Transfer of communication teaching skills from university to the clinical workplace – does it happen? A mixed methods study. / Møller, Jane Ege; Kjær, Louise Binow; Helledie, Emma; Nielsen, Lone Folmer; Malling, Bente Vigh Gregersen.
I: BMC Medical Education, Bind 21, Nr. 1, 433, 12.2021.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Patienters oplevelse af studenterkonsultationer - et bidrag til læring. / Kjær, Louise Binow; Christensen, Mette Krogh; Ilkjær, Christine; Hoffmann, Torben; Hjortdal, Vibeke E.
2021. Poster session præsenteret ved DSMU Årsmøde 2021, Aarhus, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › peer review
Exploring patient experiences in the student outpatient clinic - A contribution to learning. / Kjær, Louise Binow; Ilkjær, Christine; Hoffmann, Torben; Hjortdal, Vibeke; Christensen, Mette Krogh.
I: Patient Education and Counseling, Bind 104, Nr. 11, 11.2021, s. 2756-2762.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Exploring patient experiences in student encounters : a contribution to student learning. / Kjær, Louise Binow; Ilkjær, Christine; Hoffmann, Torben; Hjortdal, Vibeke E.; Christensen, Mette Krogh.
2021. Abstract fra AMEE 2021: The Virtual Conference.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
At blive professionel som læge. / Kjær, Louise Binow; Christensen, Mette Krogh.
Lægens roller: En guide til professionel udvikling for medicinstuderende og yngre læger. red. / Louise Binow Kjær. 1. udgave, 1. oplag. udg. København : FADL's Forlag, 2017. s. 13-22.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Undervisning › peer review
Feedback og supervision. / Damholdt, Malene Flensborg; O'Connor, Maja; Helledie, Emma; Kjær, Louise Binow.
Lægens roller: En guide til professionel udvikling for medicinstuderende og yngre læger. red. / Louise Binow Kjær. Aarhus : FADL's Forlag, 2017. s. 85-102.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Undervisning
Lægens roller : En guide til professionel udvikling for medicinstuderende og yngre læger. / Kjær, Louise Binow.
1. udgave, 1. oplag udg. København : FADL's Forlag, 2017. 200 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Undervisning
Patientcentreret kommunikation : Samtalens struktur og redskaber. / Damholdt, Malene Flensborg; Kjær, Louise Binow; Helledie, Emma; O'Connor, Maja.
Lægens roller: En guide til professionel udvikling for medicinstuderende og yngre læger. red. / Louise Binow Kjær. Aarhus : FADL's Forlag, 2017. s. 65-84.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Undervisning
Prægraduat ledelseskursus på medicinstudiet. / Kjær, Louise Binow; Andersen, Nina Bjerre; Soussi, Simone Gylden.
2016. Poster session præsenteret ved DSMU årsmøde, Aarhus, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Formidling
Kommunikationsundervisningen i Danmark er nået langt. / Kjær, Louise Binow; Møller, Jane Ege; O Connor, Maja; Christiansen, Mads; Ørntoft, Mai-Britt Worm; Mørcke, Anne Mette.
I: Ugeskrift for Læger, Bind 178, Nr. 10, V09150740, 02.2016, s. 2-5.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Erratum : The self-efficacy in patient-centeredness questionnaire - A new measure of medical student and physician confidence in exhibiting patient-centered behaviors(BMC Medical Education(2015)15(170)10.1186/s12909-015-0427-x). / Zachariae, Robert; OConnor, Maja; Lassesen, Berit; Olesen, Martin; Kjær, Louise Binow; Thygesen, Marianne; Mørcke, Anne Mette.
I: BMC Medical Education, Bind 15, Nr. 1, 170, 08.10.2015.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Kommentar/debat/letter to the editor › Forskning › peer review
The self-efficacy in patient-centeredness questionnaire : - a new measure of medical student and physician confidence in exhibiting patient-centered behaviors. / Zachariae, Robert; O Connor, Maja; Lassesen, Berit; Olesen, Martin Hammershøj; Kjær, Louise Binow; Thygesen, Marianne Kirstine; Mørcke, Anne Mette.
I: B M C Medical Education, Bind 15, Nr. 150, 15.09.2015.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Implementering af et nyt gennemgående kommunikationselement på kandidatuddannelsen i medicin, Aarhus Universitet. / Kjær, Louise Binow; Mørcke, Anne Mette; O Connor, Maja.
2015. Poster session præsenteret ved DUN: Dansk Universitetspædagogisk Konference, Vejle, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › peer review
The patient-centeredness self-efficacy questionnaire : – a new measure of medical student and physician confidence in exhibiting patient-centered behaviors . / Zachariae, Robert; O Connor, Maja; Lassesen, Berit; Mørcke, Anne Mette; Thygesen, Marianne Kirstine; Kjær, Louise Binow.
2014.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › peer review
Improvements in self-efficacy for engaging in patient-centered communication following a course in peer-supervision and communication for medical students : – the role of motivational factors. / Lassesen, Berit; O Connor, Maja; Kjær, Louise Binow; Mørcke, Anne Mette; Zachariae, Robert.
2014. Paper præsenteret ved International Conference on Motivation, Helsinki, Finland.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › peer review
Training facilitators and supervisors : in pre-graduate medical training, Aarhus, Denmark. / Kjær, Louise Binow; O Connor, Maja; Krogh, Kristian ; Christansen, Mads .
2014. Poster session præsenteret ved ICED 2014, Stockholm, Sverige.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Formidling
Implementation of a new 30 ECTS professional track in the medical master curriculum. / Kjær, Louise Binow; Mørcke, Anne Mette; Christensen, Mette Krogh.
2013. Poster session præsenteret ved AMEE 2013 - Association of Medical Education Europe Conference, Prag, Tjekkiet.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › peer review