Aarhus Universitets segl

Sidsel Holm Rasmussen

  1. 2020
  2. Udgivet

    Ny krone og uhyrlige hjemmeskolebørn. / Rasmussen, Sidsel.

    Lingoblog.dk. 2020, Blogindlæg.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  3. 2019
  4. Udgivet
  5. Udgivet

    Acoustic comparison of Mandarin and Danish postalveolars. / Rasmussen, Sidsel; Yan, Mengzhu.

    A Sound Approach to Language Matters: In Honor of Ocke-Schwen Bohn. red. / Anne Mette Nyvad; Michaela Hejná; Anders Højen; Anna Bothe Jespersen; Mette Hjortshøj Sørensen. AU Library Scholarly Publishing Services, 2019. s. 65-80.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  6. Udgivet

    Pinyin - Når kinesiske tegn skrives med bogstaver. / Rasmussen, Sidsel.

    I: Danmark Kina, Nr. 111, 01.01.2019, s. 12-17.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  7. Udgivet

    Om brugen af i og på før udvalgte komplementer. / Ehlers, Katrine Rosendal; Rasmussen, Sidsel; Tornbo, Helle Kaalund.

    The Sign of the V: Papers in Honour of Sten Vikner. red. / Ken Ramshøj Christensen ; Henrik Jørgensen ; Johanna L. Wood. Aarhus Universitet : AU Library Scholarly Publishing Services, 2019. s. 149.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  8. Udgivet

    Vowel context affects L2 Chinese learners‘ identification of postalveolar sibilants. / Rasmussen, Sidsel; Bohn, Ocke-Schwen.

    Proceedings of the 19th International Congress of Phonetic Sciences, Melbourne, Australia 2019. red. / Sasha Calhoun; Paola Escudero; Marija Tabain; Paul Warren. Canberra : Australian Speech Science and Technology Association Inc., 2019. s. 2576-2579 (Proceedings of the International Congress of Phonetic Sciences).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  9. 2017
  10. Udgivet

    Perceptual assimilation of Mandarin Chinese consonants by native Danish listeners. / Rasmussen, Sidsel; Bohn, Ocke-Schwen.

    I: The Journal of the Acoustical Society of America, Bind 141, Nr. 5, 2017, s. 3518.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisKonferenceabstrakt i tidsskriftForskning

  11. 2015
  12. Udgivet

    Exploring native English listeners' learning difficulty with Mandarin Chinese fricatives and affricates: A perceptual assimilation study. / Rasmussen, Sidsel; Bohn, Ocke-Schwen.

    CHINESE AS FOREIGN LANGUAGE (CFL) TEACHERS AND TEACHING: THEORY AND PRACTICE : PROCEEDINGS OF THE 2ND INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CFL TEACHERS AND TEACHING. 2015. s. 15-31.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferenceabstrakt i proceedingsForskning