• Fuglesangs Allé 4, 2623, D210

    8210 Aarhus V

    Danmark

20122025

Publikationer pr. år

Personlig profil

Forskning

Forsker i forbrugernes reaktion på marketingaktiviteter herunder nye produkter og services. Særligt fokus på, hvordan marketing kan spille en rolle i inklusion af typiske underrepræsenterede grupper i samfundet. 

Samarbejder og Formidling

Erfaring med adskillige internationale research projekter med partnere fra forskellige universiteter og virksomheder fra forskellige discipliner. Medstifter og leder af Danish Innovation Index og en del af dets internationale koalition. 

Undervisning

Underviser i marketing management og innovation management. Vejleder på bachelor, kandidat og ph.d. niveau. 

Fagområder

  • Marketing
  • Forbrugeradfærd
  • Mangfoldighed og inklusion
  • Kunstig intelligens
  • Virtual reality

Fingeraftryk

Dyk ned i forskningsemnerne, hvor Lina Jacobsen er aktive. Disse emneetiketter kommer fra dennes persons arbejder. Sammen danner de et unikt fingerprint.
  • 1 Lignende profiler

Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år

Seneste eksterne samarbejde på lande-/områdeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på prikkerne eller