Mellem støttehjul og selvstændighed : Førsteårsstuderendes ikke-deltagelse i peerfeedback. / Jensen, Anna Skov; Bach, Katrine Mygind; Nordentoft, Helle Merete et al.
2023. Abstract fra DUN konference 2023, Kolding, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
”Alene” og/eller ”ensom”: Diskursive konstruktioner af ensomhed i specialeprocessen. / Nordentoft, Helle Merete; Jensen, Tine Wirenfeldt.
2023. Abstract fra DUN konference 2023, Kolding, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Academic writing development of master's thesis pair writers : Negotiating writing identities and strategies. / Jensen, Tine Wirenfeldt; Nordentoft, Helle Merete.
I: Journal of Academic Writing, Bind 12, Nr. 1, 12.2022, s. 50-67.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Konferenceartikel › Forskning › peer review
Emotionelt arbejde og læring i asynkron peer feedback. / Nordentoft, Helle Merete; Møller, Karen Louise.
I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, Bind 17, Nr. 33, 10.2022, s. 97-115.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Caught between Study and Family: Mature Female Students’ Thesis Writing during Covid. / Larson, Anne; Cort, Pia Seidler; Nordentoft, Helle Merete.
2022. Paper præsenteret ved 9th Nordic Conference on Adult Education and Learning, Tønsberg, Norge.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning
”Tango med usynlig partner” : Emotionelt arbejde i peer-feedback via Screencast. / Nordentoft, Helle Merete; Møller, Karen Louise.
I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, 26.11.2021.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Når specialet flytter hjem : Specialeskrivning i en coronatid . / Nordentoft, Helle Merete; Cort, Pia Seidler; Larson, Anne.
2021. Abstract fra Dansk Universitetspædagogisk Netværks konference, Vejle, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Den kliniske vejleder som facilitator : Nye tendenser i den kliniske vejledning. / Nordentoft, Helle Merete; Rasmussen, Ina Mie; Jensen, Carina.
I: Fag og Forskning, Nr. 3, 09.2021, s. 70-74.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Academic writing development of master’s thesis pair writers : The impact of negotiating and assigning writerly identities . / Jensen, Tine Wirenfeldt; Nordentoft, Helle Merete; Smedegaard Ernst Bengtsen, Søren.
2021. Abstract fra EATAW 2021 11th Conference of the European Association for the Teaching of Academic Writing, Ostrava, Tjekkiet.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
“Et nummer i systemet” : Et emotionssociologisk perspektiv på mistrivsel og frafald blandt universitetsstuderende . / Riiber, Rebecca ; Nordentoft, Helle Merete.
2021. Abstract fra Dansk Universitetspædagogisk Netværks konference, Vejle, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
”Tango med usynlig partner” : Facework i peer-feedback via Screencast. / Nordentoft, Helle Merete; Møller, Karen Louise.
2021. Abstract fra Dansk Universitetspædagogisk Netværks Konference, Vejle, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Should I intervene or not? Reflexive learning in Forum Theatre: A peer dialogue on a facilitator’s dilemma. / Nordentoft, Helle Merete; Olesen, Birgitte Ravn.
I: Teaching in Higher Education, 17.03.2021.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
"Et nummer i systemet" : Et emotionssociologisk perspektiv på mistrivsel og frafald blandt universitetsstudernede. / Riiber, Rebecca ; Nordentoft, Helle Merete.
I: Tidsskrift for Uddannelsesvidenskab, 2021.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
”Vi ved godt, at det bare er på ’note-plan´” : Studerendes digitale læringsstrategier i peer feedback via Screencast. / Nordentoft, Helle Merete; Møller, Karen Louise.
I: Læring og Medier, Bind 13, Nr. 23, 12.2020.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Specialevejledning på videregående uddannelser. / Nordentoft, Helle Merete; Cort, Pia.
Emdrup : Aarhus Universitet, 2020. 41 s. (Pædagogisk Indblik; Nr. 7).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › peer review
”Vi er rigtig meget ens” : Peer-dynamik i samarbejdet mellem specialeskrivende par. / Nordentoft, Helle Merete; Jensen, Tine Wirenfeldt; Smedegaard Ernst Bengtsen, Søren.
I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, Bind 16, Nr. 28, 01.04.2020, s. 107-123.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Forbudte følelser i facilitering. / Olesen, Birgitte Ravn; Nordentoft, Helle Merete.
Akademisk Forlag, 2020.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Formidling
Specialevejledning: Et universitetspædagogisk minefelt. / Nordentoft, Helle Merete; Cort, Pia Seidler.
2020. Abstract fra Underviseren i centrum, Vejle, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
”Det opleves mere personligt” : Screencast i peerfeedback. / Nordentoft, Helle Merete; Møller, Karen Louise.
2020. Abstract fra Underviseren i centrum, Vejle, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Faglig vejledning under forandring: Tendenser i institutionel og vejledningsdidaktisk praksis. / Bengtsen, Søren Smedegaard; Nordentoft, Helle Merete; Jensen, Tine Wirenfeldt et al.
2019. Abstract fra DUN Konferencen 2019, Odense, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
”Vi er rigtigt meget ens” : Peer-dynamik i samarbejdet mellem specialeskrivende par. / Nordentoft, Helle Merete; Jensen, Tine Wirenfeldt; Bengtsen, Søren Smedegaard.
2019. Abstract fra DUN Konferencen 2019, Odense, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Reflexivity and social justice : Career guidance and counselling in a Serbian context. / Maksimovic, Tijana; Nordentoft, Helle Merete.
Career Guidance for Emancipation: Reclaiming Justice for the Multitude. red. / Tristram Hooley; Ronald Sultana; Rie Thomsen. Routledge, 2019. (Routledge Studies in Education, Neoliberalism, and Marxism).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Forumspil som metode til samskabelse i et undervisningsforløb. / Olesen, Birgitte Ravn; Nordentoft, Helle Merete.
Dialog og samskabelse: metoder til en refleksiv praksis. red. / Birgitte Ravn Olesen; Louise Phillips; Tine Rosenthal Johansen. København : Akademisk Forlag, 2018. s. 43-68.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Tværprofessionelt samarbejde og læring. / Nordentoft, Helle Merete; Just, Eva .
Sundhedsvæsenet under forandring. red. / Steen Hundborg . København : Munksgaard , 2018.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
On slippery ground : beyond the innocence of collaborative knowledge production. / Olesen, Birgitte Ravn; Nordentoft, Helle Merete.
I: Qualitative Research in Organizations and Management, Bind 13, Nr. 4, 23.07.2018, s. 356-367.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
De-romanticising dialogue in collaborative health care research : a critical, reflexive approach to tensions in an action research project’s initial phase. / Phillips, Professor MSO Louise; Olesen, Birgitte Ravn; Scheffmann-Petersen, Michael et al.
I: Qualitative Research in Medicine and Health Care, Bind 2, Nr. 1, 30.05.2018, s. 1-13.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Faglig feedback og kontinuitet i Kollektiv Akademisk Vejledning. / Nordentoft, Helle Merete; Mariager-Anderson, Kristina.
2018. Paper præsenteret ved Konference: Dansk Universitetspædagogisk netværk, Vejle, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › peer review
A critical reflexive Perspective on othering in collaborative knowledge production. / Nordentoft, Helle Merete; Olesen, Birgitte Ravn .
I: Qualitative Research Journal, Bind 18, Nr. 1, 11.01.2018, s. 55-66.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Med værdier som kompas. / Torp, Simone; Nordentoft, Helle Merete.
I: Vejlederen, Nr. 6, 2018, s. 24-25.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
En usleben diamant : video i udviklingen af masterstuderendes kritiske refleksion. / Nordentoft, Helle Merete; Guldmann Jensen, Mads Emil.
I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, Bind 12, Nr. 23, 15.10.2017, s. 71-86.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Kort om Kollektiv Akademisk Vejledning : hvad, hvorfor og hvordan. / Nordentoft, Helle Merete.
8 s. København : Aarhus Universitet, DPU. 2017, Folder om Kollektiv Akademisk Vejledning.Publikation: Andet › Andet bidrag › Formidling
On slippery ground : beyond the innocense of collaborative knowledge production processes. / Nordentoft, Helle Merete; Ravn Olesen, Birgitte.
2017. Paper præsenteret ved Critical Management Studies, Liverpool, Storbritannien.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › peer review
Samarbejde på tværs af fagkulturer kan styrke vejlederes faglighed. / Skotte, Mai-Lis ; Nordentoft, Helle Merete.
I: Vejlederen, Nr. 1, 01.01.2017, s. 12-13.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Kollektiv akademisk vejledning : en introduktion. / Nordentoft, Helle Merete; Mariager-Anderson, Kristina; Smedegaard, Anne.
Aarhus : DPU, Aarhus Universitet, 2016. 82 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Formidling
Anmeldelse af Opgave- og skrivevejledning i klynger. / Nordentoft, Helle Merete.
I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, Bind 11, Nr. 20, 01.04.2016, s. 144-145.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Anmeldelse › Formidling
How is knowledge co-produced in dialogue through the harnessing of “difference”? investigating dynamics of inclusion and exclusion in the “co” of co-production . / Phillips, Professor MSO Louise; Nordentoft, Helle Merete; Olesen, Lektor Birgitte Ravn et al.
2016. Abstract fra International Communication Association Annual Conference, Fukuoka, Japan.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Reflexivity in Narratives on Practice. / Nordentoft, Helle Merete; Olesen, Lektor Birgitte Ravn.
2016. Abstract fra International Communication Association Annual Conference, Fukuoka, Japan.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Reflexivity and vulnerability in collaborative knowledge production. / Nordentoft, Helle Merete; Olesen, Birgitte Ravn.
2016. Abstract fra Qualitative Research in Management and Organization Conference , Albuquerque, USA.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Ethnographic video narratives inviting various personal and professional interpretations in the area of care for older people. / Nørtoft, Kamilla Pernille Johansen; Nordentoft, Helle Merete.
2015. Abstract fra MEGA Seminar, Sandbjerg, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Exposing diversity : a methodological approach to the use of video in interdisciplinary practices. / Nordentoft, Helle Merete; Nørtoft, Kamilla Pernille Johansen.
2015. Paper præsenteret ved Conference on Learning, Oslo, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › peer review
Linedans på video. / Nordentoft, Helle Merete.
I: VejlederForum Magasinet, Bind Sommer 2015, 17.03.2015, s. 57-58.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Challenges in Collective Academic Supervision: supervisors' experiences from a Master Programme in Guidance and Counselling. / Wichmann-Hansen, Gitte; Thomsen, Rie; Nordentoft, Helle Merete.
I: Higher Education, Bind 70, Nr. 1, 2015, s. 19-33.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Sammen kan vi mere : tværfagligt samarbejde I UU Vestsjælland. / Thomsen, Rie; Nordentoft, Helle Merete.
1. udg. København : Forskningsprogrammet i Livslang Læring, Institut for Uddannelse og Pædagogik, Aarhus Universitet, 2014. 26 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Uddannelsesparate unge kan også være usikre… : ny vejledningsmetode: ”Guidet Egen-Beslutning” styrker unge i deres valg af uddannelse. / Nordentoft, Helle Merete; Ottesen, Irene.
I: Vejlederen, Nr. 4, 09.2014, s. 23-25.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Exposing diversity : ethnographic video narratives and collaborative learning in interdisciplinary practices. / Nørtoft, Kamilla; Nordentoft, Helle Merete.
2014. Paper præsenteret ved Ethnography and Education Conference, Oxford, Storbritannien.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › peer review
Fra blæksprutte til tværfaglig katalysator. / Nordentoft, Helle Merete.
I: VejlderForum, Nr. 3, 08.2014.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Productive or re-productive learning? The art of facilitating interdisciplinary role play and reflections on empathy . / Nordentoft, Helle Merete; Olesen, Birgitte Ravn.
2014. Abstract fra NERA, Lillehammer 2014 , Norge.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Forskningscirkler : en introduktion til metoden og gode råd. / Hecksher, Kristine; Thomsen, Rie; Nordentoft, Helle Merete.
København : Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet, 2014. 12 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Formidling
Fra hurtige vurderinger til grundige analyser : kvalificering af professional dialog med patienten. / Nordentoft, Helle Merete; Olesen, Birgitte Ravn.
I: Sygeplejersken, Bind 114, Nr. 12, 2014, s. 84-88.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Kommunikation i kontekst. / Nordentoft, Helle Merete; Olesen, Birgitte Ravn.
1. udg. København : Munksgaard , 2014. 181 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Undervisning › peer review
Social architects in social systems? The future role of guidance practitioners in preventing drop out . / Thomsen, Rie; Nordentoft, Helle Merete; Sommerlund, Charlotte .
2013. Paper præsenteret ved IAEVG, Montpellier, Frankrig.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › peer review
Working with simulated forms of interaction in health care education : a creative approach to facilitate embodied and situated communication skills . / Nordentoft, Helle Merete; Olesen, Lektor Birgitte Ravn.
