DPU

Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Poul Nissen

Editorial

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisForord/efterskriftFormidling

Standard

Editorial. / Nissen, Poul.

I: Kognition og pædagogik, Bind 29, Nr. 111 / 112, 2019, s. 3 -5.

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisForord/efterskriftFormidling

Harvard

Nissen, P 2019, 'Editorial', Kognition og pædagogik, bind 29, nr. 111 / 112, s. 3 -5.

APA

Nissen, P. (2019). Editorial. Kognition og pædagogik, 29(111 / 112), 3 -5.

CBE

Nissen P. 2019. Editorial. Kognition og pædagogik. 29(111 / 112):3 -5.

MLA

Nissen, Poul. "Editorial". Kognition og pædagogik. 2019, 29(111 / 112). 3 -5.

Vancouver

Nissen P. Editorial. Kognition og pædagogik. 2019;29(111 / 112):3 -5.

Author

Nissen, Poul. / Editorial. I: Kognition og pædagogik. 2019 ; Bind 29, Nr. 111 / 112. s. 3 -5.

Bibtex

@misc{9aecb0788faa463c9924ef7987769513,
title = "Editorial",
abstract = "Forord til dobbelt temanummer om talentudvikling og h{\o}jtbegavede b{\o}rn og unge med forskningsbidrag fra USA, Danmark og de {\o}vrige nordiske lande.",
author = "Poul Nissen",
year = "2019",
language = "Dansk",
volume = "29",
pages = "3 --5",
journal = "Kognition & Paedagogik",
issn = "0906-6225",
publisher = "Dansk Psykologisk Forlag",
number = "111 / 112",

}

RIS

TY - GEN

T1 - Editorial

AU - Nissen, Poul

PY - 2019

Y1 - 2019

N2 - Forord til dobbelt temanummer om talentudvikling og højtbegavede børn og unge med forskningsbidrag fra USA, Danmark og de øvrige nordiske lande.

AB - Forord til dobbelt temanummer om talentudvikling og højtbegavede børn og unge med forskningsbidrag fra USA, Danmark og de øvrige nordiske lande.

M3 - Forord/efterskrift

VL - 29

SP - 3

EP - 5

JO - Kognition & Paedagogik

JF - Kognition & Paedagogik

SN - 0906-6225

IS - 111 / 112

ER -