Billede af Savhannah Schulz
  • Trøjborgvej 82-84, 1911, 333

    8000 Aarhus C

    Danmark

  • Jens Chr. Skous Vej 4

    8000 Aarhus C

    Danmark

20182023

Publikationer pr. år

Personlig profil

Forskning

Min forskning dykker ned i det komplekse begreb refleksion, en kritisk færdighed for elever, der navigerer i dagens dynamiske verden. I øjeblikket forsøger jeg at kombinere Deweys teori om inquiry med moderne opfattelser af, hvordan vi lærer (f.eks. prædiktiv behandling, 4E kognition). Mit håb er at opbygge en kognitiv teori om refleksion, der kan eksperimentelt testes og bruges til at fremme en bedre forståelse af, hvordan refleksionsprocessen kan variere på tværs af kulturer og individer.

Arbejdsområder

I mit arbejde med kompetenceudvikling på CED er jeg særligt engageret i to projekter. Jeg støtter den strategiske udvikling af ressourcer og workshops for at skabe digitalt kompetente kandidater og universitetsansatte. Og i projektet om widening participation fokuserer jeg på inkluderende læring på et curriculum-niveau.

Eksterne ansættelser

Visiting Researcher, Harvard University

aug. 2019dec. 2019

Research Fellow , Pedagogy of Play

2019 → …

Fagområder

  • Reflektion
  • Playful learning
  • Widening Participation
  • Digitale kompetencer

Fingeraftryk

Dyk ned i forskningsemnerne, hvor Savhannah Schulz er aktive. Disse emneetiketter kommer fra dennes persons arbejder. Sammen danner de et unikt fingerprint.
  • 1 Lignende profiler

Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år

Seneste eksterne samarbejde på lande-/områdeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på prikkerne eller