Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Ib Ravn

Lærende møder og konferencer i praksis

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

Standard

Lærende møder og konferencer i praksis. / Ravn, Ib; Elsborg, S.

1. udgave udg. København : People's Press, 2006. 89 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

Harvard

Ravn, I & Elsborg, S 2006, Lærende møder og konferencer i praksis. 1. udgave udg, People's Press, København.

APA

Ravn, I., & Elsborg, S. (2006). Lærende møder og konferencer i praksis. (1. udgave udg.) København: People's Press.

CBE

Ravn I, Elsborg S 2006. Lærende møder og konferencer i praksis. 1. udgave udg. København: People's Press. 89 s.

MLA

Ravn, Ib og S. Elsborg Lærende møder og konferencer i praksis 1. udgave udg. København: People's Press. 2006.

Vancouver

Ravn I, Elsborg S. Lærende møder og konferencer i praksis. 1. udgave udg. København: People's Press, 2006. 89 s.

Author

Ravn, Ib ; Elsborg, S. / Lærende møder og konferencer i praksis. 1. udgave udg. København : People's Press, 2006. 89 s.

Bibtex

@book{d81b77802e1211dcaa58000ea68e967b,
title = "L{\ae}rende m{\o}der og konferencer i praksis",
abstract = "P{\aa} l{\ae}rende m{\o}der og konferencer er deltagernes l{\ae}ring og udbytte i fokus. Bel{\ae}rende envejskommunikation fra talere udstyret med endel{\o}se PowerPoint-pr{\ae}sentationer erstattes af korte, skarpe opl{\ae}g. Deltagerne f{\aa}r bragt deres viden i spil, og m{\o}derne er pr{\ae}get af engageret dialog i stedet for passiv lytning. M{\o}dets form skal styres aktivt, s{\aa} deltagerne oplever sig set og h{\o}rt. Det kr{\ae}ver coachende m{\o}deledelse og n{\o}je planl{\ae}gning. Skab l{\ae}rende m{\o}der og konferencer ved at plukke fra bogens 17 konkrete teknikker, bl.a.: ? Minim{\o}der ? Deltagerne styrer taleren ? Kollegaskilsmisse ? Opl{\ae}g som interview ? Frokost der skaber kontakter ? Plukke det bedste i plenum ? To gratis konsulenter Bogen er baseret p{\aa} resultater fra forsknings- og udviklingsprojektet ?Det l{\ae}rende m{\o}de?. Det blev gennemf{\o}rt af Learning Lab Denmark ved Danmarks P{\ae}dagogiske Universitet i samarbejde med Danske Bank, Rezidor SAS Hospitality (Radisson SAS-hotellerne, Hotel Legoland, Nyborg Strand og Odense Congress Center).",
author = "Ib Ravn and S. Elsborg",
year = "2006",
language = "Dansk",
isbn = "87-91812-55-0",
publisher = "People's Press",
edition = "1. udgave",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Lærende møder og konferencer i praksis

AU - Ravn, Ib

AU - Elsborg, S.

PY - 2006

Y1 - 2006

N2 - På lærende møder og konferencer er deltagernes læring og udbytte i fokus. Belærende envejskommunikation fra talere udstyret med endeløse PowerPoint-præsentationer erstattes af korte, skarpe oplæg. Deltagerne får bragt deres viden i spil, og møderne er præget af engageret dialog i stedet for passiv lytning. Mødets form skal styres aktivt, så deltagerne oplever sig set og hørt. Det kræver coachende mødeledelse og nøje planlægning. Skab lærende møder og konferencer ved at plukke fra bogens 17 konkrete teknikker, bl.a.: ? Minimøder ? Deltagerne styrer taleren ? Kollegaskilsmisse ? Oplæg som interview ? Frokost der skaber kontakter ? Plukke det bedste i plenum ? To gratis konsulenter Bogen er baseret på resultater fra forsknings- og udviklingsprojektet ?Det lærende møde?. Det blev gennemført af Learning Lab Denmark ved Danmarks Pædagogiske Universitet i samarbejde med Danske Bank, Rezidor SAS Hospitality (Radisson SAS-hotellerne, Hotel Legoland, Nyborg Strand og Odense Congress Center).

AB - På lærende møder og konferencer er deltagernes læring og udbytte i fokus. Belærende envejskommunikation fra talere udstyret med endeløse PowerPoint-præsentationer erstattes af korte, skarpe oplæg. Deltagerne får bragt deres viden i spil, og møderne er præget af engageret dialog i stedet for passiv lytning. Mødets form skal styres aktivt, så deltagerne oplever sig set og hørt. Det kræver coachende mødeledelse og nøje planlægning. Skab lærende møder og konferencer ved at plukke fra bogens 17 konkrete teknikker, bl.a.: ? Minimøder ? Deltagerne styrer taleren ? Kollegaskilsmisse ? Oplæg som interview ? Frokost der skaber kontakter ? Plukke det bedste i plenum ? To gratis konsulenter Bogen er baseret på resultater fra forsknings- og udviklingsprojektet ?Det lærende møde?. Det blev gennemført af Learning Lab Denmark ved Danmarks Pædagogiske Universitet i samarbejde med Danske Bank, Rezidor SAS Hospitality (Radisson SAS-hotellerne, Hotel Legoland, Nyborg Strand og Odense Congress Center).

M3 - Bog

SN - 87-91812-55-0

BT - Lærende møder og konferencer i praksis

PB - People's Press

CY - København

ER -