Projekter pr. år
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne, hvor Morten Tannert er aktive. Disse emneetiketter kommer fra dennes persons arbejder. Sammen danner de et unikt fingerprint.
- 1 Lignende profiler
Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år
Seneste eksterne samarbejde på lande-/områdeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på prikkerne eller
Projekter
- 1 Igangværende
-
Writing education: A study on the relation between young people's writing competencies and metalinguistic knowledge in the context of first language education
Kabel, K. (PI), Christensen, M. V. (Deltager), Olsen, L. (Deltager), Tannert, M. (Deltager), Rosendal Bang, L. (Deltager) & Rasmussen, M. D. (Deltager)
01/09/2022 → 31/07/2025
Projekter: Projekt › Forskning
-
Manual for analyse af metasprogligt repertoire
Kabel, K., Christensen, M. V., Tannert, M., Olsen, L. & Bendixen, S. F., 1 okt. 2024.Publikation: Working paper/Preprint › Working paper › Forskning › peer review
Åben adgang -
Middle and lower secondary students' metalinguistic repertoires for talking about writerly choices in their own argumentative and narrative compositions
Kabel, K., Tannert, M., Bendixen, S. F. & Olsen, L., 2024, s. 1-5.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › peer review
-
Students’ metalinguistic repertoires about writerly choices in the context of L1 writing education
Kabel, K., Christensen, M. V. & Tannert, M., 2024, s. 1-2.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
-
Computational Thinking as Subject Matter: As an Independent Subject or Integrated across Subjects?
Tannert, M., Lorentzen, R. F. & Berthelsen, U. D., 2022, Computational Thinking in Education: A Pedagogical Perspective. Yadav, A. & Berthelsen, U. D. (red.). New York: Routledge, s. 73-89 17 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
2 Citationer (Scopus) -
Skriftsproglig udvikling i grundskolens danskfag: Et korpusbaseret studie af elevtekster fra 5.-9. klassetrin
Tannert, M., 2022, Århus Universitet.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling