Aarhus Universitets segl

Jacob Kjær Eskildsen

  1. 2023
  2. Udgivet
    Effective Information Infrastructures for Collaborative Organizing: The Case of Maasai Mara. / Håkonsson, Dorthe Døjbak; Larsen, Erik Reimer; Eskildsen, Jacob Kjær.
    I: Organization Science, Bind 34, Nr. 4, 07.2023, s. 1509-1526.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  3. 2022
  4. Udgivet
    Guest editorial. / Gupta, Manish; Antony, Jiju; Eskildsen, Jacob Kjær.
    I: TQM Journal, Bind 34, Nr. 1, 01.2022, s. 1-4.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisLederpeer review

  5. 2021
  6. Udgivet
    Academic leadership: The Danish case. / Eskildsen, Jacob Kjær; Obel, Børge.
    How to Lead Academic Departments Successfully. red. / Adam Lindgreen; Alan Irwin; Flemming Poulfelt; Thyra Uth Thomsen. Cheltenham: Edward Elgar Publishing, 2021. s. 313-324.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  7. Udgivet
    Employee Absence in Public and Private Organizations. / Eskildsen, Jacob Kjær; Frederiksen, Anders; Møller, Ann-Kristina Løkke.
    I: Applied Economics, Bind 53, Nr. 21, 2021, s. 2416-2432.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  8. Udgivet
    The effect of epistemic information on collaborative consumption: The Case of Maasai Mara. / Håkonsson, Dorthe Døjbak; Larsen, Erik Reimer; Eskildsen, Jacob Kjær.
    I: Academy of Management Proceedings, Bind 2021, Nr. 1, 2021.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisKonferenceartikelForskningpeer review

  9. 2020
  10. Udgivet
    The intellectual structure of research in ISO 9000 standard series (1987–2015): a Bibliometric analysis. / Hussain, Tajammal; Eskildsen, Jacob Kjær; Edgeman, Rick.
    I: Total Quality Management & Business Excellence (Print Edition), Bind 31, Nr. 11-12, 08.2020, s. 1195-1224.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  11. Udgivet
    Risk of death within 7 days of discharge from emergency departments with different organizational models. / Møllekær, Anders; Kirkegaard, Hans; Vest Hansen, Betina et al.
    I: European Journal of Emergency Medicine, Bind 27, Nr. 1, 02.2020, s. 27-32.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  12. 2019
  13. Udgivet
    Decisions to use surgical mesh in operations for pelvic organ prolapse: a question of geography? / Nüssler, Emil Karl; Nüssler, Emil; Eskildsen, Jacob Kjær et al.
    I: International Urogynecology Journal, Bind 30, Nr. 9, 09.2019, s. 1533-1539.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  14. Udgivet
    Imperatives of sustainable university excellence: A conceptual framework. / Hussain, Tajammal; Eskildsen, Jacob; Edgeman, Rick et al.
    I: Sustainability (Switzerland), Bind 11, Nr. 19, 5242, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  15. 2018
  16. Udgivet
    Sustainable enterprise excellence: Attribute-based assessment protocol. / Hussain, Tajammal; Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob et al.
    I: Sustainability (Switzerland), Bind 10, Nr. 11, 4097, 08.11.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  17. Udgivet
    The organization of Danish emergency departments. / Moellekaer, Anders; Duvald, Iben; Obel, Borge et al.
    I: European Journal of Emergency Medicine, 28.06.2018, s. 295-300.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  18. Udgivet
    Employee absence: An organizational perspective. / Eskildsen, Jacob Kjær; Frederiksen, Anders; Møller, Ann-Kristina Løkke.
    IZA Institute of Labor Economics, 2018.

