Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Poul Nissen

Projekt Ny Skolestart: Evaluering af tværsektorielt forsknings- og metodeudviklingsprojekt for anbringelsestruede børn og unge.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Standard

Projekt Ny Skolestart : Evaluering af tværsektorielt forsknings- og metodeudviklingsprojekt for anbringelsestruede børn og unge. / Nissen, Poul.

1 udg. København : Skolepsykologi, 2006. 135 s. (Den blå serie; Nr. 28).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Harvard

APA

CBE

MLA

Vancouver

Author

Bibtex

@book{f1fe33a0be0311dca71f000ea68e967b,
title = "Projekt Ny Skolestart: Evaluering af tv{\ae}rsektorielt forsknings- og metodeudviklingsprojekt for anbringelsestruede b{\o}rn og unge.",
abstract = "  En prospektiv multicase effektunders{\o}gelse med pr{\ae}-post-test design med det form{\aa}l at udvikle nye videns- og evidensbaserede p{\ae}dagogiske og socialp{\ae}dagogiskemetoder i arbejdet med anbringelsestruede b{\o}rn og unge samt evaluere effekten af interventionen. Af resultaterne fremg{\aa}r, at du over kerneydelsens kvalitet m{\aa} b{\aa}de barrierer i personligheden og relationerne medregnes for at sikre et positivt forl{\o}b.",
author = "Poul Nissen",
year = "2006",
language = "Dansk",
isbn = "87-90650-38-7",
series = "Den bl{\aa} serie",
publisher = "Skolepsykologi",
number = "28",
edition = "1",

}

RIS

TY - RPRT

T1 - Projekt Ny Skolestart

T2 - Evaluering af tværsektorielt forsknings- og metodeudviklingsprojekt for anbringelsestruede børn og unge.

AU - Nissen, Poul

PY - 2006

Y1 - 2006

N2 -   En prospektiv multicase effektundersøgelse med præ-post-test design med det formål at udvikle nye videns- og evidensbaserede pædagogiske og socialpædagogiskemetoder i arbejdet med anbringelsestruede børn og unge samt evaluere effekten af interventionen. Af resultaterne fremgår, at du over kerneydelsens kvalitet må både barrierer i personligheden og relationerne medregnes for at sikre et positivt forløb.

AB -   En prospektiv multicase effektundersøgelse med præ-post-test design med det formål at udvikle nye videns- og evidensbaserede pædagogiske og socialpædagogiskemetoder i arbejdet med anbringelsestruede børn og unge samt evaluere effekten af interventionen. Af resultaterne fremgår, at du over kerneydelsens kvalitet må både barrierer i personligheden og relationerne medregnes for at sikre et positivt forløb.

M3 - Rapport

SN - 87-90650-38-7

T3 - Den blå serie

BT - Projekt Ny Skolestart

PB - Skolepsykologi

CY - København

ER -