Helle Meibom Færgemann

  1. 2020
  2. Accepteret/In press

    Nye kompetencer i gymnasiet. / Lund, Lea (Redaktør); Robinson, Sarah; Boie, Mette Alma Kjærsholm; Færgemann, Helle Meibom; Pedersen, Alex Young; Felby, Laura Cordes; Caviglia, Francesco; Dalsgaard, Christian; Lund, Lea.

    Frydenlund, 2020. 125 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

  3. Udgivet

    Digitale kompetencer i gymnasiet. / Dalsgaard, Christian; Caviglia, Francesco; Boie, Mette Alma Kjærsholm; Færgemann, Helle Meibom; Thomsen, Mette Brinch.

    Aarhus : Aarhus Universitet, 2020. 95 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  4. Udgivet
  5. 2017
  6. Udgivet

    Towards a broader conception of entrepreneurial journalism education: starting with everyday practice. / Sparre, Kirsten; Færgemann, Helle Meibom.

    Entrepreneurial journalism. red. / Kevin Rafter. Routledge, 2017. (Journalism Studies - theory and practice).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  7. Udgivet

    How can design approaches be integrated into entrepreneurship education? / Færgemann, Helle Meibom; Nørgård, Rikke Toft; Robinson, Sarah.

    2017. Paper præsenteret ved 3E, Cork, Irland.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  8. 2016
  9. Udgivet

    How to Accelerate Learning in Entrepreneurship Education through Explicit Feedback Strategies? / Færgemann, Helle Meibom.

    2016. Paper præsenteret ved 3E Conference - ECSB Entrepreneurship Education Conference Leeds 2016, Leeds, Storbritannien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  10. Udgivet

    Towards a broader conception of entrepreneurial journalism education : starting with everyday practice. / Sparre, Kirsten; Færgemann, Helle Meibom.

    I: Journalism Practice, Bind 10, Nr. 2, 02.2016, s. 266-285.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  11. 2009
  12. Udgivet

    Praksiselementet i iværksætteri- og innovationsundervisningen: En antologi til inspiration til kursus- og uddannelsesudvikling på de videregående uddannelsesinstitutioner og andre læreanstalter : Hvordan kan teori og praksis kombineres? Effectual thinking i entrepreneurship-undervisningen på Aarhus Universitet. / Færgemann, Helle Meibom.

    Praksiselementet i iværksætteri- og innovationsundervisningen: En antologi til inspiration til kursus- og uddannelsesudvikling på de videregående uddannelsesinstitutioner og andre læreanstalter : Hvordan kan teori og praksis kombineres?: Effectual thinking i entrepreneurship-undervisningen på Aarhus Universitet. Bind 96 sider Øresund Entrepreneurship Academy, 2009.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  13. 2008
  14. Udgivet

    A framework for developing entrepreneurship education in a university context. / Blenker, Per; Dreisler, Poul; Færgemann, Helle Meibom; Kjeldsen, John.

    I: International Journal of Entrepreneurship and Small Business, Bind 5, Nr. 1, 2008, s. 45-63.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  15. 2006
  16. Udgivet

    Learning and teaching entrepreneurship: Dilemmas, reflections and strategies. / Blenker, Per; Dreisler, Poul; Færgemann, Helle Meibom; Kjeldsen, John Ibsen.

    International Entrepreneurship Education: Issues and Newness. red. / Allain Fayolle; Heinz Klandt. UK : Edward Elgar Publishing, 2006. s. 21-34.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  17. 2005
  18. Udgivet

    En undersøgelse af uddannelse i entrepreneurship : et studie af fire danske universitetsmiljøer. / Stenkjær Pedersen, Kenneth; Færgemann, Helle Meibom; Kjeldsen, John; Dreisler, Poul; Blenker, Per.

    Aarhus : Aarhus School of Business, Department of Management and International Business, 2005. 53 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review