Projekter pr. år
Personlig profil
Forskning
Min forskning dykker ned i det komplekse begreb refleksion, en kritisk færdighed for elever, der navigerer i dagens dynamiske verden. I øjeblikket forsøger jeg at kombinere Deweys teori om inquiry med moderne opfattelser af, hvordan vi lærer (f.eks. prædiktiv behandling, 4E kognition). Mit håb er at opbygge en kognitiv teori om refleksion, der kan eksperimentelt testes og bruges til at fremme en bedre forståelse af, hvordan refleksionsprocessen kan variere på tværs af kulturer og individer.
Arbejdsområder
I mit arbejde med kompetenceudvikling på CED er jeg særligt engageret i to projekter. Jeg støtter den strategiske udvikling af ressourcer og workshops for at skabe digitalt kompetente kandidater og universitetsansatte. Og i projektet om widening participation fokuserer jeg på inkluderende læring på et curriculum-niveau.
Eksterne ansættelser
Visiting Researcher, Harvard University
aug. 2019 → dec. 2019
Research Fellow , Pedagogy of Play
2019 → …
Fagområder
- Reflektion
- Playful learning
- Widening Participation
- Digitale kompetencer
Fingeraftryk
- 1 Lignende profiler
Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år
-
Interacting Minds Podcast
Schulz, S. (Projektkoordinator), Holflod, K. (Samarbejdspartner) & Vermillet, A.-Q. (Samarbejdspartner)
12/08/2021 → …
Projekter: Projekt › Forskning
-
-
Ineracting Minds Podcast Season 1
Tilk, K. (Samarbejdspartner), Holflod, K. (Samarbejdspartner), Schulz, S. (Projektleder), Andersen, M. (Deltager), Paldam, E. (Deltager), Blanton, A. B. (Deltager) & Visuri, I. (Deltager)
01/09/2021 → 31/03/2022
Projekter: Projekt › Andet
-
Play, Reflection, and the Quest for Uncertainty
Schulz, S., Andersen, M. & Roepstorff, A., 2022, Uncertainty: A Catalyst for Creativity, Learning and Development. Beghetto, R. A. & Jaeger, G. J. (red.). Cham: Springer, s. 37-55Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Fil265 Downloads (Pure) -
A Pedagogy of Play: Supporting playful learning in classrooms and schools
Mardell, B., Ryan, J., Krechevsky, M., Baker, M., Schulz, S. & Liu-Constant, Y., mar. 2023, Cambridge, MA: President and Fellows of Harvard College. 232 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
Åben adgang -
Reflection as the conscious processing of surprise
Schulz, S., sep. 2021. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning
Fil34 Downloads (Pure) -
Interacting Minds Podcast Manual
Schulz, S. & Vermillet, A.-Q., mar. 2022, 37 s.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Undervisning
Åben adgangFil63 Downloads (Pure) -
No more sherlock-ing please: Calling for a degree of involvement (°) symbol to indicate self-citations in standard citation guidelines.
Schulz, S. & Karg, S. T., maj 2020Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
Åben adgang
Aktiviteter
-
Play-centred learning and reflective minds
Schulz, S. (Oplægsholder)
31 okt. 2019Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Facilitation Stories: How can we tailor frameworks and tools to specific audiences that are in need of personalized guidance?
Schulz, S. (Oplægsholder) & Paldam, E. (Oplægsholder)
10 okt. 2019Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
-
A deeper look into ideas on play
Savhannah Schulz (Foredragsholder)
27 mar. 2023Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Fil -
Podcast
Boelsbjerg, H. B. (Deltager), Andersen, L. M. (Deltager), Schulz, S. (Redaktør) & Vermillet, A.-Q. (Redaktør)
8 aug. 2022Aktivitet: Andre aktivitetstyper › Andet
-
The Playful University
Savhannah Schulz (Deltager)
8 aug. 2019Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af konference
Presse/medier
-
Visual Illustration for Stay Curious Webseries by Carlsberg Fondet
28/02/2019
1 Mediebidrag
Presse/medie
-
Play and its surprises teach brains by fuelling reflective thinking
01/03/2022
1 Mediebidrag
Presse/medie
-
Podcast Episode: Tinkering, Play and the Adjacent Possible (Amos Blanton)
Savhannah Schulz & Amos Bokonen Blanton
14/02/2022
1 Mediebidrag
Presse/medie
-
Podcast Episode: Live Action Role Play, Imagination and Autism (Ingela Visuri)
08/02/2022
1 Mediebidrag
Presse/medie
-
Podcast Episode: Surprise, Fear, Cognition, and Play (Marc Malmdorf Andersen)
Savhannah Schulz, Marc Andersen & Kim Holflod
02/02/2022
1 Mediebidrag
Presse/medie