DPU

Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Louise Tidmand

  1. 2020
  2. Udgivet

    Empower4u : fra udsat anbragt til egen tilværelse - fase 2. / Ledertoug, Mette Marie; Tidmand, Louise.

    København : DPU, Aarhus Universitet, 2020. 87 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  3. Accepteret/In press

    Building Positive Emotions and Playfulness. / Tidmand, Louise.

    Palgrave Handbook on Positive Education. red. / Margaret L. Kern. 1. udg. Palgrave Press, 2020.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  4. Udgivet

    Livsduelighed på skoleskemaet : hvad, hvorfor og hvordan? / Tidmand, Louise.

    S.l. : Aarhus Universitet, 2020.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

  5. 2019
  6. Accepteret/In press

    Positiv Ud&Dannelse som pædagogisk didaktisk ramme kan bane vejen for FGU målsætninger. / Tidmand, Louise.

    I: Kognition & Pædagogik, 16.12.2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  7. Udgivet

    The Battle against Boredom : In Schools. / Ledertoug, Mette Marie; Tidmand, Louise; Paarup, Nanna.

    2019. Abstract fra IPPA , Melbourne, Australien.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

  8. Udgivet

    The Battle against Boredom : in Schools. / Holmgren, Nadia; Ledertoug, Mette Marie; Paarup, Nanna; Tidmand, Louise.

    Copenhagen : Strength Academy, 2019. 214 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  9. 2018
  10. Udgivet

    Positiv Ud&Dannelse – det næste naturlige og afgørende skridt for dansk uddannelse. / Tidmand, Louise.

    I: Kognition & Pædagogik, Nr. 110, 01.12.2018, s. 6-17.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  11. Udgivet

    Livsduelighed på Skoleskemaet - en nødvendighed i det 21. århundrede. / Tidmand, Louise.

    I: Kognition & Paedagogik, Nr. 107, 03.2018, s. 84-101.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  12. 2017
  13. Udgivet

    Life Proficiency on the Class Agenda. / Tidmand, Louise.

    2017. Poster session præsenteret ved ECER 2017, Copenhagen, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPosterFormidling

  14. 2016
  15. Udgivet

    How to bring Positive Psychology into Schools. / Tidmand, Louise.

    2016. Poster session præsenteret ved 8th. European Conference on Positive Psychology 2016, Angers, Frankrig.

    Publikation: KonferencebidragPosterFormidling

  16. 2015
  17. Udgivet

    How to bring optimism and well-being into the classroom of preschool and middleschool in 25 days with positive psychological intervention. / Tidmand, Louise.

    2015. Poster session præsenteret ved Fourth World Conference on Positive Psychology, Orlando, USA.

    Publikation: KonferencebidragPosterFormidling

  18. 2014
  19. Udgivet

    Hvordan børn lærer sig nye handlemuligheder og kompetencer : en effektundersøgelse af arbejdet med positiv psykologi. / Tidmand, Louise.

    I: Pædagogisk psykologisk tidsskrift, Nr. 2/2014, 5, 02.07.2014, s. 52-65.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling