• Trøjborgvej 82-84, 1911, 417

    8000 Aarhus C

    Danmark

20122023

Publikationer pr. år

Personlig profil

Uddannelse (Akademiske kvalifikationer)

PhD, Didactic architectures of student participation in clinical work – A multi-method study of patient-centred learning and practice architectures in student clinics, Centre for Educational Development - CED - Undervisningsudvikling

Dimissionsdato: 23 sep. 2022

Emneord

  • Undervisningsmetoder
  • Clinical Teaching
  • Autonomy supportive teaching
  • Student Clinics
  • Experience-based learning
  • Patient-centered learning
  • Peer supervision
  • Communication skills
  • Universitetspædagogik
  • Professional identity
  • Transfer: form theory to practice
  • Educational leadership
  • Health sciences education
  • Medicinsk didaktik

Fingeraftryk

Dyk ned i forskningsemnerne, hvor Louise Binow Kjær er aktive. Disse emneetiketter kommer fra dennes persons arbejder. Sammen danner de et unikt fingerprint.
  • 1 Lignende profiler

Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år

Seneste eksterne samarbejde på lande-/områdeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på prikkerne eller