Institut for Forretningsudvikling og Teknologi

Lars Bjerregaard Mikkelsen

  1. 2012
  2. Udgivet

    Market interaction strategies – how to ensure cohesion in multiple purchasing strategies. / Mikkelsen, Lars Bjerregaard; Vammen, Søren.

    I: Future Purchasing viewpoint, Bind May, 2012, s. 56-60.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  3. 2007
  4. Udgivet

    Negotiating with strategic partners. / Mikkelsen, Lars Bjerregaard; Hughes, Jon.

    I: CPO Agenda, Bind 3, Nr. 3, 2007.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  5. 2006
  6. Udgivet

    Differing perceptions of customer value : Development and application of a tool for mapping perceptions of customer value at both ends of customer-supplier dyads in industrial markets. / Mikkelsen, Lars Bjerregaard.

    1. edition 2006 udg. København : Samfundslitteratur, 2006. 436 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

  7. Udgivet

    Personligheden i forhandling – en undervurderet factor. / Mikkelsen, Lars Bjerregaard; Vammen, Søren.

    I: DILF Orientering, Bind December, 2006.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  8. 2004
  9. Udgivet

    Towards a Coherent Understanding of the Customer Value Concept. / Mikkelsen, Lars Bjerregaard.

    2004.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  10. 2003
  11. Udgivet