Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Kasper Skov Christensen

  1. 2018
  2. Udgivet

    Understanding design literacy in middle-school education: Assessing students' stances towards inquiry. / Christensen, Kasper Skov; Hjorth, Mikkel; Iversen, Ole Sejer; Smith, Rachel Charlotte.

    I: International Journal of Technology and Design Education, 06.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  3. Afsendt

    “I Don’t Wanna Know Who Is Tracking Me” -  Critical Digital Literacy In Danish Middle-school Education. / Christensen, Kasper Skov; Iversen, Ole Sejer; Smith, Rachel Charlotte.

    I: Equity & Excellence in Education, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  4. 2017
  5. Udgivet
  6. 2016
  7. Udgivet

    Educating the Reflective Educator : Design Processes and Digital Fabrication for the Classroom. / Hjorth, Mikkel; Smith, Rachel Charlotte; Iversen, Ole Sejer; Loi, Daria; Christensen, Kasper Skov.

    Fablearn '16: proceedings of the 6th annual conference on creativity and making in education. Association for Computing Machinery, 2016. s. 26-33.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  8. Udgivet

    Video Design Games : Training Educators in Teaching Design. / Smith, Rachel Charlotte; Christensen, Kasper Skov; Iversen, Ole Sejer; Hjorth, Mikkel.

    2016. Paper præsenteret ved FabLearn Europe, Preston, Storbritannien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  9. Udgivet

    Towards a formal assessment of design literacy : analyzing K-12 students' stance towards inquiry. / Christensen, Kasper Skov; Hjorth, Mikkel; Iversen, Ole Sejer; Blikstein, Paulo.

    I: Design Studies, Bind 46, Nr. September, 08.06.2016, s. 125-151.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  10. Udgivet

    Articulations on form properties and action-function couplings of maker technologies in children’s education. / Christensen, Kasper Skov; Iversen, Ole Sejer.

    I: Entertainment Computing, Bind 18, Nr. Januar 2017, 2016, s. 41-54.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  11. 2015
  12. Udgivet

    Digital Technology and Design Processes : Report on a FabLab@School survey among Danish youth. / Hjorth, Mikkel; Iversen, Ole Sejer; Smith, Rachel Charlotte; Christensen, Kasper Skov; Blikstein, Paulo.

    Aarhus : Aarhus Universitet, 2015. 88 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  13. 2014
  14. Udgivet

    Designing digital materials for digital fabrication in schools : a hacker perspective. / Christensen, Kasper Skov; Iversen, Ole Sejer.

    2014. Paper præsenteret ved FabLearn Europe, Aarhus, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review