Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Mikkel Stovgaard

  1. 2019
  2. Accepteret/In press
  3. 2018
  4. Udgivet

    Rammer for mad og måltider i skolen. / Stovgaard, Mikkel; Thorborg, Mathias Merrild Roerup; Kragelund, Kamilla Hall; Andersen, Barbara Vad; Wistoft, Karen.

    DCA - Nationalt center for fødevarer og jordbrug, 2018. 102 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

  5. Udgivet

    Rammer for mad og måltider i skolen. / Stovgaard, Mikkel; Thorborg, Mathias Merrild Roerup; Kragelund, Kamilla Hall; Andersen, Barbara Vad; Wistoft, Karen.

    DCA - Nationalt Center for Fødevarer og Jordbrug, 2018. 102 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivning

  6. Udgivet

    Undervisningsmateriale: Udvikling af rammer for mad og måltider i skolen : design dit måltid. / Stovgaard, Mikkel; Wistoft, Karen.

    København : DPU, Aarhus Universitet. 2018, Undervisningsmateriale.

    Publikation: AndetAndet bidragUndervisning

  7. Udgivet

    At sigte mod udvikling af gode måltidsrammer i skolen. / Stovgaard, Mikkel; Wistoft, Karen.

    Københavns generation mad: en status over maden til børn og unge i Københavns kommune. København : Københavns Madhus, 2018. s. 89-91.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  8. Udgivet

    Hvad ved vi om elevers udbytte og oplevelse af læringsmålorienteret undervisning? / Stovgaard, Mikkel.

    Mål med mening: Mellem dannelse og målstyring. red. / Per Fibæk Laursen. Hans Reitzels Forlag, 2018. s. 103-142.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  9. 2017
  10. Udgivet

    Rammer for mad og måltider i skolen : en systematisk forskningskortlægning. / Stovgaard, Mikkel; Thorborg, Mathias Merrild; Bjerge, Helle Huus; Andersen, Barbara Vad; Wistoft, Karen.

    København : Aarhus Universitet - DCA - Nationalt Center for Fødevarer og Jordbrug, 2017. 95 s. (DCA rapport; Nr. 101).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

  11. Udgivet

    Mening med målorienteret undervisning i udskolingen? et mixed methods-studie af målorienteringer i skolen. / Stovgaard, Mikkel.

    København : DPU, Aarhus Universitet, 2017. 212 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

  12. 2014
  13. Udgivet

    Hvad skal vi med læringsmålorienteret undervisning? / Stovgaard, Mikkel; Østergren-Olsen, Dorte (Medlem af forfattersamarbejde).

    I: Liv i Skolen, Bind 4, Nr. 16, 04.2014, s. 61-67.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  14. Udgivet

    Faglig målsætning i skolen : et narrativt review med dansk og engelsk som case. / Stovgaard, Mikkel; Svarstad, Lone; Kabel, Kristine.

    København : Aarhus Universitet, 2014. 62 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  15. 2013
  16. Udgivet

    Virkningsevaluering af et sundhedspædagogisk udviklingsprojekt i Børne- og Ungdomstandplejen. / Wistoft, Karen; Stovgaard, Mikkel.

    København : Børne- og Ungdomstandplejen - Københavns Kommune, 2013. 47 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  17. Udgivet
  18. 2012
  19. Udgivet

    Meningsfuldt fællesskab - meningsfuld sundhed? / Wistoft, Karen; Stovgaard, Mikkel.

    København : Folkehøjskolernes forening i Danmark, 2012. 57 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  20. Udgivet

    Lyst til at lære : Evaluering af konceptet 'Haver til Maver'. / Wistoft, Karen; Stovgaard, Mikkel.

    I: MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik, 01.03.2012, s. 7-22.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  21. 2011
  22. Udgivet

    'Haver til Maver' : et studie af engagement, skolehaver og naturformidling. / Wistoft, Karen; Otte, Camilla Roed; Stovgaard, Mikkel; Breiting, Søren.

    2 udg. København : Institut for Pædagogik og Uddannelse, AU, 2011. 130 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning