Projekter pr. år
Fingeraftryk
- 1 Lignende profiler
Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år
Projekter
- 3 Afsluttet
-
Insights into changes and antecedents of consumers’ IoT adoption and use
Baglini, R. B. (PI), Hubert, M. (Samarbejdspartner), Kazemi, S. (Samarbejdspartner) & Blut, M. (Samarbejdspartner)
01/05/2020 → 31/12/2020
Projekter: Projekt › Forskning
-
DIGYMATEX
Hubert, M. (PI), Carugati, A. (Samarbejdspartner) & Grønhøj, A. (Samarbejdspartner)
01/02/2020 → 31/01/2025
Projekter: Projekt › Forskning
-
Smart Home
Obel, B. (Projektleder), Carugati, A. (Samarbejdspartner), Hubert, M. (Samarbejdspartner), Kallehave, P. (Projektkoordinator) & Kavin, L. D. (Samarbejdspartner)
01/01/2018 → 31/12/2020
Projekter: Projekt › Forskning
Publikation
-
Digital maturity – enabling a beneficial use of digital technologies by children and adolescents
Laaber, F., Koch, T., Florack, A. & Hubert, M., 2025, (Accepteret/In press) ….In: Wilska, T-A & Nyrhinen, J. (eds.), Young People in Digital Environments. Agency, Risks and Opportunities.. Edward Elgar PublishingPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
The exploration of users’ perceived value from personalization and virtual conversational agents to enable a smart home assemblage– A mixed method approach
Hubert, M., Kazemi, S., Hubert, M., Carugati, A. & Mariani, M. M., feb. 2025, I: International Journal of Information Management. 80, 102850.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgang1 Citationer (Scopus) -
Cue-Reactivity to Brand Logos of Consumers with a Compulsive Buying Tendency— A Consumer Neuroscience Perspective
Hubert, M., Hubert, M. & Mariani, M., mar. 2024, I: Psychology & Marketing. 41, 3, s. 677-692 16 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgang4 Citationer (Scopus) -
Young People’s Digital Maturity Relates to Different Forms of Well-Being Through Basic Psychological Need Satisfaction and Frustration
Laaber, F., Koch, T., Hubert, M. & Florack, A., mar. 2024, I: Computers in Human Behavior. 152, 108077.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgang7 Citationer (Scopus) -
Digital Maturity: Development and Validation of the Digital Maturity Inventory (DIMI)
Laaber, F., Florack, A., Koch, T. & Hubert, M., jun. 2023, I: Computers in Human Behavior. 143, 12 s., 107709.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil14 Citationer (Scopus)91 Downloads (Pure)
Aktiviteter
-
Digital transformation in business and consumer insights
Hubert, M. (Foredragsholder)
26 mar. 2019Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ansættelser, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Digital transformation in business and consumer insights
Hubert, M. (Foredragsholder)
20 mar. 2019Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ansættelser, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Disruption and Consumer Insights
Hubert, M. (Foredragsholder)
19 nov. 2018Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ansættelser, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Digital Marketing and Customer Insights
Hubert, M. (Foredragsholder)
26 okt. 2018Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ansættelser, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Consumer Neuroscience
Hubert, M. (Foredragsholder)
14 dec. 2017Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ansættelser, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag