DPU

Aarhus Universitets segl

Jette Kofoed

  1. 2024
  2. Under udarbejdelse

    Forskningsetiske øjeblikke. / Kofoed, Jette (Redaktør); Koefoed, Nina Javette (Redaktør).

    Aarhus Universitetsforlag, 2024.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

  3. 2023
  4. Accepteret/In press

    Affective Event Writing: An Entry Point for Collective Attunement. / Kofoed, Jette; Fritsch, Jonas.

    I: Capacious: Journal for Emerging Affect Inquiry, 2023.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  5. Accepteret/In press

    The habitat of academia – an essay on research ethics. / Kofoed, Jette.

    I: Conjunctions: Transdisciplinary Journal of Cultural Participation, 2023.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  6. 2022
  7. Udgivet

    Mobning : tilhørstomhed og meningsfylde : midt i et vidensskifte. / Hansen, Helle Rabøl; Kofoed, Jette.

    Pædagogikhåndbogen: Seks tilgange til pædagogik. red. / Jørn Bjerre; Per Fibæk Laursen. 2. udg. Hans Reitzels Forlag, 2022. s. 351-374.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  8. 2021
  9. Udgivet

    Hvis universitetet var en biotop : Et essay om forskningsetik. / Kofoed, Jette.

    I: Tidsskrift for professionsstudier, Bind 17, Nr. 33, 10.2021, s. 62-73.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  10. Udgivet

    Affects, Interfaces, Events. / Thomsen, Bodil Marie Stavning (Redaktør); Kofoed, Jette (Redaktør); Fritsch, Jonas (Redaktør).

    1-2 udg. Imbricate! Press, 2021. (Capacious: Journal for Emerging Affect Inquiry).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

  11. Udgivet

    Introduction : Afects, Interfaces, Events. / Thomsen, Bodil Marie Stavning; Kofoed, Jette; Fritsch, Jonas.

    Affects, Interfaces, Events. Vancouver : Imbricate! Press, 2021. s. 1-14.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  12. Udgivet

    Eksperter: Hen over 2020​ er kritikken af børn og unges skærmforbrug forstummet. Det skal vi udnytte efter genåbningen. / Johansen, Stine Liv; Hansen, Helle Rabøl; Kofoed, Jette.

    I: Politiken, kroniken, 19.02.2021.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - Kronik

  13. Udgivet

    Drawings in the Air : Digital Sexual Assault as an Event. / Kofoed, Jette.

    Affects, Interfaces, Events. red. / Bodil Marie Stavning Thomsen; Jette Kofoed; Jonas Fritsch. Lancaster : Imbricate! Press, 2021. s. 97-121.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  14. Udgivet

    Silent Suffering : Grief as a relevant concept in bullying research? / Kofoed, Jette; Hansen, Helle Rabøl.

    2021. Paper præsenteret ved World Anti-Bullying Forum 2021, Stockholm, Sverige.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  15. 2020
  16. Udgivet

    Carbon-lite collaboration : a virtual visual matrix. / Hollway, Wendy; Kofoed, Jette; Ruch, Gillian et al.

    I: Journal of Psychosocial Studies, Bind 13, Nr. 2, 07.2020, s. 135-149.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  17. Udgivet

    Delingers brutalitet, skriveprocessers brutalitet. / Kofoed, Jette.

    Fondet for dansk-norsk Samarbejds Årsskrift 2019. Gentofte : Fondet for dansk-norsk Samarbeid, 2020. s. 24-27.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKommentarFormidling

  18. Udgivet

    Strategic Cyberbullying and the Reorganisation of Political Culture Interfacial Refrains : Interfacial Refrains, Intensities and @RealDonaldTrump. / Fritsch, Jonas; Kofoed, Jette; Reestorff, Camilla Møhring.

    I: Conjunctions : transdisciplinary journal of cultural participation, Bind 7, Nr. 1, 07.2020.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  19. 2019
  20. Udgivet

    Mobbeforskere: Der findes ikke onde børn eller onde skærme - der findes onde mønstre. / Hansen, Helle Rabøl; Kofoed, Jette.

    I: Politiken, debatsektionen, 18.06.2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisKommentar/debat/letter to the editorFormidling

  21. Udgivet

    In-eksklusionsprocesser er altid kollektive. / Kofoed, Jette.

    Ny udsathed i ungdomslivet. red. / Anne Görlich; Mette Pless; Noemi Katznelson; Liv Graversen. København : Hans Reitzels Forlag, 2019. s. 195-211.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  22. Udgivet

    ‘We always torment different people, so by definition, we are no bullies’ : the problem of definitions in cyberbullying research. / Kofoed, Jette; Staksrud, Elisabeth.

    I: New Media & Society, Bind 21, Nr. 4, 2019, s. 1006-1020.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  23. 2018
  24. Udgivet

    A fellow traveller : the opening of an archive. / Kofoed, Jette.

    Researching everyday childhoods: time, technology and documentation.. red. / Rachel Thomson; Liam Berriman; Sara Bragg. Bloomsbury Academic, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  25. Udgivet

    Skolesorg : død, zombier og kroppe i hardcore mobning. / Kofoed, Jette; Hansen, Helle Rabøl.

    I: Dansk Pædagogisk Tidsskrift, Bind 2018, Nr. 1, 2018, s. 76-85.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  26. Udgivet

    Temporal ephemerality, persistent affectivity : circulation of intimacies on Snapchat. / Kofoed, Jette.

    Mediated intimacies: Connectivities relationalities and proximities. red. / Rikke Andreassen; Michael Nebeling Petersen; Katherine Harrison; Tobias Raun. London : Routledge, 2018. s. 117-130 (Routledge Studies in European Communication Research and Education, Bind 13).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  27. 2017
  28. Udgivet

    Suspended liminality : vacillating affects in cyberbullying/research. / Kofoed, Jette; Stenner, Paul.

    I: Theory & Psychology, Bind 27, Nr. 2, 04.2017, s. 167-182.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  29. Udgivet

    A Snap of Intimacy : Photosharing practices among youth on social media. / Kofoed, Jette; Larsen, Malene Charlotte.

    2017. Paper præsenteret ved SMID - Sammenslutningen af Medieforskere i Danmark 2016, Middelfart, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  30. 2016
  31. Udgivet

    A snap of intimacy : photo-sharing practices among young people on social media. / Kofoed, Jette; Larsen, Malene Charlotte.

    I: First Monday, Bind 21, Nr. 11, 20.10.2016.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  32. Udgivet
    "Vil du læse teksten op?". Kofoed, Jette (Producent); Hansen, Helle Rabøl (Producent); Jensen, Søren Kjær (Producent). 2016.

    Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformBilleder, Video- og Lydoptagelser (digital)Formidling

  33. 2015
  34. Udgivet

    Producing curious affects : visual methodology as a an affecting and conflictual wunderkammer. / Staunæs, Dorthe; Kofoed, Jette.

    I: International Journal of Qualitative Studies in Education, Bind 28, Nr. 10, 23.09.2015, s. 1229-1248.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  35. Udgivet

    Experimenting with affects and senses : a performative pop-up-laboratory (self) critically revisited. / Staunæs, Dorthe; Kofoed, Jette.

    Affective methodologies: developing cultural research strategies for the study of affects. red. / Britta Timm Knudsen; Carsten Stage. 1. udg. Basingstoke, Hampshire : Palgrave Macmillan, 2015. s. 45-68.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  36. Udgivet

    Hesitancy as ethics. / Staunæs, Dorthe; Kofoed, Jette.

    I: Reconceptualizing Educational Research Methodology, Bind 6, Nr. 1, 2015, s. 24-39.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  37. Udgivet

    Visuel metode som affektivt Wunderkammer. / Staunæs, Dorthe; Kofoed, Jette.

    Metodefestival og øyeblikksrealismer: eksperimenterende kvalitative forskningspassasjer. red. / Ann Merete Otterstad; Anne B. Reinertsen. 1. udg. Bergen : Fagbokforlaget, 2015. s. 337-360.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  38. 2014
  39. Udgivet

    En etisk forsvarlig tøven. / Kofoed, Jette; Staunæs, Dorthe.

    Konflikt i kvalitative studier. red. / Lene Tanggaard; Frederik Thuesen; Kathrine Vitus. 1. udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2014. s. 231-258 (Sociologi; Nr. 3).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  40. Udgivet

    Mobning er magt : elevperspektiver på mobning. / Hansen, Helle Rabøl; Henningsen, Inge; Kofoed, Jette.

    Nye perspektiver på mobning. red. / Helle Rabøl Hansen; Dorte Marie Søndergaard. Herfølge : Skolepsykologi, 2014. s. 6-27 (Den blå serie; Nr. 31). (Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift; Nr. Temanr., Bind 51).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  41. Udgivet

    Non-simultaneity in cyberbullying. / Kofoed, Jette.

    School bullying: new theories in context. Cambridge : Cambridge University Press, 2014. s. 159-184.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  42. Udgivet

    Visuel metode som affektivt wunderkammer. / Staunæs, Dorthe; Kofoed, Jette.

    Konflikt i kvalitative studier. red. / Lene Tanggaard; Frederik Thuesen; Kathrine Vitus. 1. udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2014. s. 143-172 (Sociologi; Nr. 3).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  43. Udgivet

    When classroom culture tips into bullying. / Hansen, Helle Rabøl; Henningsen, Inge; Kofoed, Jette.

    School bullying: new theories in context. red. / Robin May Schott; Dorte Marie Søndergaard. Cambridge : Cambridge University Press, 2014. s. 267-298.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  44. 2013
  45. Udgivet

    Affektive rytmer : spektakularitet og ubestemmelighed i digital mobning. / Kofoed, Jette.

    Mobning gentænkt. red. / Jette Kofoed; Dorte Marie Søndergaard. København : Hans Reitzels Forlag, 2013. s. 161-193.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  46. Udgivet

    Cyberbullying. / Kofoed, Jette.

    Encyclopedia of Critical Psychology. New York : Springer, 2013.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  47. Udgivet

    Mobning gentænkt. / Kofoed, Jette (Redaktør); Søndergaard, Dorte Marie (Redaktør).

    1 udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2013. 399 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

  48. Udgivet

    Når klassekultur tipper over i mobning. / Kofoed, Jette; Henningsen, Inge; Hansen, Helle Rabøl.

    Mobning gentænkt. red. / Jette Kofoed; Dorte Marie Søndergaard. København : Hans Reitzels Forlag, 2013. s. 21-55.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  49. Udgivet

    Saturated knowledge : affective rhythm as a productive analytical concept. / Kofoed, Jette.

    2013. Paper præsenteret ved 5th Psychosocial Studies Network Conference, London, Storbritannien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  50. Udgivet

    Skoleklassekultur og mobbemønstre. / Kofoed, Jette; Henningsen, Inge; Hansen, Helle Rabøl.

    I: Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift, Bind 49, Nr. 6, 2013, s. 445-454.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  51. Udgivet

    Transgressing research binaries : youth as knowledge brokers in cyberbullying research. / Spears, Barbara; Kofoed, Jette.

    Cyberbullying through the new media: findings from an international network. red. / Peter K. Smith; Georges Steffgen. Hove : Psychology Press, 2013. s. 201-221.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  52. 2012
  53. Udgivet

    Affective rhythms : social media, youth and virtuality. / Kofoed, Jette.

    2012. Paper præsenteret ved Tro, håb og kærlighed. Årskonference for Kønsforskning, Roskilde, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  54. Udgivet

    Affective rhythms in cyberbullying. / Kofoed, Jette.

    2012. Paper præsenteret ved Rethinking bullying, Copenhagen, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  55. Udgivet

    Affective rhythms in cyberbullying. / Kofoed, Jette.

    2012. Poster session præsenteret ved INTERNATIONAL CONFERENCE ON CYBERBULLYING, Paris, Frankrig.

    Publikation: KonferencebidragPosterForskningpeer review

  56. Udgivet

    Affective rhythms in processes of inclusion and exclusion in education. / Kofoed, Jette.

    2012. Paper præsenteret ved NERA, Copenhagen, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  57. Udgivet

    Ambiguous tales and affectivity in cases of sexual cyberbullying. / Kofoed, Jette; Ringrose, jessica.

    2012. Paper præsenteret ved vulnerable selves, disciplining others., London, Storbritannien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  58. Udgivet

    Classroom culture, anxiety and bullying. / Kofoed, Jette; Henningsen, Inge.

    2012. Paper præsenteret ved NERA, Copenhagen, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  59. Udgivet

    En emotionel affære - unge, teknologier og sociale relationer. / Kofoed, Jette.

    Sociale netværkssider som tekst og kontekst. red. / Henny Stouby. 1. udg. Århus : Via Systime, 2012. s. 71-85.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  60. Udgivet

    Positive uses of social networking sites : youth voice perspectives. / Kofoed, Jette; Spears, Barbara; Bartolo, Maria Giuseppina et al.

    The impact of technology on relationships in educational settings. red. / Angela Costabile; Barbara Spears. London : Routledge, 2012. s. 7-22.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  61. Udgivet

    Travelling and sticky affects: Exploring the meanings of sexualized cyberbullying through a Butlerian-Deleuzian-Guattarian lens. / Kofoed, Jette.

    I: Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education, Bind 33, Nr. 1, 2012, s. 5-20.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  62. 2011
  63. Udgivet

    Etiske fordringer og multiple temporaliteter : forord. / Kofoed, Jette; Kousholt, Dorte.

    I: Nordiske Udkast, Bind 39, Nr. 1/2, 2011, s. 1-7.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisLeder

  64. Udgivet

    Race, etnicitet, nationalitet, tosproget - hvad taler vi om? / Kofoed, Jette.

    Tosprogethed i Danmark 1985-2010. Bind 9788791621444 København : Københavns Universitet, 2011. s. 44-56 (Københavnerstudier i tosprogethed, Bind 61).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  65. Udgivet

    ”Fat det, din lille %&&/¤…” : danske tal fra en praksisundersøgelse om digital mobning. / Kofoed, Jette; Henningsen, Inge.

    I: Dansk Pædagogisk Tidsskrift, Bind 59, Nr. 4, 2011, s. 75-83.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  66. 2010
  67. Udgivet

    Processes of inertia. / Kofoed, Jette.

    2010. Paper præsenteret ved Personal development and socio-cultural change. Kick off conference, Oslo, Norge.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  68. Udgivet

    Displaced and fixed affects : re-thinking the meanings of sexualized cyberbullying among teenagers. / Kofoed, Jette; Ringrose, Jessica.

    2010. Paper præsenteret ved 'Affective Fabrics of Digital Cultures: Feelings, Technologies, Politics, Manchester, Storbritannien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  69. Udgivet

    Kammeratskabsrelationer i Københavnermodellen. / Kofoed, Jette.

    2010. Paper præsenteret ved seminar for sprogcentrenes funktionslærere og skolekonsulenterne, Helsingør, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  70. Udgivet

    Mobile affekter : misundelse i/gennem telefoner. / Kofoed, Jette.

    2010.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  71. Udgivet

    Et liv med teknologier. / Kofoed, Jette.

    I: Vera: tidsskrift for pædagoger, Nr. 51, 2010, s. 12-18.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskning

  72. Udgivet

    Etnicitet, race, nationalitet, tosproget – hvad taler vi om. / Kofoed, Jette.

    2010. Paper præsenteret ved jubilæumskonference for københavnerstudier i tosprogethed, Copenhagen, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  73. Udgivet

    Med spredning som muligt svar : følgeforskning på Københavnermodellen for integration. / Kofoed, Jette; Allerup, Peter; Larsen, Jane et al.

    1 udg. København : Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet, 2010. 141 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  74. Udgivet

    Non-simutaneity in cyberbullying. / Kofoed, Jette.

    2010. Poster session præsenteret ved "The always-on-generation: risks and benefits of new technologies :, Firenze, Italien.

    Publikation: KonferencebidragPosterForskningpeer review

  75. 2009
  76. Udgivet

    Genkendelser af digital mobning : Freja vs Ronja vs Arto vs Sara vs Emma. / Kofoed, Jette.

    Mobning: sociale processer på afveje. red. / Jette Kofoed; Dorte Marie Søndergaard. Kbh : Hans Reitzels Forlag, 2009. s. 99-133.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  77. Udgivet

    Governing emotional evaluations in activities recognized as cyber bullying. / Kofoed, Jette.

    The Good, The Bad and the Challenging. Bind 2 COST OFFICE, 2009. s. 1048-1055.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  78. Udgivet

    Mobning : sociale processer på afveje. / Kofoed, Jette (Redaktør); Søndergaard, Dorte Marie (Redaktør).

    Kbh : Hans Reitzels Forlag, 2009. 272 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskning

  79. Udgivet

    Plateaus of confusion : blurred belongings and analytical annoyance in cyberbullying. / Kofoed, Jette.

    2009. Paper præsenteret ved 7th European Feminist Research Conference, Utrecht, Holland.

    Publikation: KonferencebidragPaperRådgivning

  80. Udgivet

    Specialundervisning som subjektiveringsmulighed. / Kofoed, Jette.

    Specialpædagogik i skolen: En grundbog. red. / Søren Langager; Susan Tetler. Kbh : Gyldendal, 2009. s. 103-21.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  81. 2008
  82. Udgivet

    Appropriate Pupilness : Social Categories intersecting in school. / Kofoed, Jette.

    I: Childhood, Bind 15, Nr. 3, 2008, s. 415-430.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  83. Udgivet

    Blandt kønsvogtere og -udfordrere : Camouflagekaptajner og diversitetsdetektiver på spil i børnehaven. / Kofoed, Jette; Søndergaard, Dorte Marie.

    I: Dansk Pædagogisk Tidsskrift, Bind 56, Nr. 2, 2008, s. 46-56.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskning

  84. Udgivet

    Flere end to slags børn : en rapport om køn og ligestilling i børnehaven. / Kofoed, Jette; Olesen, Jesper; Aggerholm, Kenneth.

    Flere end to slags køn: en rapport om køn og ligestilling i børnehaven. Kbh : Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, 2008. s. 57-75.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til rapportForskning

  85. Udgivet

    Muted transitions. / Kofoed, Jette.

    I: European Journal of Psychology of Education, Bind 23, Nr. 2, 2008, s. 199-212.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  86. 2007
  87. Udgivet

    Ansvar for egen elevhed : suspensive komparationer på arbejde. / Kofoed, Jette.

    Magtballader: 14 fortællinger om magt, modstand og menneskers tilblivelse. red. / Jette Kofoed; Dorthe Staunæs. 1. udg. København : Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, 2007. s. 99-121.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  88. Udgivet

    Magtballader : 14 fortællinger om magt, modstand og menneskers tilblivelse. / Staunæs, Dorthe; Kofoed, Jette.