2013. Abstract fra International Human Science Research Conference, Aalborg, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Det gælder trods alt vores fremtid : unges perspektiv på vejledning. / Nordentoft, Helle Merete; Hensel, Mette; Stouenborg, Marie-Louise.
I: Vejlederforum, Bind 2013, Nr. 1, 01.06.2013, s. 23-26.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Social architects : The future role of guidance practitioners in educational systems. / Nordentoft, Helle Merete; Thomsen, Rie; Hecksher, Kristine.
2013. Abstract fra NERA, Lillehammer 2014 , Norge.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Collective academic supervision : a model for participation and learning in higher education. / Nordentoft, Helle Merete; Thomsen, Rie; Wichmann-Hansen, Gitte.
I: Higher Education: Handbook of Theory and Research, Bind 65, Nr. 5, 2013, s. 581-593.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Tending the tensions in co-creation : a critical, reflexive approach to co-creative methods . / Phillips, Louise Jane; Nordentoft, Helle Merete; Pedersen, Christina Hee et al.
2013.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › peer review
Walking the talk? a micro-sociological approach to the co-production of knowledge and power in action research. / Olesen, Lektor Birgitte Ravn; Nordentoft, Helle Merete.
I: International Journal of Action Research, Bind 9, Nr. 1, 2013, s. 67-95.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Konferenceartikel › Forskning › peer review
Collaborative learning and competence development in school health nursing. / Nordentoft, Helle Merete; Wistoft, Karen.
I: Health Education Journal, Bind 112, Nr. 5, 22.08.2012, s. 448 - 464.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Too much coffee : dialogic knowledge production in practice. / Nordentoft, Helle Merete; Olesen, Birgitte Ravn.
2012. Paper præsenteret ved COMMUNICATION, MEDICINE & ETHICS, Trondheim, Norge.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › peer review
Multimodality and video observation in “Collective Academic Supervision” in the Master Program in Guidance, Aarhus University, Denmark. / Nordentoft, Helle Merete; Buhl, Mie.
2012. Paper præsenteret ved Designs for learning, København, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › peer review
Kollegiale vejledningsformer og læring i sundhedsarbejdet. / Nordentoft, Helle Merete.
Sundhedspædagogik i sundhedsfremme. red. / Venka Simovska; Jeanette Magne Jensen. 1. udg. København : Gad, 2012. s. 213-229.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Kollektiv akademisk vejledning : et bud på en ændret organisering af vejledningen på universitetet. / Thomsen, Rie; Nordentoft, Helle Merete.
I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift, Bind 7, Nr. 12, 2012, s. 106-116.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Reflexively exploring knowledge and power in collaborative research. / Nordentoft, Helle Merete; Phillips, Louise Jane; Pedersen, Christina Hee et al.
2012. Paper præsenteret ved Enriching Collaborative Practices Across Cultural Borders, Merida, Mexico.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › peer review
Research circles : a method for developing guidance practices. / Nordentoft, Helle Merete; Thomsen, Rie; Möller, Jonas et al.
2012. Paper præsenteret ved Career Guidance for Social Justice, Prosperity and Sustainable Employment -, Mannheim, Tyskland.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › peer review
Tværfaglig praksis. / Nordentoft, Helle Merete; Just, Eva.
København : Hans Reitzels Forlag, 2012. 240 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Formidling
Sundhedsfaglig supervision som klinisk metode. / Nordentoft, Helle Merete.
Kliniske metoder i professionspraksis: lærebog i sygepleje. red. / Mari Holen; Jane Rohde Voigt; Lene Sørensen. København : Munksgaard , 2011. s. 171-187.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Undervisning
Value reflected health education : competence development among school health nurses. / Wistoft, Karen; Nordentoft, Helle Merete.
I: Nordic Studies in Education, Bind 2011, Nr. 1, 2011, s. 1-11.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Vulnerable participants in health research : methodological and ethical challenges. / Nordentoft, Helle Merete; Nanna, Kappel.
I: Journal of Social Work Practice, Bind 25, Nr. 3, 2011, s. 365-376.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Context in place : On the importance of illuminating 'place' in the context of guidance practices. / Nordentoft, Helle Merete; Thomsen, Rie.
