Projekter pr. år
Fingeraftryk
- 1 Lignende profiler
Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år
-
Infoodmation: Understanding media’s role in consumer’s food behaviour
Pedersen, S. (PI), Grunert, K. G. (Deltager), Both, A. D. (Deltager) & Mouritzen, S. L. T. (Deltager)
01/01/2025 → 31/12/2027
Projekter: Projekt › Forskning
-
Simone Lykke
Mouritzen, S. L. T. (Kontaktperson), Pedersen, S. (Andet) & Jacobsen, L. (Andet)
01/02/2022 → 31/01/2025
Projekter: Projekt › Forskning
Publikation
-
Is She Real? Leveraging Real-Life and Virtual Influencer Marketing in Brand Communications
Penttinen, V., Mouritzen, S. L. T. & Pedersen, S., 2024, Welcome to The New Normal: Life After The Chaos: Proceedings of the 2023 AMS Annual Conference. Springer, s. 32-43 12 s. (Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Konferencebidrag i proceedings › Forskning
1 Citationer (Scopus) -
Virtual Influencer Marketing: The Good, the Bad, and the Unreal
Mouritzen, S. L. T., Penttinen, V. & Pedersen, S., feb. 2024, I: European Journal of Marketing. 58, 2, s. 410-440 31 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
69 Citationer (Scopus) -
Is She Real? Leveraging Real-Life and Computer-Generated Imagery Influencer Marketing in Brand Communications
Penntinen, V., Mouritzen, S. L. T. & Pedersen, S., 18 maj 2023.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
-
Outside-in and bottom-up: Using sustainability transitions to understand the development phases of mainstreaming plant-based in the food sector in a meat and dairy focused economy
Aschemann-Witzel, J., Mulders, M. D. G. H. & Mouritzen, S. L. T., dec. 2023, I: Technological Forecasting and Social Change. 197, 11 s., 122906.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil10 Citationer (Scopus)37 Downloads (Pure) -
The Use of Hyper-Realistic Computer-Generated Imagery Influencers on Social Media – Children’s and parents’ perspectives
Mouritzen, S. L. T., Jacobsen, L. & Pedersen, S., 2 mar. 2022.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Aktiviteter
-
Presentation at The LEGO Agency
Mouritzen, S. L. T. (Foredragsholder)
6 sep. 2023Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ansættelser, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Academy of Marketing Science Annual Conference 2023
Mouritzen, S. L. T. (Deltager)
17 maj 2023 → 19 maj 2023Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af konference
-
Is She Real? Leveraging Real-Life and Virtual Influencer Marketing in Brand Communications
Mouritzen, S. L. T. (Foredragsholder)
17 maj 2023Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ansættelser, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
The Use of Hyper-Realistic Computer-Generated Imagery Influencers on Social Media – Children’s and parents’ perspectives
Mouritzen, S. L. T. (Foredragsholder)
5 maj 2022Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ansættelser, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Child and Teen Consumption Conference
Mouritzen, S. L. T. (Deltager)
4 maj 2022 → 6 maj 2022Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af konference