DPU

Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Lucas Cone

  1. 2020
  2. Afsendt

    Soft privatisation: mapping the contours of an emerging field of education governance. / Cone, Lucas Lundbye; Brøgger, Katja.

    I: Globalisation, Societies and Education, 2020.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  3. 2019
  4. Udgivet

    Googles indtog i folkeskolen er et problem for børns rettigheder. / Cone, Lucas Lundbye.

    I: Altinget.dk, 10.09.2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  5. 2018
  6. Udgivet

    Privatisering. Folkeskolen er blevet big business. / Cone, Lucas Lundbye.

    I: Politiken, debatsektionen, 23.12.2018, s. 6.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  7. Udgivet

    Growing together, growing with difference : a metaphor for teaching in a multicultural world. / Cone, Lucas Lundbye; Allen, Diane.

    Re-imagining Migration. 2018, Article.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  8. Udgivet

    A School by the People, for the People: Reimagining Public Education in the Era of Privatization. / Cone, Lucas Lundbye; Swindell, Andrew; Soares, Aline.

    Reclaiming Expertise: Facing Challenges to Knowledge, Authenticity, Expertise & Trust. 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferenceabstrakt i proceedingsForskning

  9. Udgivet

    (Re)thinking Gender in SRHR Education: A Kenyan Example. / Cone, Lucas Lundbye; Oturai, Olivia.

    2018. Poster session præsenteret ved Thinking Gender, Los Angeles, USA.

    Publikation: KonferencebidragPosterForskning

  10. 2017
  11. Udgivet

    Towards a university of Halbbildung : How the neoliberal mode of higher education governance in Europe is half-educating students for a misleading future. / Lundbye Cone, Lucas.

    I: Educational Philosophy and Theory, Bind 50, Nr. 11, 17.06.2017, s. 1020-1030.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review