Institut for Virksomhedsledelse

Jacob Kjær Eskildsen

  1. 2020
  2. Udgivet

    Risk of death within 7 days of discharge from emergency departments with different organizational models. / Møllekær, Anders; Kirkegaard, Hans; Vest Hansen, Betina; Duvald, Iben; Eskildsen, Jacob Kjær; Obel, Børge; Madsen, Bo .

    I: European Journal of Emergency Medicine, Bind 27, Nr. 1, 02.2020, s. 27-32.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  3. 2019
  4. Udgivet

    Decisions to use surgical mesh in operations for pelvic organ prolapse : a question of geography? / Nüssler, Emil Karl; Nüssler, Emil; Eskildsen, Jacob Kjær; Löfgren, Mats.

    I: International Urogynecology Journal, Bind 30, Nr. 9, 09.2019, s. 1533-1539.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  5. Udgivet

    Imperatives of sustainable university excellence : A conceptual framework. / Hussain, Tajammal; Eskildsen, Jacob; Edgeman, Rick; Ismail, Muhammad; Shoukry, Alaa Mohamd; Gani, Showkat.

    I: Sustainability (Switzerland), Bind 11, Nr. 19, 5242, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  6. 2018
  7. Udgivet

    Sustainable enterprise excellence : Attribute-based assessment protocol. / Hussain, Tajammal; Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob; Shoukry, Alaa Mohamed; Gani, Showkat.

    I: Sustainability (Switzerland), Bind 10, Nr. 11, 4097, 08.11.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  8. Udgivet

    The organization of Danish emergency departments. / Moellekaer, Anders; Duvald, Iben; Obel, Borge; Madsen, Bo; Eskildsen, Jacob; Kirkegaard, Hans.

    I: European Journal of Emergency Medicine, 28.06.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  9. Udgivet

    Employee absence : An organizational perspective. / Eskildsen, Jacob Kjær; Frederiksen, Anders; Møller, Ann-Kristina Løkke.

    IZA Institute of Labor Economics, 2018.

    Publikation: Working paperForskningpeer review

  10. Udgivet

    Impact of surgeon experience on routine prolapse operations. / Nüssler, Emil; Eskildsen, Jacob Kjær; Nüssler, Emil Karl; Bixo, Marie; Löfgren, Mats.

    I: International Urogynecology Journal, Bind 29, Nr. 2, 2018, s. 297-306.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  11. Udgivet

    Knowledge-based intellectual structure of research in business excellence (1995–2015). / Hussain, Tajammal; Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.

    I: Total Quality Management & Business Excellence (Print Edition), 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  12. E-pub ahead of print

    The influence of geographical and clinical factors on decisions to use surgical mesh in operations for pelvic organ prolapse. / Nüssler, Emil Karl; Eskildsen, Jacob Kjær; Håkonsson, Dorthe Døjbak; Löfgren, Mats; Mitkidis, Panagiotis.

    I: Total Quality Management & Business Excellence (Print Edition), 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  13. E-pub ahead of print

    The intellectual structure of research in ISO 9000 standard series (1987–2015): a Bibliometric analysis. / Hussain, Tajammal; Eskildsen, Jacob Kjær; Edgeman, Rick.

    I: Total Quality Management & Business Excellence (Print Edition), 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  14. 2017
  15. Udgivet

    Patient Flow i akutmodtagelsen (Emergency Department patient flow). / Moellekaer, Anders; Eskildsen, Jacob Kjær.

    Akutbog. red. / Anette Jacobsen. Nyt Nordisk Forlag, 2017.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  16. 2016
  17. Udgivet

    On Cooperative Behavior in Distributed Teams: The Influence of Organization Design, Media Richness, Social Interaction, and Interaction Adaptation. / Håkonsson, Dorthe Døjbak; Obel, Børge; Eskildsen, Jacob Kjær; Burton, Richard.

    I: Frontiers in Psychology, Bind 7, Nr. 692, 12.05.2016.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  18. Udgivet

    Physiological evidence of interpersonal dynamics in a cooperative production task. / Mønster, Dan; Håkonsson, Dorthe Døjbak; Eskildsen, Jacob Kjær; Wallot, Sebastian.

    I: Physiology & Behavior, Bind 156, 07.01.2016, s. 24-34.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  19. Udgivet

    A strategy model for management : Better performance through improved strategy work. / Friis, Ole Uhrskov; Holmgren, Jens; Eskildsen, Jacob Kjær.

    I: Journal of Modelling in Management, Bind 11, Nr. 3, 2016, s. 1-27.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  20. Udgivet

    Exploration versus exploitation : Emotions and performance as antecedents and consequences of team decisions. / Håkonsson, Dorthe Døjbak; Eskildsen, Jacob Kjær; Argote, Linda; Mønster, Dan; Burton, Richard; Obel, Børge.

    I: Strategic Management Journal, Bind 37, Nr. 6, 2016, s. 985-1001.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  21. Udgivet

    Paths to Sustainable Enterprise Excellence. / Edgeman, Rick; Neely, Andy; Eskildsen, Jacob Kjær.

    I: Journal of Modelling in Management, Bind 11, Nr. 4, 2016, s. 858-868.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  22. 2015
  23. Udgivet

    Structured Crowdsourcing: A B2B Innovation Roadmap. / Edgeman, Rick; Engell, Toke; Jensen, Nik Grewy; Vrtik, Marian; Eskildsen, Jacob Kjær; Tambo, Torben.

    2015. Paper præsenteret ved 10th European Conference on Innovation and Entrepreneurship, Genoa, Italien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  24. Udgivet

    The organization of Danish emergency departments may not have allowed for a full realization of their performance potential. / Møllekær, Anders; Duvald, Iben; Obel, Børge; Eskildsen, Jacob; Kirkegaard, Hans.

    I: Scandinavian Journal of Trauma, Resuscitation and Emergency Medicine, Bind 23, Nr. 1, 16.07.2015.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  25. Udgivet

    Continuously Relevant and Responsible Organizations via Creativity, Innovation and Sustainability. / Edgeman, Rick; Neely, Andy; Eskildsen, Jacob Kjær.

    I: International Journal of Productivity and Performance Management, Bind 64, Nr. 3, 2015.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  26. Udgivet

    Editorial. / Eskildsen, Jacob Kjær.

    I: Total Quality Management & Business Excellence (Print Edition), Bind 26, Nr. 3-4, 2015.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisLederForskningpeer review

  27. Udgivet

    Social-Ecological Innovation in Purposeful Organizations: Implications & Impacts in an Age of Wicked Challenges. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær; Blahova, Michaela.

    2015. Paper præsenteret ved Performance Management Association Australasia Conference 2015, Auckland, New Zealand.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  28. Udgivet

    Translating Triple Top Line Strategy into Triple Bottom Line Performance. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær; Neely, Andy.

    I: Measuring Business Excellence, Bind 19, Nr. 1, 2015.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  29. 2014
  30. Udgivet

    Validating evidence based decision making in health care. / Nüssler, Emil Karl; Eskildsen, Jacob Kjær; Håkonsson, Dorthe Døjbak; Nüssler, Emil.

    2014. Paper præsenteret ved International Conference on Quality, Tokyo, Japan.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  31. Udgivet

    A sustainable strategy model. / Holmgren, Jens; Friis, Ole Uhrskov; Eskildsen, Jacob Kjær.

    2014. Paper præsenteret ved PMA (Performance Management Association) conference 2014, Aarhus, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  32. Udgivet

    Social-Ecological Innovation. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.

    Encyclopedia of Business Analytics and Optimization . red. / John Wang. Bind 4 1. udg. Hershey, Pennsylvania USA : IGI global, 2014. s. 532-543.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelForskningpeer review

  33. Udgivet

    Modeling and Assessing Sustainable Enterprise Excellence. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.

    I: Business Strategy and the Environment, Bind 23, Nr. 3, 24.03.2014, s. 173-187.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  34. Udgivet

    Sustainable Enterprise Excellence. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.

    Encyclopedia of Business Analytics and Optimization, Volume 5. red. / John Wang. Bind 5 1. udg. Hershey, Pennsylvania : IGI global, 2014. s. 199-212.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingEncyclopædiartikelForskningpeer review

  35. Udgivet

    The Role of Emotions and Performance Relative to Aspirations in Deciding Whether to Exploit an Existing Routine or Explore a New Routine. / Håkonsson, Dorthe Døjbak; Eskildsen, Jacob Kjær; Argote, Linda; Mønster, Dan; Burton, Richard; Obel, Børge.

    2014. Paper præsenteret ved Organisation Science Winter Conference, Steamboat Springs, USA.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  36. Udgivet

    An empirical evaluation of a sustainable strategy model. / Holmgren, Jens; Friis, Ole Uhrskov; Eskildsen, Jacob Kjær.

    2014. Paper præsenteret ved PMA (Performance Management Association) conference 2014, Aarhus, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  37. Udgivet

    DUALITY SOLUTION IN PLS SATISFACTION SURVEYS. / Olesen, John Vestergaard; Eskildsen, Jacob Kjær.

    2014. Paper præsenteret ved PMA 2014 Conference, Aarhus, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  38. Udgivet

    Is the NPS a trustworthy performance measure? / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær.

    I: The T Q M Journal, Bind 26, Nr. 2, 2014, s. 202-214.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  39. Udgivet

    Organisationsdesign af de fælles akutmodtagelser. / Moellekaer, Anders; Pedersen, Iben Duvald; Kirkegaard, Hans; Dissing Sørensen, Pernille; Eskildsen, Jacob Kjær; Obel, Børge.

    Fremtidens hospital. red. / Kjeld Møller Pedersen; Niels Chr. Petersen. Munksgaard , 2014. s. 251-266.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  40. Udgivet

    Performance Measurement System design: Developing a new system for Danish emergency departments. / Moellekaer, Anders; Eskildsen, Jacob Kjær.

    2014. Paper præsenteret ved PMA 2014 Conference, Aarhus, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  41. Udgivet

    Variations in the Circumplex Model of Affect Across Contexts. / Mønster, Dan; Eskildsen, Jacob Kjær; Håkonsson, Dorthe Døjbak; Obel, Børge; Burton, Richard M.; Argote, Linda.

    PMA2014 Conference Proceedings: Performance Management. Designing the High-Performing Organization. Bind 2014 Aarhus : PMA (Performance Management Association), 2014. s. 958-986.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  42. 2013
  43. Udgivet

    Response Based Segmentation in Satisfaction Surveys. / Eskildsen, Jacob Kjær; Edgeman, Rick; Mønster, Dan; Olesen, John Vestergaard.

    2013. Paper præsenteret ved Performance Management Association Australasia Conference, Queenstown, New Zealand.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  44. Udgivet

    Sustainable Enterprise Excellence and the Continuously Relevant and Responsible Organization. / Edgeman, Rick; Bøllingtoft, Anne; Eskildsen, Jacob Kjær; Kallehave, Pernille; Kjærgaard, Thomas.

    I: International Journal of Social Ecology and Sustainable Development, Bind 4, Nr. 4, 10.2013, s. 65-76.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  45. Udgivet

    Sustainable Enterprise Excellence : Innovation Enabled Organizational Resilience, Robustness and Resplendence. / Edgeman, Rick; Williams, Joseph; Eskildsen, Jacob Kjær.

    2013. Paper præsenteret ved 5th Annual Canadian Quality Congress, Calgary, Canada.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  46. Udgivet

    Evaluating response based segmentation in PLS path modeling. / Eskildsen, Jacob Kjær; Edgeman, Rick; Mønster, Dan; Olesen, John Vestergaard.

    2013. Paper præsenteret ved 59th World Statistics Congress, Hong Kong, Hong Kong.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  47. Udgivet

    Shared Emotions and their Performance Consequences in Cooperative Teams. / Håkonsson, Dorthe Døjbak; Argote, Linda; Eskildsen, Jacob Kjær; Burton, Rich ; Obel, Børge; Mønster, Dan.

    2013. Abstract fra BIT's 4th Annual World Congress of NeuroTalk-2013, Xi'an, Kina.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  48. Udgivet

    Socio-Ecological Innovation : Strategic Integration of Innovation for Sustainability & Sustainable Innovation. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.

    2013. Paper præsenteret ved 5th European Conference on Intellectual Capital, Bilbao, Spanien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  49. Udgivet

    Sustainable Enterprise Excellence : The Springboard Model & Assessment. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.

    2013. Paper præsenteret ved 5th European Conference on Intellectual Capital, Bilbao, Spanien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  50. Udgivet

    Enterprise-Wide Process & Performance Excellence: Architecting Human Capital for Continuously Relevant Organizations. / Edgeman, Rick; Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær; Obel, Børge.

    I: IAPQR Transactions, Bind 38, Nr. 1, 2013, s. 39-48.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  51. 2012
  52. Udgivet

    Produktivitet kommer indefra : Debat. / Frederiksen, Anders; Bøllingtoft, Anne; Obel, Børge; Håkonsson, Dorthe Døjbak; Eskildsen, Jacob Kjær; Dissing Sørensen, Pernille; Kallehave, Pernille.

    I: Dagbladet Børsen, Nr. Artikel-id: e3966e56, 31.12.2012, s. 4.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  53. Udgivet

    The Impact of Contextual Factors on Satisfaction : Consequences of Benchmarking Studies. / Eskildsen, Jacob Kjær; Edgeman, Rick; Kjærgaard, Thomas.

    2012. Paper præsenteret ved World Business Capability Congress, Aukland, New Zealand.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  54. Udgivet

    Toward a UN Global Compact and UN PRME Inspired Springboard to Sustainable Enterprise Excellence. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.

    2012. Paper præsenteret ved World Business Capability Congress, Aukland, New Zealand.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  55. Udgivet

    An Excellence Equation: (E3 Governance + 3E Strategy) => 3P Performance. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.

    I: Journal of Positive Management, Bind 3, Nr. 1, 12.2012, s. 50-66.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  56. Udgivet

    From Workforce Performance Measurement to Sustainable Performance Management : The Care Index. / Eskildsen, Jacob Kjær; Bøllingtoft, Anne; Edgeman, Rick; Kjærgaard, Thomas.

    2012. Paper præsenteret ved 18th Asia Pacific Quality Organization Conference, Colombo, Sri Lanka.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  57. Udgivet

    Stepping on the Springboard to Sustainable Enterprise Excellence. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.

    2012. Paper præsenteret ved 18th Asia Pacific Quality Organization Conference, Colombo, Sri Lanka.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  58. Udgivet

    People-Centered Innovation : Co-Creation and Profound Consciousness. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.

    2012. Paper præsenteret ved 18th IBIMA Conference on Innovation and Sustainable Economic Competitive Advantage, Istanbul, Tyrkiet.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  59. Udgivet

    Viral Innovation, Sustainability, and Excellence : the VISE Triad. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.

    2012. Paper præsenteret ved 18th IBIMA Conference on Innovation & Sustainable Economic Competitive Advantage, Istanbul, Tyrkiet.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  60. Udgivet

    Continuous Relevance & Responsibility : Integration of Sustainability & Excellence via Innovation. / Eskildsen, Jacob Kjær; Edgeman, Rick.

    I: Journal of Positive Management, Bind 3, Nr. 1, 2012, s. 67-81.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  61. Udgivet

    The C4 Model of People-Centered Innovation : Culture, Consciousness, and Customer-Centric Co-Creation. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.

    I: Journal of Innovation and Business Best Practices, Bind 2012, Nr. Article ID 932564, 2012.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  62. Udgivet

    The Relationship Between SERVQUAL, National Customer Satisfaction Indices, and Consumer Sentiment. / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær.

    I: Quality Management Journal, Bind 19, Nr. 2, 2012, s. 47-61.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  63. Udgivet

    Viral Innovation : Integration via Sustainability & Enterprise Excellence. / Edgeman, Rick; Eskildsen, Jacob Kjær.

    I: Journal of Innovation and Business Best Practices, Bind 2012, Nr. Article ID 361451, 2012.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  64. 2011
  65. Udgivet

    Is the Net Promoter Score a Reliable Performance Measure? / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær.

    2011. Paper præsenteret ved The 2011 IEEE International Conference on Quality and Reliability, Bangkok, Thailand.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  66. Udgivet

    Membership Satisfaction and the Cost of Membership : The case of Danish Unemployment Insurance Funds. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai.

    I: Journal of Positive Management, Bind 2, Nr. 1, 2011, s. 3-14.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  67. Udgivet

    Next Generation Organizational Leadership : Enterprise-Wide Process & Performance Excellence. / Edgeman, Rick; Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær; Lawrence, John; Metlen, Scott.

    2011. Paper præsenteret ved 5th Quality Conference in the Middle East, Dubai, United Arab Emirates.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  68. Udgivet

    The Validity of the Net Promoter Score as a Business Performance Measure. / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær.

    2011. Paper præsenteret ved International Conference on Quality, Reliability, Risk, Maintenance, and Safety Engineering, Xi'an, Kina.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  69. Udgivet

    The accuracy of the Net Promoter Score under different distributional assumptions. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai.

    2011. Paper præsenteret ved International Conference on Quality, Reliability, Risk, Maintenance, and Safety Engineering, Xi'an, Kina.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  70. Udgivet

    The gender bias of the Net Promoter Score. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai.

    2011. Paper præsenteret ved The 2011 IEEE International Conference on Quality and Reliability, Bangkok, Thailand.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  71. 2010
  72. Udgivet

    A-priori and post-hoc segmentation in the design of healthy eating campaigns. / Kazbare, Laura; van Trijp, Hans C. M.; Eskildsen, Jacob Kjær.

    I: Journal of Marketing Communications, Bind 16, Nr. 1-2, 2010, s. 21-45.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  73. Udgivet

    Design of PLS-based satisfaction studies. / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob.

    Handbook of partial least squares. red. / Vicenzo Esposito Vinzi; Wynne W. Chin; Jörg Henseler; Huiwen Wang. Berlin : Springer, 2010. s. 247-277 (Springer Handbooks of Computational Statistics).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  74. Udgivet

    Is the net promoter score really the one number you need to grow? / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob.

    2010. Paper præsenteret ved 16th International Conference on Quality , Katmandu, Nepal.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  75. Udgivet

    National culture, job satisfaction and economic growth. / Eskildsen, Jacob; Kristensen, Kai.

    2010. Paper præsenteret ved 4th Scientific Quality Congress Middle East, Dubai, United Arab Emirates.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  76. Udgivet

    The effect of PLS regression in PLS path model estimation when multicollinearity is present. / Nielsen, Rikke; Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob.

    2010. Abstract fra International Symposium on Business and Industrial Statistics , Portorož, Slovenien.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  77. Udgivet

    The relationship between job satisfaction and national culture. / Eskildsen, Jacob; Kristensen, Kai; Antvor, Henrik Gjesing.

    I: T Q M Journal, Bind 22, Nr. 4, 2010, s. 369-378.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  78. Udgivet

    The relationship between membership satisfaction and the cost of membership. / Eskildsen, Jacob; Kristensen, Kai.

    2010. Paper præsenteret ved 16th International Conference on Quality , Katmandu, Nepal.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  79. Udgivet

    Towards a framework for measuring membership satisfaction. / Eskildsen, Jacob; Kristensen, Kai; Larsen, J.S.

    2010. Paper præsenteret ved 14th International Conference on ISO 9000, Scranton, USA.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  80. 2009
  81. Udgivet

    Cleaning and nursing in hospitals : Institutional variety and the reshaping of low-wage jobs. / Méhaut, Philippe; Berg, Peter; Grimshaw, Damian; Jaehrling, Karen; van der Meer, Marc; Eskildsen, Jacob Kjær.

    Low-wage work in the wealthy world. red. / Jérôme Gautié; John Schmitt. New York : Russell Sage Foundation, 2009. s. 319-366.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  82. Udgivet

    Effektiviseringer i skrumpende markeder. / Eskildsen, Jacob Kjær.

    Ledelse i skrumpende markeder. red. / Anders Drejer; Jacob Kjær Eskildsen; Søren Brandi; Steen Hildebrandt. Børsens Forlag, 2009. s. 139-178.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  83. Udgivet

    Ledelse i skrumpende markeder. / Drejer, Anders; Eskildsen, Jacob Kjær; Brandi, Søren; Hildebrandt, Steen.

    Kbh. : Børsen Forum A/S, 2009. 221 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  84. Udgivet

    Management Models for the Future. / Jonker, Jan (Redaktør); Eskildsen, Jacob Kjær (Redaktør).

    Heidelberg : Springer, 2009. 210 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskning

  85. Udgivet

    Management models for the future. / Eskildsen, Jacob Kjær; Jonker, Jan; van Pijkeren, Michel.

    Management Models for the Future. red. / Jan Jonker; Jacob Eskildsen. Heidelberg : Springer, 2009. s. 1-12.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  86. Udgivet

    PLS and multicollinearity under conditions common in satisfaction studies. / Nielsen, Rikke; Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær.

    2009. Paper præsenteret ved 6th International Conference on Partial Least Squares and Related Methods, Beijing, Kina.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  87. Udgivet

    The efficiency of the centroid method compared to a simple average. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai; Nielsen, Rikke.

    2009. Paper præsenteret ved 6th International Conference on Partial Least Squares and Related Methods, Beijing, Kina.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  88. Udgivet

    The relationship between job satisfaction and national culture. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai; Antvor, Henrik Gjesing.

    2009. Paper præsenteret ved The 1st Annual Canadian Quality Congress, Vancouver, Canada.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  89. Udgivet

    The satisfied customer : Winners and losers in the battle for buyer preference. / Eskildsen, Jacob Kjær.

    I: Total Quality Management & Business Excellence (Print Edition), Bind 20, Nr. 5, 2009, s. 581-582.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisAnmeldelseFormidling

  90. Udgivet

    The ultimate question: Driving good profits and true advice : Driving good profits and true advice. / Eskildsen, Jacob Kjær.

    I: Total Quality Management & Business Excellence (Print Edition), Bind 20, Nr. 5, 2009, s. 582-583.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisAnmeldelseFormidling

  91. Udgivet

    Trying to understand management models. / Jonker, Jan; van Pijkeren, Michel; Eskildsen, Jacob Kjær.

    Management Models for the Future. red. / Jan Jonker; Jacob Eskildsen. Heidelberg : Springer, 2009. s. 185-201.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  92. 2008
  93. Udgivet

    Customer satisfaction and customer loyalty as predictors of future business potential. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai.

    I: Total Quality Management & Business Excellence (Print Edition), Bind 19, Nr. 7-8, 2008, s. 843-853.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  94. Udgivet

    Handling of multicollinearity & missing values in partial least squares based satisfaction studies. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai; Nielsen, Rikke.

    2008. Abstract fra 2008 International Conference on Applied Probability and Statistics, Hanoi, Vietnam.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskning

  95. Udgivet

    Integrating SERVQUAL with national customer satisfaction indices. / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær.

    Innovation for Competitiveness: Proceedings of the 13th International Conference on ISO 9000 & TQM. red. / Samuel K. M. Ho. 2008. s. 123-124.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  96. Udgivet

    On the design of satisfaction studies. / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær.

    Proceedings of the MAAOE Conference 2008. 2008. s. 143-154.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  97. Udgivet

    Order effects in satisfaction studies. / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær; Nielsen, Rikke.

    2008. Abstract fra 2008 Internatíonal Conference on Applied Probebility and Statistics, Hanoi, Vietnam.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskning

  98. Udgivet

    The relationship between SERVQUAL, national customer satisfaction indices & consumer sentiment. / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær.

