Institut for Virksomhedsledelse

Sophie Esmann Andersen

Myter, mærker og mennesker

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

Standard

Myter, mærker og mennesker. / Andersen, Sophie Esmann.

Dansk på Moderne. Kbh. : Dansklærerforeningen, 2005. s. 32-37 (Fællesskrift).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

Harvard

Andersen, SE 2005, Myter, mærker og mennesker. i Dansk på Moderne. Dansklærerforeningen, Kbh., Fællesskrift, s. 32-37.

APA

Andersen, S. E. (2005). Myter, mærker og mennesker. I Dansk på Moderne (s. 32-37). Dansklærerforeningen. Fællesskrift

CBE

Andersen SE. 2005. Myter, mærker og mennesker. I Dansk på Moderne. Kbh.: Dansklærerforeningen. s. 32-37. (Fællesskrift).

MLA

Andersen, Sophie Esmann "Myter, mærker og mennesker". Dansk på Moderne. Kbh.: Dansklærerforeningen. (Fællesskrift). 2005, 32-37.

Vancouver

Andersen SE. Myter, mærker og mennesker. I Dansk på Moderne. Kbh.: Dansklærerforeningen. 2005. s. 32-37. (Fællesskrift).

Author

Andersen, Sophie Esmann. / Myter, mærker og mennesker. Dansk på Moderne. Kbh. : Dansklærerforeningen, 2005. s. 32-37 (Fællesskrift).

Bibtex

@inbook{5ce38a20d00611ddab9e000ea68e967b,
title = "Myter, m{\ae}rker og mennesker",
abstract = "Hvilken betydning har m{\ae}rkevarer for den unge forbruger? Denne artikel betragter m{\ae}rkevarer som {\'e}n af vor tids myter, dvs. som formb{\ae}rer af et mytisk indhold med udsagn om livets grundl{\ae}ggende dilemmaer. Brugen af m{\ae}rkevarer bliver s{\aa}ledes en m{\aa}de for unge at navigere i verden p{\aa} - en m{\aa}de at forst{\aa} verden p{\aa}.",
keywords = "M{\ae}rkevarer, Moderne myter, Teenager, Brands, Modern myths, Teenagers",
author = "Andersen, {Sophie Esmann}",
year = "2005",
language = "Dansk",
isbn = "87-7996-127-4",
series = "F{\ae}llesskrift",
pages = "32--37",
booktitle = "Dansk p{\aa} Moderne",
publisher = "Danskl{\ae}rerforeningen",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Myter, mærker og mennesker

AU - Andersen, Sophie Esmann

PY - 2005

Y1 - 2005

N2 - Hvilken betydning har mærkevarer for den unge forbruger? Denne artikel betragter mærkevarer som én af vor tids myter, dvs. som formbærer af et mytisk indhold med udsagn om livets grundlæggende dilemmaer. Brugen af mærkevarer bliver således en måde for unge at navigere i verden på - en måde at forstå verden på.

AB - Hvilken betydning har mærkevarer for den unge forbruger? Denne artikel betragter mærkevarer som én af vor tids myter, dvs. som formbærer af et mytisk indhold med udsagn om livets grundlæggende dilemmaer. Brugen af mærkevarer bliver således en måde for unge at navigere i verden på - en måde at forstå verden på.

KW - Mærkevarer

KW - Moderne myter

KW - Teenager

KW - Brands

KW - Modern myths

KW - Teenagers

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 87-7996-127-4

T3 - Fællesskrift

SP - 32

EP - 37

BT - Dansk på Moderne

PB - Dansklærerforeningen

CY - Kbh.

ER -