Mette Munk Jensen

  1. 2018
  2. Udgivet

    Listening to students’ silences–a case study examining students’ participation and non-participation in physical education. / Munk, Mette; Agergaard, Sine.

    I: Physical Education and Sport Pedagogy, Bind 23, Nr. 4, 07.2018, s. 371-386.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  3. Udgivet

    Understanding implementation and change in complex interventions : From single- to multi-methodological research on the promotion of youths' participation in physical education. / Agergaard, Sine; Dankers, Silke; Munk, Mette; Elbe, Anne-Marie.

    I: Sport in Society, Bind 21, Nr. 2, 01.2018, s. 314-330.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  4. 2017
  5. Udgivet

    Konkurrence i idrætsundervisningen? Om betydningen af at benytte konkurrence i idrætsundervisningen for inklusion og eksklusion af udsatte børn. / Ryom, Knud; Vesterby, Malene Friis; Jensen, Mette Munk.

    I: Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen, Bind 109, Nr. 37, 01.12.2017, s. 95-106.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  6. 2015
  7. Udgivet

    The Processes of Inclusion and Exclusion in Physical Education : A Social-Relational Perspective. / Jensen, Mette Munk; Agergaard, Sine.

    I: Social Inclusion, Bind 3, Nr. 3, 25.06.2015, s. 67-81.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review