Projekter pr. år
Personlig profil
Undervisning
Vejlederbrev: her kan du læsemit vejlederbrev relateret til vejledning af primært speciale, men også bacheloropgave.
Eksterne ansættelser
Censor, Oslo Universitet
1 jun. 2022 → 30 jun. 2022
Emneord
- Kulturpsykologi
- Socialpsykologi
- Kvalitativ og kvantitativ metodeudvikling
- Globalisering
- Identitet
- Etnicitet
- Kulturel forandring
- Kulturkontakt
- Demokratiets psykologi
Fingeraftryk
- 1 Lignende profiler
Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år
Projekter
- 1 Afsluttet
-
RARE: Risk Factors and Accelerators of Radicalization and Extremism
Ozer, S. (Deltager)
01/09/2016 → 01/09/2019
Projekter: Projekt › Forskning
Publikation
-
A good enough grip on life in youth: Life psychological intervention as an alternative to psychologization and to a nonpractical use of psychology regarding the life challenges young people are facing
Bertelsen, P. & Ozer, S., apr. 2024, (E-pub ahead of print) I: Nordic Psychology.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgang -
Cultural Orientation, Social Support, and Discrimination in regard to Adjustment among Foreign Workers in Denmark
Ozer, S. & Schwartz, S. J., 6 feb. 2024, (E-pub ahead of print) I: Nordic Psychology.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgang -
Investigating the Complexity of Cultural Identities in Globalizing Societies
Ozer, S., Lado Gamsakhurdia , V. & Schwartz, S., 2024, (Accepteret/In press) I: Journal of Cross-Cultural Psychology.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Kultur, socialt klima og globalisering
Ozer, S., 2024, (Accepteret/In press) Radikalisering og ekstremisme: Samfundsfaglige og psykologiske perspektiver. Tøttrup Thygesen, M. & Kehlet Ebbrecht, C. (red.). SystimePublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Undervisning › peer review
-
Social Support, Self-efficacy, Self-esteem, and Well-being During COVID-19 Lockdown: A Two-wave Study of Danish Students
Ozer, S., feb. 2024, I: Scandinavian Journal of Psychology. 65, 1, s. 42-52 11 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgang
Aktiviteter
-
Applied Developmental Science (Tidsskrift)
Ozer, S. (Redaktionsmedlem)
2024 → 2026Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Redaktør af tidsskrift › Forskning
-
Applied Developmental Science (Tidsskrift)
Ozer, S. (Fagfællebedømmer)
2024Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
-
Electronic Journal of Research in Educational Psychology (Tidsskrift)
Ozer, S. (Fagfællebedømmer)
2024Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
-
Developmental Psychology (Tidsskrift)
Ozer, S. (Redaktør)
2024Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
-
International Journal of Psychology (Tidsskrift)
Ozer, S. (Fagfællebedømmer)
2022Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning