Aarhus Universitets segl

Morten Lund Poulsen

  1. 2023
  2. Udgivet
    (Dys)functionality of intentions or outcomes? Performance funding of Danish schools. / Poulsen, Morten Lund; Bukh, Per Nikolaj; Christensen, Karina Skovvang.
    I: Accounting, Auditing and Accountability Journal, Bind 36, Nr. 1, 01.2023, s. 267-294.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  3. 2022
  4. Udgivet
    Essays on Performance Funding and Intentions, Interpretations, Actions, and Consequences in Danish Basic Education. / Poulsen, Morten Lund.
    Aarhus: Aarhus Universitet, 2022. 169 s. (ECON PhD Dissertations; Nr. 2022-10).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandling

  5. Udgivet
    Performance Funding: Exam Results, Stakes, and Washback in Danish Schools. / Bukh, Per Nikolaj; Christensen, Karina Skovvang; Poulsen, Morten Lund.
    I: Sage Open, Bind 12, Nr. 1, 15.03.2022.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  6. 2021
  7. Udgivet
    Præmier og præstationer: skolelederes meningsskabelse. / Bukh, Per Nikolaj; Christensen, Karina Skovvang; Poulsen, Morten Lund et al.
    I: Samfundslederskab i Skandinavien, Bind 36, Nr. 6, 01.12.2021, s. 287-323.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  8. Udgivet
    (Dys)functionality of intentions or outcomes? Performance funding of Danish schools. / Poulsen, Morten Lund; Bukh, Per Nikolaj; Christensen, Karina Skovvang.
    2021. Paper præsenteret ved Nordic Accounting Conference.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  9. Udgivet
    (Dys)functionality of intentions or outcomes? Performance funding of Danish schools. / Poulsen, Morten Lund; Bukh, Per Nikolaj; Christensen, Karina Skovvang.
    2021. Paper præsenteret ved 11th EIASM Public Sector Conference.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  10. Udgivet
    (Dys)functionality of intentions or outcomes? Performance funding of Danish schools. / Poulsen, Morten Lund; Bukh, P.N.; Christensen, Karina Skovvang.
    2021. Paper præsenteret ved EIASM Conference on Performance Measurement and Management Control.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review