    Proceedings of the MAAOE Conference 2008. 2008. s. 111-124.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  99. Udgivet

    The upgrading of the skills of nursing assistants and cleaning staff in the Danish public-sector hospitals. / Eskildsen, Jacob Kjær; Løkke Nielsen, Ann-Kristina.

    Low-Wage Work in Denmark. red. / Niels Westergaard-Nielsen. New York : Russell Sage Foundation, 2008. s. 218-257 (The Russell Sage Foundation Case Studies of Job Quality in Advanced Economies).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  100. Udgivet

    Virksomhedens potentiale ligger i kundetilfredshed og -loyalitet. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai.

    I: Ledelse og Erhvervsoekonomi, Bind 72, Nr. 1, 2008, s. 37-45.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  101. 2007
  102. Udgivet

    Absenteeism in the Nordic countries. / Løkke Nielsen, Ann-Kristina; Eskildsen, Jacob Kjær; Jensen, Troels Wendelboe.

    I: Employee Relations, Bind 29, Nr. 1, 2007, s. 16-29.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  103. Udgivet

    Customer Satisfaction and Customer Loyalty as Predictors of Future Business Potential. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai.

    Proceedings from the 12th World Congress for Total Quality Management. red. / Gopal Kanji. 2007.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  104. Udgivet

    Customer satisfaction : The role of transparency. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai.

    I: Total Quality Management & Business Excellence (Print Edition), Bind 18, Nr. 1-2, 2007, s. 39-47.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  105. Udgivet

    Customer satisfaction: The role of transparency. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai.

    In honour of Professor Kai Kristensen. Kbh. : C3 organisationen, 2007. s. 68-78.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  106. Udgivet

    Designing satisfaction studies. / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær.

    Proceedings of the 5th International Conference on Quality and Reliability. red. / Tritos Laosirihongthong; Albert Tsang; Min Xie. 2007. s. 112-117.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  107. Udgivet

    Ledelsesmodeller i danske virksomheder. / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær; Juhl, Hans Jørn.

    I: Ledelse og Erhvervsoekonomi, Bind 71, Nr. 1, 2007, s. 19-31.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  108. Udgivet

    Management models for the future : An exploratory and critical inquiry into the nature of practised contemporary concepts of the business enterprise. / Jonker, Jan; Eskildsen, Jacob Kjær.

    Ikke angivet. University of Versailles Saint-Quentin-En-Yvelines, 2007. s. 58-78.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  109. Udgivet

    Market structure, market strategy and customer satisfaction. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai; Steensen, Elmer Fly.

    Ikke angivet. University of Versailles Saint-Quentin-En-Yvelines, 2007. s. 163-184.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  110. Udgivet

    Toward a new Quality Management Grid. / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær.

    Quality Management & Organization Excellence: Oxymorons, Empty Boxes, or Significant Contributions to Management Thought and Practice?. red. / Kevin J. Foley; Douglas A. Hensler; Jan Jonker. Sydney : SAI Global, 2007. s. 85-104.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  111. 2006
  112. Udgivet

    Arbejdsglæde - vejen til et lavere sygefravær. / Sørensen, Henrik D.; Vestergaard, Thomas; Eskildsen, Jacob Kjær.

    I: Personalechefen, Nr. 3, 2006, s. 18-21.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  113. Udgivet

    Dansk KundeIndex: Resultater og perspektiver 2006. / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær.

    Total Quality Management, Kap. 9.1. red. / Kai Kristensen; Henrik D. Sørensen. København : Børsen Forum A/S, 2006. s. 1-24 (Børsen Ledelseshåndbøger).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  114. Udgivet

    Determinants of absenteeism in a large Danish bank. / Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn; Eskildsen, Jacob Kjær; Nielsen, Jesper; Frederiksen, Niels; Bisgaard, Carsten.

    I: International Journal of Human Resource Management, Bind 17, Nr. 9, sep, 2006, s. 1645-1658.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  115. Udgivet

    Enhancing importance-performance analysis. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai.

    I: International Journal of Productivity and Performance Management, Bind 55, Nr. 1, 2006, s. 40-60.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

Forrige 1 2 Næste