2010. Abstract fra The IAEVG - Jiva International Careers Conference 2010, Bangalore, Indien.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Ethical challenges in researching vulnerable populations. / Nordentoft, Helle Merete; Kappel, Nanna.
2010. Poster session præsenteret ved The 20th IUHPE World Conferences on Health Promotion, Geneve, Schweiz.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › peer review
I hjertet af skolesundhedsplejen : et sundhedspædagogisk udviklingsprojekt i Randers Kommune. / Nordentoft, Helle Merete (Redaktør); Wistoft, Karen (Redaktør).
Århus : Aarhus Universitetsforlag, 2010. 191 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › peer review
Reflective methods in health education : workshop on developing health professionals' reflective competences. / Wistoft, Karen; Nordentoft, Helle Merete.
Conference programme. The International Union for Health Promotion and Education (IUHPE), 2010. s. 51.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Konferenceabstrakt i proceedings › Forskning › peer review
Reflective pedagogical competences in health education. / Wistoft, Karen; Nordentoft, Helle Merete.
IUHPE 2010. IUHPE, 2010.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Konferenceabstrakt i proceedings › Forskning › peer review
Emotion work in clinical supervision. / Nordentoft, Helle Merete.
Leading change: building healthier nations. Bind CD-rom International Council of Nurses, 2009.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Konferenceabstrakt i proceedings › Forskning
Et spadestik dybere : Om kollegial sparring og kompetenceudvikling i skolesundhedsplejen. / Nordentoft, Helle Merete.
I hjertet af skolesundhedsplejen: et sundhedspædagogisk udviklingsprojekt i Randers kommune. red. / Helle Merete Nordentoft; Karen Wistoft. Århus : Aarhus Universitetsforlag, 2009. s. 169-192.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
The Impact of Clinical Supervision on Emotion Work in Palliative Care. / Nordentoft, Helle Merete.
Leading Change: building Healthier Nations. Bind cd-rom International Council of Nurses, 2009.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Konferenceabstrakt i proceedings › Forskning
Reflection on Emotions in Clinical Supervision. / Nordentoft, Helle Merete.
2008.Publikation: Working paper/Preprint › Working paper › Forskning
Changes in Emotion Work at Interdisciplinary Conferences Following Clinical Supervision in a Palliative Outpatient Ward. / Nordentoft, Helle Merete.
I: Qualitative Health Research, Nr. 18, 2008, s. 913-927.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Sprogspil om følelser i supervision. / Nordentoft, Helle Merete.
Supervision i sundhedsprofessioner: Perspektiver og metoder. red. / Anne Juutilainen. 1. udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2008. s. 174-203.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
An Insider in Qualitative research. / Nordentoft, Helle Merete.
COMET, the 5th interdisciplinary conference on Communication, Medicine and Ethics, Cardiff, Wales 28-30/6, 2006. s. 1.Publikation: Working paper/Preprint › Working paper › Forskning
Dialogic Meetings. / Nordentoft, Helle Merete.
Ph.d.-kursus: Kvalitative metoder i forskning i læring og uddannelse, ved Institut for Læring på Aalborg Universitetscenter 23-25/3, 2005. s. 1.Publikation: Working paper/Preprint › Working paper › Forskning
Fra luftakrobatik til øvelser på gulv! Om udfordrende perspektiver for vejlederne i Helle Nordentofts Ph.d.-projekt om faglig vejledning. / Nordentoft, Helle Merete.
I: Forskellen, 2005, s. 1-3.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Frame Attunement in Clinical Group Supervision. / Nordentoft, Helle Merete.
Summerschool, Roskilde Universitetscenter, 2005. s. 1.Publikation: Working paper/Preprint › Working paper › Forskning
It will tear your heart apart : Emotion Work and Storytelling at a Multidisciplinary Conference in a Palliative Outpatient Ward. / Nordentoft, Helle Merete.
Training the Health Professions, Applying Interaction Research in Health Educational Settings, Syddansk Universitet 20-22/10, 2005.Publikation: Working paper/Preprint › Working paper › Forskning
Out of Control : Emotion Work in Action Research. / Nordentoft, Helle Merete.
3die Nationale aktionsforskningskonference, Roskilde Universitetscenter, 10-12/11, 2005. s. 1.Publikation: Working paper/Preprint › Working paper › Forskning
Dialogisk Forskningsmetodik. / Nordentoft, Helle Merete.
2004. s. 1.Publikation: Working paper/Preprint › Working paper › Forskning