53.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiUndervisning

  30. Udgivet

    La recette HOLA! / Cozart, Stacey Marie; Leth Andersen, Hanne.

    HOLA! Une approche holistique de l'apprentissage des langues. red. / Van Thienen Karine; Anne Belien. Brussels, Belgium, 2009. s. 57.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiUndervisning

  31. Udgivet

    Nyt netværk skal styrke sproglig og interkulturel kompetenceudvikling ved universiteterne. / Cozart, Stacey Marie.

    I: Sprogforum, Nr. 46, 2009, s. 28.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  32. Udgivet

    Tools to describe and reflect on methods and authenticity. / Cozart, Stacey Marie; Leth Andersen, Hanne.

    I: Anglo Files, Journal of English Teaching, Nr. 153, 2009, s. 92-96.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  33. 2008
  34. Udgivet

    Et EU-projekt om børns sproglæring : En interkulturel erfaring. / Andersen, Hanne Leth; Cozart, Stacey Marie.

    I: Sproglaereren, Nr. 3, 2008, s. 5-7.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  35. 2003
  36. Udgivet

    Populærformidling 2002. / Mogensen, Svend Aage; Cozart, Stacey Marie; Fahrendorff, Lars; Graff, David.

    Århus : University of Aarhus, 2003. 96 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling