Forskningsetiske øjeblikke. / Kofoed, Jette (Redaktør); Koefoed, Nina Javette (Redaktør).
Aarhus Universitetsforlag, 2024.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › peer review
Affective Event Writing: An Entry Point for Collective Attunement. / Kofoed, Jette; Fritsch, Jonas.
I: Capacious: Journal for Emerging Affect Inquiry, 2023.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
The habitat of academia – an essay on research ethics. / Kofoed, Jette.
I: Conjunctions: Transdisciplinary Journal of Cultural Participation, 2023.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Mobning : tilhørstomhed og meningsfylde : midt i et vidensskifte. / Hansen, Helle Rabøl; Kofoed, Jette.
Pædagogikhåndbogen: Seks tilgange til pædagogik. red. / Jørn Bjerre; Per Fibæk Laursen. 2. udg. Hans Reitzels Forlag, 2022. s. 351-374.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Hvis universitetet var en biotop : Et essay om forskningsetik. / Kofoed, Jette.
I: Tidsskrift for professionsstudier, Bind 17, Nr. 33, 10.2021, s. 62-73.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Affects, Interfaces, Events. / Thomsen, Bodil Marie Stavning (Redaktør); Kofoed, Jette (Redaktør); Fritsch, Jonas (Redaktør).
1-2 udg. Imbricate! Press, 2021. (Capacious: Journal for Emerging Affect Inquiry).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › peer review
Introduction : Afects, Interfaces, Events. / Thomsen, Bodil Marie Stavning; Kofoed, Jette; Fritsch, Jonas.
Affects, Interfaces, Events. Vancouver : Imbricate! Press, 2021. s. 1-14.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Eksperter: Hen over 2020 er kritikken af børn og unges skærmforbrug forstummet. Det skal vi udnytte efter genåbningen. / Johansen, Stine Liv; Hansen, Helle Rabøl; Kofoed, Jette.
I: Politiken, kroniken, 19.02.2021.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Bidrag til avis - Kronik
Drawings in the Air : Digital Sexual Assault as an Event. / Kofoed, Jette.
Affects, Interfaces, Events. red. / Bodil Marie Stavning Thomsen; Jette Kofoed; Jonas Fritsch. Lancaster : Imbricate! Press, 2021. s. 97-121.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Silent Suffering : Grief as a relevant concept in bullying research? / Kofoed, Jette; Hansen, Helle Rabøl.
2021. Paper præsenteret ved World Anti-Bullying Forum 2021, Stockholm, Sverige.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › peer review
Carbon-lite collaboration : a virtual visual matrix. / Hollway, Wendy; Kofoed, Jette; Ruch, Gillian et al.
I: Journal of Psychosocial Studies, Bind 13, Nr. 2, 07.2020, s. 135-149.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Delingers brutalitet, skriveprocessers brutalitet. / Kofoed, Jette.
Fondet for dansk-norsk Samarbejds Årsskrift 2019. Gentofte : Fondet for dansk-norsk Samarbeid, 2020. s. 24-27.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Kommentar › Formidling
Strategic Cyberbullying and the Reorganisation of Political Culture Interfacial Refrains : Interfacial Refrains, Intensities and @RealDonaldTrump. / Fritsch, Jonas; Kofoed, Jette; Reestorff, Camilla Møhring.
I: Conjunctions : transdisciplinary journal of cultural participation, Bind 7, Nr. 1, 07.2020.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Mobbeforskere: Der findes ikke onde børn eller onde skærme - der findes onde mønstre. / Hansen, Helle Rabøl; Kofoed, Jette.
I: Politiken, debatsektionen, 18.06.2019.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Kommentar/debat/letter to the editor › Formidling
In-eksklusionsprocesser er altid kollektive. / Kofoed, Jette.
Ny udsathed i ungdomslivet. red. / Anne Görlich; Mette Pless; Noemi Katznelson; Liv Graversen. København : Hans Reitzels Forlag, 2019. s. 195-211.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
‘We always torment different people, so by definition, we are no bullies’ : the problem of definitions in cyberbullying research. / Kofoed, Jette; Staksrud, Elisabeth.
I: New Media & Society, Bind 21, Nr. 4, 2019, s. 1006-1020.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
A fellow traveller : the opening of an archive. / Kofoed, Jette.
Researching everyday childhoods: time, technology and documentation.. red. / Rachel Thomson; Liam Berriman; Sara Bragg. Bloomsbury Academic, 2018.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Skolesorg : død, zombier og kroppe i hardcore mobning. / Kofoed, Jette; Hansen, Helle Rabøl.
I: Dansk Pædagogisk Tidsskrift, Bind 2018, Nr. 1, 2018, s. 76-85.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Temporal ephemerality, persistent affectivity : circulation of intimacies on Snapchat. / Kofoed, Jette.
Mediated intimacies: Connectivities relationalities and proximities. red. / Rikke Andreassen; Michael Nebeling Petersen; Katherine Harrison; Tobias Raun. London : Routledge, 2018. s. 117-130 (Routledge Studies in European Communication Research and Education, Bind 13).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Suspended liminality : vacillating affects in cyberbullying/research. / Kofoed, Jette; Stenner, Paul.
I: Theory & Psychology, Bind 27, Nr. 2, 04.2017, s. 167-182.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
A Snap of Intimacy : Photosharing practices among youth on social media. / Kofoed, Jette; Larsen, Malene Charlotte.
2017. Paper præsenteret ved SMID - Sammenslutningen af Medieforskere i Danmark 2016, Middelfart, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › peer review
A snap of intimacy : photo-sharing practices among young people on social media. / Kofoed, Jette; Larsen, Malene Charlotte.
I: First Monday, Bind 21, Nr. 11, 20.10.2016.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Publikation: Bidrag der ikke har en tekstform › Billeder, Video- og Lydoptagelser (digital) › Formidling
Producing curious affects : visual methodology as a an affecting and conflictual wunderkammer. / Staunæs, Dorthe; Kofoed, Jette.
I: International Journal of Qualitative Studies in Education, Bind 28, Nr. 10, 23.09.2015, s. 1229-1248.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Experimenting with affects and senses : a performative pop-up-laboratory (self) critically revisited. / Staunæs, Dorthe; Kofoed, Jette.
Affective methodologies: developing cultural research strategies for the study of affects. red. / Britta Timm Knudsen; Carsten Stage. 1. udg. Basingstoke, Hampshire : Palgrave Macmillan, 2015. s. 45-68.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Hesitancy as ethics. / Staunæs, Dorthe; Kofoed, Jette.
I: Reconceptualizing Educational Research Methodology, Bind 6, Nr. 1, 2015, s. 24-39.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Visuel metode som affektivt Wunderkammer. / Staunæs, Dorthe; Kofoed, Jette.
Metodefestival og øyeblikksrealismer: eksperimenterende kvalitative forskningspassasjer. red. / Ann Merete Otterstad; Anne B. Reinertsen. 1. udg. Bergen : Fagbokforlaget, 2015. s. 337-360.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
En etisk forsvarlig tøven. / Kofoed, Jette; Staunæs, Dorthe.
Konflikt i kvalitative studier. red. / Lene Tanggaard; Frederik Thuesen; Kathrine Vitus. 1. udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2014. s. 231-258 (Sociologi; Nr. 3).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Mobning er magt : elevperspektiver på mobning. / Hansen, Helle Rabøl; Henningsen, Inge; Kofoed, Jette.
Nye perspektiver på mobning. red. / Helle Rabøl Hansen; Dorte Marie Søndergaard. Herfølge : Skolepsykologi, 2014. s. 6-27 (Den blå serie; Nr. 31). (Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift; Nr. Temanr., Bind 51).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Non-simultaneity in cyberbullying. / Kofoed, Jette.
School bullying: new theories in context. Cambridge : Cambridge University Press, 2014. s. 159-184.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Visuel metode som affektivt wunderkammer. / Staunæs, Dorthe; Kofoed, Jette.
Konflikt i kvalitative studier. red. / Lene Tanggaard; Frederik Thuesen; Kathrine Vitus. 1. udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2014. s. 143-172 (Sociologi; Nr. 3).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
When classroom culture tips into bullying. / Hansen, Helle Rabøl; Henningsen, Inge; Kofoed, Jette.
School bullying: new theories in context. red. / Robin May Schott; Dorte Marie Søndergaard. Cambridge : Cambridge University Press, 2014. s. 267-298.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Affektive rytmer : spektakularitet og ubestemmelighed i digital mobning. / Kofoed, Jette.
Mobning gentænkt. red. / Jette Kofoed; Dorte Marie Søndergaard. København : Hans Reitzels Forlag, 2013. s. 161-193.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Cyberbullying. / Kofoed, Jette.
Encyclopedia of Critical Psychology. New York : Springer, 2013.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Mobning gentænkt. / Kofoed, Jette (Redaktør); Søndergaard, Dorte Marie (Redaktør).
1 udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2013. 399 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › peer review
Når klassekultur tipper over i mobning. / Kofoed, Jette; Henningsen, Inge; Hansen, Helle Rabøl.
Mobning gentænkt. red. / Jette Kofoed; Dorte Marie Søndergaard. København : Hans Reitzels Forlag, 2013. s. 21-55.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Saturated knowledge : affective rhythm as a productive analytical concept. / Kofoed, Jette.
2013. Paper præsenteret ved 5th Psychosocial Studies Network Conference, London, Storbritannien.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › peer review
Skoleklassekultur og mobbemønstre. / Kofoed, Jette; Henningsen, Inge; Hansen, Helle Rabøl.
I: Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift, Bind 49, Nr. 6, 2013, s. 445-454.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Transgressing research binaries : youth as knowledge brokers in cyberbullying research. / Spears, Barbara; Kofoed, Jette.
Cyberbullying through the new media: findings from an international network. red. / Peter K. Smith; Georges Steffgen. Hove : Psychology Press, 2013. s. 201-221.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Affective rhythms : social media, youth and virtuality. / Kofoed, Jette.
2012. Paper præsenteret ved Tro, håb og kærlighed. Årskonference for Kønsforskning, Roskilde, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › peer review
Affective rhythms in cyberbullying. / Kofoed, Jette.
2012. Paper præsenteret ved Rethinking bullying, Copenhagen, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning
Affective rhythms in cyberbullying. / Kofoed, Jette.
2012. Poster session præsenteret ved INTERNATIONAL CONFERENCE ON CYBERBULLYING, Paris, Frankrig.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › peer review
Affective rhythms in processes of inclusion and exclusion in education. / Kofoed, Jette.
2012. Paper præsenteret ved NERA, Copenhagen, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › peer review
Ambiguous tales and affectivity in cases of sexual cyberbullying. / Kofoed, Jette; Ringrose, jessica.
2012. Paper præsenteret ved vulnerable selves, disciplining others., London, Storbritannien.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning
Classroom culture, anxiety and bullying. / Kofoed, Jette; Henningsen, Inge.
2012. Paper præsenteret ved NERA, Copenhagen, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › peer review
En emotionel affære - unge, teknologier og sociale relationer. / Kofoed, Jette.
Sociale netværkssider som tekst og kontekst. red. / Henny Stouby. 1. udg. Århus : Via Systime, 2012. s. 71-85.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Positive uses of social networking sites : youth voice perspectives. / Kofoed, Jette; Spears, Barbara; Bartolo, Maria Giuseppina et al.
The impact of technology on relationships in educational settings. red. / Angela Costabile; Barbara Spears. London : Routledge, 2012. s. 7-22.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Travelling and sticky affects: Exploring the meanings of sexualized cyberbullying through a Butlerian-Deleuzian-Guattarian lens. / Kofoed, Jette.
I: Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education, Bind 33, Nr. 1, 2012, s. 5-20.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Etiske fordringer og multiple temporaliteter : forord. / Kofoed, Jette; Kousholt, Dorte.
I: Nordiske Udkast, Bind 39, Nr. 1/2, 2011, s. 1-7.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Leder
Race, etnicitet, nationalitet, tosproget - hvad taler vi om? / Kofoed, Jette.
Tosprogethed i Danmark 1985-2010. Bind 9788791621444 København : Københavns Universitet, 2011. s. 44-56 (Københavnerstudier i tosprogethed, Bind 61).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
”Fat det, din lille %&&/¤…” : danske tal fra en praksisundersøgelse om digital mobning. / Kofoed, Jette; Henningsen, Inge.
I: Dansk Pædagogisk Tidsskrift, Bind 59, Nr. 4, 2011, s. 75-83.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Processes of inertia. / Kofoed, Jette.
2010. Paper præsenteret ved Personal development and socio-cultural change. Kick off conference, Oslo, Norge.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning
Displaced and fixed affects : re-thinking the meanings of sexualized cyberbullying among teenagers. / Kofoed, Jette; Ringrose, Jessica.
2010. Paper præsenteret ved 'Affective Fabrics of Digital Cultures: Feelings, Technologies, Politics, Manchester, Storbritannien.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning
Kammeratskabsrelationer i Københavnermodellen. / Kofoed, Jette.
2010. Paper præsenteret ved seminar for sprogcentrenes funktionslærere og skolekonsulenterne, Helsingør, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning
Mobile affekter : misundelse i/gennem telefoner. / Kofoed, Jette.
2010.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning
Et liv med teknologier. / Kofoed, Jette.
I: Vera: tidsskrift for pædagoger, Nr. 51, 2010, s. 12-18.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning
Etnicitet, race, nationalitet, tosproget – hvad taler vi om. / Kofoed, Jette.
2010. Paper præsenteret ved jubilæumskonference for københavnerstudier i tosprogethed, Copenhagen, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning
Med spredning som muligt svar : følgeforskning på Københavnermodellen for integration. / Kofoed, Jette; Allerup, Peter; Larsen, Jane et al.
1 udg. København : Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet, 2010. 141 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Non-simutaneity in cyberbullying. / Kofoed, Jette.
2010. Poster session præsenteret ved "The always-on-generation: risks and benefits of new technologies :, Firenze, Italien.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › peer review
Genkendelser af digital mobning : Freja vs Ronja vs Arto vs Sara vs Emma. / Kofoed, Jette.
Mobning: sociale processer på afveje. red. / Jette Kofoed; Dorte Marie Søndergaard. Kbh : Hans Reitzels Forlag, 2009. s. 99-133.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Governing emotional evaluations in activities recognized as cyber bullying. / Kofoed, Jette.
The Good, The Bad and the Challenging. Bind 2 COST OFFICE, 2009. s. 1048-1055.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › peer review
Mobning : sociale processer på afveje. / Kofoed, Jette (Redaktør); Søndergaard, Dorte Marie (Redaktør).
Kbh : Hans Reitzels Forlag, 2009. 272 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning
Plateaus of confusion : blurred belongings and analytical annoyance in cyberbullying. / Kofoed, Jette.
2009. Paper præsenteret ved 7th European Feminist Research Conference, Utrecht, Holland.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Rådgivning
Specialundervisning som subjektiveringsmulighed. / Kofoed, Jette.
Specialpædagogik i skolen: En grundbog. red. / Søren Langager; Susan Tetler. Kbh : Gyldendal, 2009. s. 103-21.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Appropriate Pupilness : Social Categories intersecting in school. / Kofoed, Jette.
I: Childhood, Bind 15, Nr. 3, 2008, s. 415-430.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Blandt kønsvogtere og -udfordrere : Camouflagekaptajner og diversitetsdetektiver på spil i børnehaven. / Kofoed, Jette; Søndergaard, Dorte Marie.
I: Dansk Pædagogisk Tidsskrift, Bind 56, Nr. 2, 2008, s. 46-56.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning
Flere end to slags børn : en rapport om køn og ligestilling i børnehaven. / Kofoed, Jette; Olesen, Jesper; Aggerholm, Kenneth.
Flere end to slags køn: en rapport om køn og ligestilling i børnehaven. Kbh : Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, 2008. s. 57-75.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til rapport › Forskning
Muted transitions. / Kofoed, Jette.
I: European Journal of Psychology of Education, Bind 23, Nr. 2, 2008, s. 199-212.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Ansvar for egen elevhed : suspensive komparationer på arbejde. / Kofoed, Jette.
Magtballader: 14 fortællinger om magt, modstand og menneskers tilblivelse. red. / Jette Kofoed; Dorthe Staunæs. 1. udg. København : Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, 2007. s. 99-121.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Magtballader : 14 fortællinger om magt, modstand og menneskers tilblivelse. / Staunæs, Dorthe; Kofoed, Jette.
Magtballader: 14 fortællinger om magt, modstand og menneskers tilblivelse. red. / Jette Kofoed; Dorthe Staunæs. København : Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, 2007. s. 7-13.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Magtballader. 14 fortællinger om magt, modstand og menneskers tilblivelse. / Staunæs, Dorthe; Kofoed, Jette.
1 udg. København : Danmarks Lærerhøjskole, 2007. 298 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
Pippi, Dragon Ball og Bratz i skolerummet. / Kofoed, Jette.
2007, Andet.Publikation: Andet › Andet bidrag › Formidling
Repeated Paradoxes. Educational Practice in Denmark. / Kofoed, Jette.
IMEN proceedings. 2007. (IMEN proceedings).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Tilblivelser i neutralitetszoner. / Kofoed, Jette.
Migration och tillhörighet: Inklusions- och exklusionsprocesser i Skandinavien. red. / G. Alsmark; T. Kallehave; B. Moldenhawer. Göteborg/Stockholm : Makadam Förlag, 2007. s. 281-307 (Centrum för Danmarksstudier; Nr. 15).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Intersektionalitet på svensk. / Staunæs, Dorthe; Kofoed, J.
I: Norsk Tidsskrift for Kjønnsforskning, Nr. 1-2, 2006.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning
Selecting the Team : Doing Whiteness and Masculinity. / Kofoed, Jette.
Aalborg. 2006, artikel. (Amid Working Paper; Nr. 57, Bind 2006).Publikation: Andet › Andet bidrag › Forskning
Børn og barndomme. / Kofoed, Jette; Cawood, Sarah Højgaard; Juelskjær, Malou.
I: Kvinder, Koen og Forskning, Bind 14, Nr. 3, 2005, s. 3-6.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Leder
Elevpli : Arbitrære punktummer i skoleliv og forskning. / Kofoed, Jette.
I: Nordiske Udkast, Bind 33, Nr. 2, 2005, s. 67-75.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Holddeling : Når der gøres maskulinitet og hvidhed. / Kofoed, Jette.
I: Kvinder, Koen og Forskning, Bind 14, Nr. 3, 2005, s. 42-52.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
På jagt efter ubesværet akademia : adjunktrapport. / Kofoed, Jette.
1 udg. København : Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag, 2005. 22 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Elevpli : Inklusion-eksklusionsprocesser blandt børn i skolen. / Kofoed, Jette.
1 udg. Kbh : Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag, 2004. 435 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling
Når drømmene driver : En undersøgelse af unge flygtninge i uddannelse. / Kofoed, Jette.
Uddannelse og integration: en antologi om etniske minoriteter. København : Undervisningsministeriet, 1998. (FoU-publikation; Nr. 6, Bind 1998).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
De kan allerede ikke nå fremtiden. / Kofoed, Jette.
Ung i verden - ung i Danmark: En konferencerapport. 1. udg. København : Dansk Flygtningehjælp, 1997.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til rapport › Formidling
Med tvivlen som retning : En undersøgelse af unge flygtninge i uddannelse. / Kofoed, Jette.
København : Dansk Flygtningehjælp, 1997. 101 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Formidling
Børn imellem : En samtale om kultur og identitet. / Kofoed, Jette.
1996, video.Publikation: Andet › Andet bidrag › Forskning
Midt i Normalen. Om minoriteter og den nationale idé. / Kofoed, Jette.
Kbh : Danmarks Lærerhøjskole, 1994. 166 s. (Københavnerstudier i tosprogethed; Nr. 24).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning