Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Helle Breth Klausen

  1. 2019
  2. Udgivet

    Sound and Senses. / Have, Iben; Klausen, Helle Breth.

    I: SoundEffects, Bind 8, Nr. 1, 11.07.2019, s. 1-3.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisLederForskning

  3. Udgivet

    "Today let's gently brush your ears" : ASMR som mediekulturelt og lydligt fænomen. / Klausen, Helle Breth; Have, Iben.

    I: MedieKultur, Bind 35, Nr. 66, 2019, s. 37-54.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  4. Udgivet

    'Safe and Sound' : What technologically-mediated ASMR is capable of through sound. / Klausen, Helle Breth.

    I: SoundEffects, Bind 8, Nr. 1, 2019, s. 87-103.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  5. Udgivet

    T. L. Taylor: Watch Me Play. Princeton University Press. 2018. / Klausen, Helle Breth.

    I: MedieKultur, Bind 35, Nr. 66, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisAnmeldelseForskningpeer review

  6. Udgivet

    The ambivalence of technology in ASMR experiences – do YouTube videos help or hinder to establish intimacy? / Klausen, Helle Breth.

    2019. Paper præsenteret ved NordMedia 2019, Malmö, Sverige.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  7. 2017
  8. Udgivet

    Lyde, der føles godt : Multisensorisk online markedskommunikation. / Klausen, Helle Breth; Stephensen, Jan Løhmann.

    Kreativ markedskommunikation : Æstetik og deltagelse . red. / Birgitte Stougaard Pedersen; Anne Marit Waade. Aarhus : Systime, 2017. s. 65-92 (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Bind 6).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  9. 2016
  10. Udgivet

    Lyde, der føles godt : en netnografisk undersøgelse af det digitalt medierede fænomen ASMR. / Klausen, Helle Breth.

    Kommunikationsforum. 2016, Speciale.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationForskning

  11. 2015
  12. Udgivet

    Measuring impact across social media. / Bechmann, Anja; Klausen, Helle Breth.

    Rethink Impacts Reports. Bind 2 Aarhus, 2015. s. 1-34.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til rapportFormidling