Aarhus Universitets segl

Robert P. Ormrod

  1. 2015
  2. Masaryk University

    Robert P. Ormrod (Gæsteunderviser)

    16 mar. 201518 mar. 2015

    Aktivitet: Besøg på en ekstern institution - typerBesøg ved en ekstern, akademisk institution

  3. 2013
  4. Segmentation

    Robert P. Ormrod (Foredragsholder)

    22 jan. 2013

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  5. 2012
  6. Review Board, Cranfield University (Ekstern organisation)

    Robert P. Ormrod (Medlem)

    okt. 2012okt. 2014

    Aktivitet: Medlemsskab - typerMedlemskab af bedømmelsesudvalg

  7. Markedsføring i Politik: Meget mere end Spindoctors

    Robert P. Ormrod (Foredragsholder)

    16 jan. 2012

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  8. 2010
  9. Journal of Political Marketing (Tidsskrift)

    Robert P. Ormrod (Redaktør)

    25 feb. 2010 → …

    Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typerRedaktør af tidsskriftForskning

  10. 2009
  11. Healthiness and Dairy Products: The Key to Modern Consumer

    Robert P. Ormrod (Foredragsholder)

    19 nov. 2009

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  12. 3rd International Political Marketing PhD colloquium, International Symposium on Political Marketing

    Robert P. Ormrod (Arrangør)

    7 okt. 2009

    Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typerDeltagelse i eller organisering af konference

  13. PhD colloquium chair

    Robert P. Ormrod (Foredragsholder)

    6 okt. 2009

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  14. Manchester Business School, University of Manchester

    Robert P. Ormrod (Gæsteforsker)

    19 feb. 200927 feb. 2009

    Aktivitet: Besøg på en ekstern institution - typerBesøg ved en ekstern, akademisk institution

  15. European Journal of Marketing (Tidsskrift)

    Robert P. Ormrod (Redaktør)

    1 jan. 2009

    Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typerPeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

  16. International Studies Quarterly (Tidsskrift)

    Robert P. Ormrod (Redaktør)

    1 jan. 2009

    Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typerPeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

  17. Journal of Political Marketing (Tidsskrift)

    Robert P. Ormrod (Redaktør)

    1 jan. 2009

    Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typerPeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

  18. Political Studies (Tidsskrift)

    Robert P. Ormrod (Redaktør)

    1 jan. 2009

    Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typerPeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

  19. 2008
  20. Political Marketing - What Is It?

    Robert P. Ormrod (Foredragsholder)

    24 jan. 2008

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  21. European Journal of Marketing (Tidsskrift)

    Robert P. Ormrod (Redaktør)

    1 jan. 2008

    Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typerPeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

  22. Journal of Information Technology and Politics (Tidsskrift)

    Robert P. Ormrod (Redaktør)

    1 jan. 2008

    Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typerPeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

  23. Journal of Nonprofit and Public Sector Marketing (Tidsskrift)

    Robert P. Ormrod (Redaktør)

    1 jan. 2008

    Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typerPeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

  24. Journal of Political Marketing (Tidsskrift)

    Robert P. Ormrod (Redaktør)

    1 jan. 2008

    Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typerPeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

  25. Journal of Public Affairs (Tidsskrift)

    Robert P. Ormrod (Redaktør)

    1 jan. 2008

    Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typerPeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

  26. Marketing Theory (Tidsskrift)

    Robert P. Ormrod (Redaktør)

    1 jan. 2008

    Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typerPeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

  27. 2007
  28. A structural equation model of the political market orientation of political parties

    Robert P. Ormrod (Foredragsholder)

    28 feb. 2007

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  29. European Journal of Marketing (Tidsskrift)

    Robert P. Ormrod (Redaktør)

    1 jan. 2007

    Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typerPeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

  30. European Journal of Marketing (Tidsskrift)

    Robert P. Ormrod (Redaktør)

    1 jan. 2007

    Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typerPeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

  31. European Journal of Marketing (Tidsskrift)

    Robert P. Ormrod (Redaktør)

    1 jan. 2007

    Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typerPeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

  32. Marketing Theory (Tidsskrift)

    Robert P. Ormrod (Redaktør)

    1 jan. 2007

    Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typerPeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning

  33. 2006
  34. Marketing Research

    Robert P. Ormrod (Foredragsholder)

    4 jul. 2006

    Aktivitet: Tale eller præsentation - typerForedrag og mundtlige bidrag

  35. School of Management, University of Bath

    Robert P. Ormrod (Gæsteforsker)

    2 jan. 20068 jul. 2006

    Aktivitet: Besøg på en ekstern institution - typerBesøg ved en ekstern, akademisk institution

  36. Journal of Political Marketing (Tidsskrift)

    Robert P. Ormrod (Redaktør)

    1 jan. 2006

    Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typerPeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripterForskning