Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Poul Nissen

Er børn ved skolegangens begyndelse blevet mere urolige og egocentriske i dag?

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskning

Standard

Er børn ved skolegangens begyndelse blevet mere urolige og egocentriske i dag? / Nissen, Poul.

I: Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift, Bind 31, Nr. 1, 1994, s. 26-36.

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskning

Harvard

Nissen, P 1994, 'Er børn ved skolegangens begyndelse blevet mere urolige og egocentriske i dag?', Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift, bind 31, nr. 1, s. 26-36.

APA

Nissen, P. (1994). Er børn ved skolegangens begyndelse blevet mere urolige og egocentriske i dag? Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift, 31(1), 26-36.

CBE

Nissen P. 1994. Er børn ved skolegangens begyndelse blevet mere urolige og egocentriske i dag?. Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift. 31(1):26-36.

MLA

Vancouver

Author

Nissen, Poul. / Er børn ved skolegangens begyndelse blevet mere urolige og egocentriske i dag?. I: Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift. 1994 ; Bind 31, Nr. 1. s. 26-36.

Bibtex

@article{bc9e6280beca11dca71f000ea68e967b,
title = "Er b{\o}rn ved skolegangens begyndelse blevet mere urolige og egocentriske i dag?",
abstract = "En interviewunders{\o}gelse om 6-8 {\aa}riges identitetsudvikling (N=251), som bl.a. viser, at  76{\%} m{\aa} betegnes som velfungerende, mens de sidste 24{\%} har vidt forskellige behov.",
author = "Poul Nissen",
year = "1994",
language = "Dansk",
volume = "31",
pages = "26--36",
journal = "P{\ae}dagogisk Psykologisk Tidsskrift",
issn = "1903-0002",
publisher = "Forlaget Skolepsykologi",
number = "1",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Er børn ved skolegangens begyndelse blevet mere urolige og egocentriske i dag?

AU - Nissen, Poul

PY - 1994

Y1 - 1994

N2 - En interviewundersøgelse om 6-8 åriges identitetsudvikling (N=251), som bl.a. viser, at  76% må betegnes som velfungerende, mens de sidste 24% har vidt forskellige behov.

AB - En interviewundersøgelse om 6-8 åriges identitetsudvikling (N=251), som bl.a. viser, at  76% må betegnes som velfungerende, mens de sidste 24% har vidt forskellige behov.

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 31

SP - 26

EP - 36

JO - Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift

JF - Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift

SN - 1903-0002

IS - 1

ER -