Aarhus Universitets segl

Karen Louise Møller

  1. 2023
  2. Accepteret/In press
    Hvorfor deltager førsteårsstuderende ikke i peer-feedback? Diskursive positioner i førsteårsstuderendes møde med peerfeedback. / Jensen, Anna Skov; Bach, Katrine Mygind; Nordentoft, Helle Merete et al.
    I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, 29.11.2023.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  3. Udgivet
    Fra støttehjul til selvstændighed: Førsteårsstuderendes ikke-deltagelse i peerfeedback. / Jensen, Anna Skov; Bach, Katrine Mygind; Nordentoft, Helle Merete et al.
    2023. Abstract fra DUN konference 2023, Kolding, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  4. Under udarbejdelse
    Didaktiske og emotionelle perspektiver på video og læring i efteruddannelse af vejledere. / Nordentoft, Helle Merete; Møller, Karen Louise.
    I: Norvei - Nordisk tidsskrift i veiledningspedagogikk, 2023.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  5. 2022
  6. Udgivet
    Emotionelt arbejde og læring i asynkron peer feedback. / Nordentoft, Helle Merete; Møller, Karen Louise.
    I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, Bind 17, Nr. 33, 10.2022, s. 97-115.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  7. Udgivet
    5 perspektiver på InterLab-designs: Didaktiske fokuspunkter og refleksionsspørgsmål. / Thomsen, Mette Brinch (Redaktør); Møller, Karen Louise (Redaktør); Madsen, Simon Ryberg (Redaktør).
    DPU - Danmarks Institut for Pædagogik og Uddannelse, 2022. 27 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

  8. Udgivet
    Interaktive Laboratorier: Rapport-December 2021. / Møller, Karen Louise; Madsen, Simon Ryberg.
    DPU, Aarhus Universitet, 2022. 115 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

  9. Udgivet
    Interlab: 11 pædagogiske formater. / Dohn, Niels Bonderup (Redaktør); Madsen, Simon Ryberg (Redaktør); Møller, Karen Louise (Redaktør) et al.
    DPU - Danmarks Institut for Pædagogik og Uddannelse, 2022. 32 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

  10. 2021
  11. Udgivet
  12. Afsendt
    ”Tango med usynlig partner”: Emotionelt arbejde i peer-feedback via Screencast. / Nordentoft, Helle Merete; Møller, Karen Louise.
    I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, 26.11.2021.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  13. Udgivet
    Nærvær på afstand: En undersøgelse af asynkron mundtlig vejledning og feedback . / Smedegaard Ernst Bengtsen, Søren; Møller, Karen Louise; Thunoe, Mette.
    I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, Bind 16, Nr. 31, 11.2021, s. 20-35.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  14. Udgivet
  15. Udgivet
    ”Tango med usynlig partner”: Facework i peer-feedback via Screencast. / Nordentoft, Helle Merete; Møller, Karen Louise.
    2021. Abstract fra Dansk Universitetspædagogisk Netværks Konference, Vejle, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  16. Udgivet
    Digital læringsteknologis potentiale for studerendes engagement. / Godsk, Mikkel; Kristiansen, Bente; Møller, Karen Louise.
    Aarhus: Aarhus Universitetsforlag, 2021. 44 s. (Pædagogisk Indblik; Nr. 12).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  17. Udgivet
  18. 2020
  19. Udgivet
    ”Vi ved godt, at det bare er på ’note-plan´”: Studerendes digitale læringsstrategier i peer feedback via Screencast. / Nordentoft, Helle Merete; Møller, Karen Louise.
    I: Læring og Medier, Bind 13, Nr. 23, 12.2020.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  20. Udgivet
    ”Det opleves mere personligt”: Screencast i peerfeedback. / Nordentoft, Helle Merete; Møller, Karen Louise.
    2020. Abstract fra Underviseren i centrum, Vejle, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  21. Udgivet
    Online peer feedback: Anvendelsen af Peergrade i universitetsundervisningen. / Møller, Karen Louise; Løvschal, Mette.
    I: Læring og Medier, Bind 12, Nr. 22, 2020.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  22. Udgivet
    Underviserens rolle i digitalt understøttede peer feedback-aktiviteter. / Nielsen, Tobias Alsted; Hansen, Janne Saltoft; Møller, Karen Louise.
    2020. Abstract fra DUNK 20 Online edition, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

  23. 2019
  24. Udgivet
    Funktion og relation - brug af Kaizena i online faglig vejledning på universitetet. / Møller, Karen Louise; Bengtsen, Søren Smedegaard; Thunø, Mette.
    2019. Abstract fra DUN Konferencen 2019, Odense, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  25. Udgivet
    Introduction to Teaching and Learning: Content from the Online Module. / Godsk, Mikkel (Redaktør); Møller, Karen Louise (Redaktør); Rossen, Dorte Sidelmann (Redaktør) et al.
    Aarhus: Aarhus University, 2019. 85 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiUndervisning

  26. 2015
  27. Udgivet
    Digitale prøver - et litteraturstudie. / Møller, Karen Louise; Mikkelsen, Thomas.
    I: Læring og Medier, Bind 8, Nr. 13, 10.2015.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  28. 2014
  29. Udgivet
    Blackboard Nøglekort. / Aagesen, Birthe; Møller, Karen Louise; Larsen, Anders Hjortskov et al.
    3.0 udg. Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier, 2014. 36 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportKompendium/lecture notes