    Publikation: Working paper/Preprint Working paperForskningpeer review

  19. Udgivet
    Impact of surgeon experience on routine prolapse operations. / Nüssler, Emil; Eskildsen, Jacob Kjær; Nüssler, Emil Karl et al.
    I: International Urogynecology Journal, Bind 29, Nr. 2, 2018, s. 297-306.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  20. Udgivet
    Knowledge-based intellectual structure of research in business excellence (1995–2015). / Hussain, Tajammal; Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.
    I: Total Quality Management & Business Excellence (Print Edition), Bind 31, Nr. 11-12, 2018, s. 1171-1194.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  21. E-pub ahead of print
    The influence of geographical and clinical factors on decisions to use surgical mesh in operations for pelvic organ prolapse. / Nüssler, Emil Karl; Eskildsen, Jacob Kjær; Håkonsson, Dorthe Døjbak et al.
    I: Total Quality Management & Business Excellence (Print Edition), 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  22. 2017
  23. Udgivet
    Patient Flow i akutmodtagelsen (Emergency Department patient flow). / Moellekaer, Anders; Eskildsen, Jacob Kjær.
    Akutbog. red. / Anette Jacobsen. Nyt Nordisk Forlag, 2017.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  24. 2016
  25. Udgivet
    On Cooperative Behavior in Distributed Teams: The Influence of Organization Design, Media Richness, Social Interaction, and Interaction Adaptation. / Håkonsson, Dorthe Døjbak; Obel, Børge; Eskildsen, Jacob Kjær et al.
    I: Frontiers in Psychology, Bind 7, Nr. 692, 692, 12.05.2016.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  26. Udgivet
    Physiological evidence of interpersonal dynamics in a cooperative production task. / Mønster, Dan; Håkonsson, Dorthe Døjbak; Eskildsen, Jacob Kjær et al.
    I: Physiology & Behavior, Bind 156, 07.01.2016, s. 24-34.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  27. Udgivet
    A strategy model for management: Better performance through improved strategy work. / Friis, Ole Uhrskov; Holmgren, Jens; Eskildsen, Jacob Kjær.
    I: Journal of Modelling in Management, Bind 11, Nr. 3, 2016, s. 1-27.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  28. Udgivet
    Exploration versus exploitation: Emotions and performance as antecedents and consequences of team decisions. / Håkonsson, Dorthe Døjbak; Eskildsen, Jacob Kjær; Argote, Linda et al.
    I: Strategic Management Journal, Bind 37, Nr. 6, 2016, s. 985-1001.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  29. Udgivet
    Paths to Sustainable Enterprise Excellence. / Edgeman, Rick; Neely, Andy; Eskildsen, Jacob Kjær.
    I: Journal of Modelling in Management, Bind 11, Nr. 4, 2016, s. 858-868.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  30. 2015
  31. Udgivet
    Structured Crowdsourcing: A B2B Innovation Roadmap. / Edgeman, Rick; Engell, Toke; Jensen, Nik Grewy et al.
    2015. Paper præsenteret ved 10th European Conference on Innovation and Entrepreneurship, Genoa, Italien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  32. Udgivet
    The organization of Danish emergency departments may not have allowed for a full realization of their performance potential. / Møllekær, Anders; Duvald, Iben; Obel, Børge et al.
    I: Scandinavian Journal of Trauma, Resuscitation and Emergency Medicine, Bind 23, Nr. 1, 16.07.2015.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  33. Udgivet
    Continuously Relevant and Responsible Organizations via Creativity, Innovation and Sustainability. / Edgeman, Rick; Neely, Andy; Eskildsen, Jacob Kjær.
    I: International Journal of Productivity and Performance Management, Bind 64, Nr. 3, 2015.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  34. Udgivet
    Editorial. / Eskildsen, Jacob Kjær.
    I: Total Quality Management & Business Excellence (Print Edition), Bind 26, Nr. 3-4, 2015.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisLederpeer review

  35. Udgivet
    Social-Ecological Innovation in Purposeful Organizations: Implications & Impacts in an Age of Wicked Challenges. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær; Blahova, Michaela.
    2015. Paper præsenteret ved Performance Management Association Australasia Conference 2015, Auckland, New Zealand.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  36. Udgivet
    Translating Triple Top Line Strategy into Triple Bottom Line Performance. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær; Neely, Andy.
    I: Measuring Business Excellence, Bind 19, Nr. 1, 2015.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  37. 2014
  38. Udgivet
    Validating evidence based decision making in health care. / Nüssler, Emil Karl; Eskildsen, Jacob Kjær; Håkonsson, Dorthe Døjbak et al.
    2014. Paper præsenteret ved International Conference on Quality, Tokyo, Japan.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  39. Udgivet
    A sustainable strategy model. / Holmgren, Jens; Friis, Ole Uhrskov; Eskildsen, Jacob Kjær.
    2014. Paper præsenteret ved PMA (Performance Management Association) conference 2014, Aarhus, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  40. Udgivet
    Social-Ecological Innovation. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.
    Encyclopedia of Business Analytics and Optimization . red. / John Wang. Bind 4 1. udg. Hershey, Pennsylvania USA: IGI global, 2014. s. 532-543.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelForskningpeer review

  41. Udgivet
    Modeling and Assessing Sustainable Enterprise Excellence. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.
    I: Business Strategy and the Environment, Bind 23, Nr. 3, 24.03.2014, s. 173-187.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  42. Udgivet
    Sustainable Enterprise Excellence. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.
    Encyclopedia of Business Analytics and Optimization, Volume 5. red. / John Wang. Bind 5 1. udg. Hershey, Pennsylvania: IGI global, 2014. s. 199-212.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelForskningpeer review

  43. Udgivet
    The Role of Emotions and Performance Relative to Aspirations in Deciding Whether to Exploit an Existing Routine or Explore a New Routine. / Håkonsson, Dorthe Døjbak; Eskildsen, Jacob Kjær; Argote, Linda et al.
    2014. Paper præsenteret ved Organisation Science Winter Conference, Steamboat Springs, USA.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  44. Udgivet
    An empirical evaluation of a sustainable strategy model. / Holmgren, Jens; Friis, Ole Uhrskov; Eskildsen, Jacob Kjær.
    2014. Paper præsenteret ved PMA (Performance Management Association) conference 2014, Aarhus, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  45. Udgivet
    DUALITY SOLUTION IN PLS SATISFACTION SURVEYS. / Olesen, John Vestergaard; Eskildsen, Jacob Kjær.
    2014. Paper præsenteret ved PMA 2014 Conference, Aarhus, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  46. Udgivet
    Is the NPS a trustworthy performance measure? / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær.
    I: The T Q M Journal, Bind 26, Nr. 2, 2014, s. 202-214.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  47. Udgivet
    Organisationsdesign af de fælles akutmodtagelser. / Moellekaer, Anders; Pedersen, Iben Duvald; Kirkegaard, Hans et al.
    Fremtidens hospital. red. / Kjeld Møller Pedersen; Niels Chr. Petersen. Munksgaard , 2014. s. 251-266.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  48. Udgivet
    Performance Measurement System design: Developing a new system for Danish emergency departments. / Moellekaer, Anders; Eskildsen, Jacob Kjær.
    2014. Paper præsenteret ved PMA 2014 Conference, Aarhus, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  49. Udgivet
    Variations in the Circumplex Model of Affect Across Contexts. / Mønster, Dan; Eskildsen, Jacob Kjær; Håkonsson, Dorthe Døjbak et al.
    PMA2014 Conference Proceedings: Performance Management. Designing the High-Performing Organization. Bind 2014 Aarhus: PMA (Performance Management Association), 2014. s. 958-986.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  50. 2013
  51. Udgivet
    Response Based Segmentation in Satisfaction Surveys. / Eskildsen, Jacob Kjær; Edgeman, Rick; Mønster, Dan et al.
    2013. Paper præsenteret ved Performance Management Association Australasia Conference, Queenstown, New Zealand.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  52. Udgivet
    Sustainable Enterprise Excellence and the Continuously Relevant and Responsible Organization. / Edgeman, Rick; Bøllingtoft, Anne; Eskildsen, Jacob Kjær et al.
    I: International Journal of Social Ecology and Sustainable Development, Bind 4, Nr. 4, 10.2013, s. 65-76.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  53. Udgivet
    Sustainable Enterprise Excellence: Innovation Enabled Organizational Resilience, Robustness and Resplendence. / Edgeman, Rick; Williams, Joseph; Eskildsen, Jacob Kjær.
    2013. Paper præsenteret ved 5th Annual Canadian Quality Congress, Calgary, Canada.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  54. Udgivet
    Evaluating response based segmentation in PLS path modeling. / Eskildsen, Jacob Kjær; Edgeman, Rick; Mønster, Dan et al.
    2013. Paper præsenteret ved 59th World Statistics Congress, Hong Kong, Hong Kong.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  55. Udgivet
    Shared Emotions and their Performance Consequences in Cooperative Teams. / Håkonsson, Dorthe Døjbak; Argote, Linda; Eskildsen, Jacob Kjær et al.
    2013. Abstract fra BIT's 4th Annual World Congress of NeuroTalk-2013, Xi'an, Kina.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  56. Udgivet
    Socio-Ecological Innovation: Strategic Integration of Innovation for Sustainability & Sustainable Innovation. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.
    2013. Paper præsenteret ved 5th European Conference on Intellectual Capital, Bilbao, Spanien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  57. Udgivet
    Sustainable Enterprise Excellence: The Springboard Model & Assessment. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.
    2013. Paper præsenteret ved 5th European Conference on Intellectual Capital, Bilbao, Spanien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  58. Udgivet
    Enterprise-Wide Process & Performance Excellence: Architecting Human Capital for Continuously Relevant Organizations. / Edgeman, Rick; Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær et al.
    I: IAPQR Transactions, Bind 38, Nr. 1, 2013, s. 39-48.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  59. 2012
  60. Udgivet
    Produktivitet kommer indefra: Debat. / Frederiksen, Anders; Bøllingtoft, Anne; Obel, Børge et al.
    I: Dagbladet Børsen, Nr. Artikel-id: e3966e56, 31.12.2012, s. 4.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - Kronik

  61. Udgivet
    The Impact of Contextual Factors on Satisfaction: Consequences of Benchmarking Studies. / Eskildsen, Jacob Kjær; Edgeman, Rick; Kjærgaard, Thomas.
    2012. Paper præsenteret ved World Business Capability Congress, Aukland, New Zealand.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  62. Udgivet
    Toward a UN Global Compact and UN PRME Inspired Springboard to Sustainable Enterprise Excellence. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.
    2012. Paper præsenteret ved World Business Capability Congress, Aukland, New Zealand.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  63. Udgivet
    An Excellence Equation: (E3 Governance + 3E Strategy) => 3P Performance. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.
    I: Journal of Positive Management, Bind 3, Nr. 1, 12.2012, s. 50-66.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  64. Udgivet
    From Workforce Performance Measurement to Sustainable Performance Management: The Care Index. / Eskildsen, Jacob Kjær; Bøllingtoft, Anne; Edgeman, Rick et al.
    2012. Paper præsenteret ved 18th Asia Pacific Quality Organization Conference, Colombo, Sri Lanka.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  65. Udgivet
    Stepping on the Springboard to Sustainable Enterprise Excellence. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.
    2012. Paper præsenteret ved 18th Asia Pacific Quality Organization Conference, Colombo, Sri Lanka.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  66. Udgivet
    People-Centered Innovation: Co-Creation and Profound Consciousness. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.
    2012. Paper præsenteret ved 18th IBIMA Conference on Innovation and Sustainable Economic Competitive Advantage, Istanbul, Tyrkiet.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  67. Udgivet
    Viral Innovation, Sustainability, and Excellence: the VISE Triad. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.
    2012. Paper præsenteret ved 18th IBIMA Conference on Innovation & Sustainable Economic Competitive Advantage, Istanbul, Tyrkiet.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  68. Udgivet
    Continuous Relevance & Responsibility: Integration of Sustainability & Excellence via Innovation. / Eskildsen, Jacob Kjær; Edgeman, Rick.
    I: Journal of Positive Management, Bind 3, Nr. 1, 2012, s. 67-81.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  69. Udgivet
    The C4 Model of People-Centered Innovation: Culture, Consciousness, and Customer-Centric Co-Creation. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.
    I: Journal of Innovation and Business Best Practices, Bind 2012, Nr. Article ID 932564, 2012.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  70. Udgivet
    The Relationship Between SERVQUAL, National Customer Satisfaction Indices, and Consumer Sentiment. / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær.
    I: Quality Management Journal, Bind 19, Nr. 2, 2012, s. 47-61.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  71. Udgivet
    Viral Innovation: Integration via Sustainability & Enterprise Excellence. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.
    I: Journal of Innovation and Business Best Practices, Bind 2012, Nr. Article ID 361451, 2012.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  72. 2011
  73. Udgivet
    Is the Net Promoter Score a Reliable Performance Measure? / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær.
    2011. Paper præsenteret ved The 2011 IEEE International Conference on Quality and Reliability, Bangkok, Thailand.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  74. Udgivet
    Membership Satisfaction and the Cost of Membership: The case of Danish Unemployment Insurance Funds. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai.
    I: Journal of Positive Management, Bind 2, Nr. 1, 2011, s. 3-14.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  75. Udgivet
    Next Generation Organizational Leadership: Enterprise-Wide Process & Performance Excellence. / Edgeman, Rick; Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær et al.
    2011. Paper præsenteret ved 5th Quality Conference in the Middle East, Dubai, United Arab Emirates.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  76. Udgivet
    The accuracy of the Net Promoter Score under different distributional assumptions. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai.
    2011. Paper præsenteret ved International Conference on Quality, Reliability, Risk, Maintenance, and Safety Engineering, Xi'an, Kina.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  77. Udgivet
    The gender bias of the Net Promoter Score. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai.
    2011. Paper præsenteret ved The 2011 IEEE International Conference on Quality and Reliability, Bangkok, Thailand.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  78. Udgivet
    The Validity of the Net Promoter Score as a Business Performance Measure. / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær.
    2011. Paper præsenteret ved International Conference on Quality, Reliability, Risk, Maintenance, and Safety Engineering, Xi'an, Kina.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  79. 2010
  80. Udgivet
    A-priori and post-hoc segmentation in the design of healthy eating campaigns. / Kazbare, Laura; van Trijp, Hans C. M.; Eskildsen, Jacob Kjær.
    I: Journal of Marketing Communications, Bind 16, Nr. 1-2, 2010, s. 21-45.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  81. Udgivet
    Design of PLS-based satisfaction studies. / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob.
    Handbook of partial least squares. red. / Vicenzo Esposito Vinzi; Wynne W. Chin; Jörg Henseler; Huiwen Wang. Berlin: Springer, 2010. s. 247-277 (Springer Handbooks of Computational Statistics).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  82. Udgivet
    Is the net promoter score really the one number you need to grow? / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob.
    2010. Paper præsenteret ved 16th International Conference on Quality , Katmandu, Nepal.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  83. Udgivet
    National culture, job satisfaction and economic growth. / Eskildsen, Jacob; Kristensen, Kai.
    2010. Paper præsenteret ved 4th Scientific Quality Congress Middle East, Dubai, United Arab Emirates.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  84. Udgivet
    The effect of PLS regression in PLS path model estimation when multicollinearity is present. / Nielsen, Rikke; Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob.
    2010. Abstract fra International Symposium on Business and Industrial Statistics , Portorož, Slovenien.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  85. Udgivet
    The relationship between job satisfaction and national culture. / Eskildsen, Jacob; Kristensen, Kai; Antvor, Henrik Gjesing.
    I: T Q M Journal, Bind 22, Nr. 4, 2010, s. 369-378.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  86. Udgivet
    The relationship between membership satisfaction and the cost of membership. / Eskildsen, Jacob; Kristensen, Kai.
    2010. Paper præsenteret ved 16th International Conference on Quality , Katmandu, Nepal.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  87. Udgivet
    Towards a framework for measuring membership satisfaction. / Eskildsen, Jacob; Kristensen, Kai; Larsen, J.S.
    2010. Paper præsenteret ved 14th International Conference on ISO 9000, Scranton, USA.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  88. 2009
  89. Udgivet
    Cleaning and nursing in hospitals: Institutional variety and the reshaping of low-wage jobs. / Méhaut, Philippe; Berg, Peter; Grimshaw, Damian et al.
    Low-wage work in the wealthy world. red. / Jérôme Gautié; John Schmitt. New York: Russell Sage Foundation, 2009. s. 319-366.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  90. Udgivet
    Effektiviseringer i skrumpende markeder. / Eskildsen, Jacob Kjær.
    Ledelse i skrumpende markeder. red. / Anders Drejer; Jacob Kjær Eskildsen; Søren Brandi; Steen Hildebrandt. Børsens Forlag, 2009. s. 139-178.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  91. Udgivet
    Ledelse i skrumpende markeder. / Drejer, Anders; Eskildsen, Jacob Kjær; Brandi, Søren et al.
    Kbh.: Børsen Forum A/S, 2009. 221 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  92. Udgivet
    Management models for the future. / Eskildsen, Jacob Kjær; Jonker, Jan; van Pijkeren, Michel.
    Management Models for the Future. red. / Jan Jonker; Jacob Eskildsen. Heidelberg: Springer, 2009. s. 1-12.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  93. Udgivet
    Management Models for the Future. / Jonker, Jan (Redaktør); Eskildsen, Jacob Kjær (Redaktør).
    Heidelberg: Springer, 2009. 210 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskning

  94. Udgivet
    PLS and multicollinearity under conditions common in satisfaction studies. / Nielsen, Rikke; Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær.
    2009. Paper præsenteret ved 6th International Conference on Partial Least Squares and Related Methods, Beijing, Kina.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  95. Udgivet
    The efficiency of the centroid method compared to a simple average. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai; Nielsen, Rikke.
    2009. Paper præsenteret ved 6th International Conference on Partial Least Squares and Related Methods, Beijing, Kina.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  96. Udgivet
    The relationship between job satisfaction and national culture. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai; Antvor, Henrik Gjesing.
    2009. Paper præsenteret ved The 1st Annual Canadian Quality Congress, Vancouver, Canada.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  97. Udgivet
    The satisfied customer: Winners and losers in the battle for buyer preference. / Eskildsen, Jacob Kjær.
    I: Total Quality Management & Business Excellence (Print Edition), Bind 20, Nr. 5, 2009, s. 581-582.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisAnmeldelseFormidling

  98. Udgivet
    The ultimate question: Driving good profits and true advice: Driving good profits and true advice. / Eskildsen, Jacob Kjær.
    I: Total Quality Management & Business Excellence (Print Edition), Bind 20, Nr. 5, 2009, s. 582-583.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisAnmeldelseFormidling

  99. Udgivet
    Trying to understand management models. / Jonker, Jan; van Pijkeren, Michel; Eskildsen, Jacob Kjær.
    Management Models for the Future. red. / Jan Jonker; Jacob Eskildsen. Heidelberg: Springer, 2009. s. 185-201.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  100. 2008
  101. Udgivet
    Customer satisfaction and customer loyalty as predictors of future business potential. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai.
    I: Total Quality Management & Business Excellence (Print Edition), Bind 19, Nr. 7-8, 2008, s. 843-853.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  102. Udgivet
    Handling of multicollinearity & missing values in partial least squares based satisfaction studies. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai; Nielsen, Rikke.
    2008. Abstract fra 2008 International Conference on Applied Probability and Statistics, Hanoi, Vietnam.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskning

  103. Udgivet
    Integrating SERVQUAL with national customer satisfaction indices. / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær.
    Innovation for Competitiveness: Proceedings of the 13th International Conference on ISO 9000 & TQM. red. / Samuel K. M. Ho. 2008. s. 123-124.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  104. Udgivet
    On the design of satisfaction studies. / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær.
    Proceedings of the MAAOE Conference 2008. 2008. s. 143-154.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  105. Udgivet
    Order effects in satisfaction studies. / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær; Nielsen, Rikke.
    2008. Abstract fra 2008 Internatíonal Conference on Applied Probebility and Statistics, Hanoi, Vietnam.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskning

  106. Udgivet
    The relationship between SERVQUAL, national customer satisfaction indices & consumer sentiment. / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær.
    Proceedings of the MAAOE Conference 2008. 2008. s. 111-124.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  107. Udgivet
    The upgrading of the skills of nursing assistants and cleaning staff in the Danish public-sector hospitals. / Eskildsen, Jacob Kjær; Løkke Nielsen, Ann-Kristina.
    Low-Wage Work in Denmark. red. / Niels Westergaard-Nielsen. New York: Russell Sage Foundation, 2008. s. 218-257 (The Russell Sage Foundation Case Studies of Job Quality in Advanced Economies).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  108. Udgivet
    Virksomhedens potentiale ligger i kundetilfredshed og -loyalitet. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai.
    I: Ledelse og Erhvervsoekonomi, Bind 72, Nr. 1, 2008, s. 37-45.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  109. 2007
  110. Udgivet
    Absenteeism in the Nordic countries. / Løkke Nielsen, Ann-Kristina; Eskildsen, Jacob Kjær; Jensen, Troels Wendelboe.
    I: Employee Relations, Bind 29, Nr. 1, 2007, s. 16-29.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  111. Udgivet
    Customer satisfaction: The role of transparency. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai.
    I: Total Quality Management & Business Excellence (Print Edition), Bind 18, Nr. 1-2, 2007, s. 39-47.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  112. Udgivet
    Customer Satisfaction and Customer Loyalty as Predictors of Future Business Potential. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai.
    Proceedings from the 12th World Congress for Total Quality Management. red. / Gopal Kanji. 2007.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  113. Udgivet
    Customer satisfaction: The role of transparency. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai.
    In honour of Professor Kai Kristensen. Kbh.: C3 organisationen, 2007. s. 68-78.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  114. Udgivet
    Designing satisfaction studies. / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær.
    Proceedings of the 5th International Conference on Quality and Reliability. red. / Tritos Laosirihongthong; Albert Tsang; Min Xie. 2007. s. 112-117.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  115. Udgivet
    Ledelsesmodeller i danske virksomheder. / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær; Juhl, Hans Jørn.
    I: Ledelse og Erhvervsoekonomi, Bind 71, Nr. 1, 2007, s. 19-31.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  116. Udgivet
    Management models for the future: An exploratory and critical inquiry into the nature of practised contemporary concepts of the business enterprise. / Jonker, Jan; Eskildsen, Jacob Kjær.
    Ikke angivet. University of Versailles Saint-Quentin-En-Yvelines, 2007. s. 58-78.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  117. Udgivet
    Market structure, market strategy and customer satisfaction. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai; Steensen, Elmer Fly.
    Ikke angivet. University of Versailles Saint-Quentin-En-Yvelines, 2007. s. 163-184.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

Forrige 1 2 Næste