Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Janus Holst Aaen

  1. Accepteret/In press

    The Dark Arts. Towards the rehumanization of study practices. / Aaen, Janus Holst; Smedegaard Ernst Bengtsen, Søren.

    2019. Abstract fra Reclaiming Study Practices, Leuven , Belgien.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  2. Udgivet

    Student Darkness : An Inquiry into Student Being at the University. / Aaen, Janus Holst.

    2019. 369 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

  3. Accepteret/In press

    University for the body : On the corporeal being of academic existence. / Nørgård, Rikke Toft; Aaen, Janus Holst.

    I: Philosophy and Theory of Higher Education, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  4. Udgivet

    Student Facebook groups as a third space : between social life and schoolwork. / Aaen, Janus Holst; Dalsgaard, Christian.

    I: Learning, Media and Technology, Bind 41, Nr. 1, 2016, s. 160-186.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  5. Udgivet

    Making Sense of Facebook : A Mixed Methods Approach to Analysing Online Student Groups. / Aaen, Janus Holst.

    I: Seminar.net, Bind 11, Nr. 3, 2015.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskning

  6. Udgivet

    Participatory academic communities : a transdisciplinary perspective on participation in education beyond the institution. / Aaen, Janus Holst; Nørgård, Rikke Toft.

    I: Conjunctions : transdisciplinary journal of cultural participation, Bind 2, Nr. 2, 2015, s. 1.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  7. Udgivet

    Hovedrapport 2014 : Undervisningsorganisering, former og -medier på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelse, 4. runde, 2012-2014. / Mathiasen, Helle; Aaen, Janus Holst; Dalsgaard, Christian; Degn, Hans-Peter; Thomsen, Mette Brinch.

    Aarhus Universitet, Center for undervisningsudvikling og digitale medier, 2014. 235 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  8. Udgivet
  9. Udgivet

    Learning potentials of the ubiquitous internet : Using mobile technologies to support the individual, social and physical context of the learner. / Dalsgaard, Christian; Pedersen, Nicholai Friis; Aaen, Janus Holst.

    2013. Paper præsenteret ved IADIS International Conference on Mobile Learning 2013, Lissabon, Portugal.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  10. Udgivet

    Læring på tværs af kontekster : læringspotentialer i mobilt medieret information og kommunikation. / Dalsgaard, Christian; Pedersen, Nicholai Friis; Aaen, Janus Holst.

    I: Læring og Medier, Bind 6, Nr. 10, 21.02.2013, s. 1-20.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  11. Udgivet

    Anvendelse af digitale undervisningsmaterialer i AVU, HF og gymnasiet : en forskningsrapport om Projekt e-læring. / Aaen, Janus Holst; Mathiasen, Helle; Dalsgaard, Christian.

    Aarhus : Aarhus Universitet, 2013. 46 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  12. Udgivet

    2. statusrapport for Projekt e-læring. / Aaen, Janus Holst; Mathiasen, Helle; Dalsgaard, Christian.

    Aarhus : Center for Undervisningsudvikling, Aarhus Universitet, 2012.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  13. Udgivet

    Statusrapport for Projekt e-læring. / Aaen, Janus Holst; Mathiasen, Helle; Dalsgaard, Christian.

    Center for Undervisningsudvikling, Aarhus Universitet, 2012.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  14. Udgivet

    Åbne it-miljøer i universitetsundervisningen. / Aaen, Janus Holst; Pedersen, Nicholai Friis; Klysner, Hans.

    2012.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review