DPU

Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Henrik Kasch

  1. 2021
  2. Udgivet

    Crosspollinating Universal Design for Learning and Computer-assisted Language Learning : A Case Study. / Kasch, Henrik.

    Aarhus Universitetsforlag/Folkeuniversitetet i Aarhus, 2021. 471 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportpeer review

  3. 2020
  4. Udgivet

    Innovative inclusive educational technology in language classrooms and learner perspectives : A study of nine learner narratives. / Kasch, Henrik.

    Interactivity, Game Creation, Design, Learning, and Innovation: ArtsIT 2019, DLI 2019. red. / Anthony Brooks; Eva Irene Brooks. Cham : Springer, 2020. s. 660-670 (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering , Bind 328).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  5. Accepteret/In press

    Redaktionelt forord. / Kasch, Henrik.

    Historie, kultur og didaktik. red. / Henrik Kasch. Vejle : Pendulum, 2020.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiUndervisning

  6. 2018
  7. Udgivet

    New multimodal designs for foreign language learning. / Kasch, Henrik.

    I: Learning Tech – Tidsskrift for læremidler, didaktik og teknologi, Bind 5, 2, 12.12.2018, s. 28-59.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  8. Udgivet

    Participation and inclusion in the foreign language classroom : an explorative mixed-methods study of inclusive learning materials design and learning processes. / Kasch, Henrik.

    2018. Abstract fra ECER, Bolzano, Italien.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review