    Magtballader: 14 fortællinger om magt, modstand og menneskers tilblivelse. red. / Jette Kofoed; Dorthe Staunæs. København : Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, 2007. s. 7-13.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  89. Udgivet

    Magtballader. 14 fortællinger om magt, modstand og menneskers tilblivelse. / Staunæs, Dorthe; Kofoed, Jette.

    1 udg. København : Danmarks Lærerhøjskole, 2007. 298 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

  90. Udgivet

    Pippi, Dragon Ball og Bratz i skolerummet. / Kofoed, Jette.

    2007, Andet.

    Publikation: AndetAndet bidragFormidling

  91. Udgivet

    Repeated Paradoxes. Educational Practice in Denmark. / Kofoed, Jette.

    IMEN proceedings. 2007. (IMEN proceedings).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  92. Udgivet

    Tilblivelser i neutralitetszoner. / Kofoed, Jette.

    Migration och tillhörighet: Inklusions- och exklusionsprocesser i Skandinavien. red. / G. Alsmark; T. Kallehave; B. Moldenhawer. Göteborg/Stockholm : Makadam Förlag, 2007. s. 281-307 (Centrum för Danmarksstudier; Nr. 15).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  93. 2006
  94. Udgivet

    Intersektionalitet på svensk. / Staunæs, Dorthe; Kofoed, J.

    I: Norsk Tidsskrift for Kjønnsforskning, Nr. 1-2, 2006.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskning

  95. Udgivet

    Selecting the Team : Doing Whiteness and Masculinity. / Kofoed, Jette.

    Aalborg. 2006, artikel. (Amid Working Paper; Nr. 57, Bind 2006).

    Publikation: AndetAndet bidragForskning

  96. 2005
  97. Udgivet

    Børn og barndomme. / Kofoed, Jette; Cawood, Sarah Højgaard; Juelskjær, Malou.

    I: Kvinder, Koen og Forskning, Bind 14, Nr. 3, 2005, s. 3-6.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisLeder

  98. Udgivet

    Elevpli : Arbitrære punktummer i skoleliv og forskning. / Kofoed, Jette.

    I: Nordiske Udkast, Bind 33, Nr. 2, 2005, s. 67-75.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  99. Udgivet

    Holddeling : Når der gøres maskulinitet og hvidhed. / Kofoed, Jette.

    I: Kvinder, Koen og Forskning, Bind 14, Nr. 3, 2005, s. 42-52.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  100. Udgivet

    På jagt efter ubesværet akademia : adjunktrapport. / Kofoed, Jette.

    1 udg. København : Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag, 2005. 22 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  101. 2004
  102. Udgivet

    Elevpli : Inklusion-eksklusionsprocesser blandt børn i skolen. / Kofoed, Jette.

    1 udg. Kbh : Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag, 2004. 435 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandling

  103. 1998
  104. Udgivet

    Når drømmene driver : En undersøgelse af unge flygtninge i uddannelse. / Kofoed, Jette.

    Uddannelse og integration: en antologi om etniske minoriteter. København : Undervisningsministeriet, 1998. (FoU-publikation; Nr. 6, Bind 1998).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  105. 1997
  106. Udgivet

    De kan allerede ikke nå fremtiden. / Kofoed, Jette.

    Ung i verden - ung i Danmark: En konferencerapport. 1. udg. København : Dansk Flygtningehjælp, 1997.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til rapportFormidling

  107. Udgivet

    Med tvivlen som retning : En undersøgelse af unge flygtninge i uddannelse. / Kofoed, Jette.

    København : Dansk Flygtningehjælp, 1997. 101 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  108. 1996
  109. Udgivet

    Børn imellem : En samtale om kultur og identitet. / Kofoed, Jette.

    1996, video.

    Publikation: AndetAndet bidragForskning

  110. 1994
  111. Udgivet

    Midt i Normalen. Om minoriteter og den nationale idé. / Kofoed, Jette.

    Kbh : Danmarks Lærerhøjskole, 1994. 166 s. (Københavnerstudier i tosprogethed; Nr. 24).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning