Aarhus Universitets segl

Helle Alsted Søndergaard

  1. 2023
  2. Udgivet
    Extending the Use of Crowds for Innovation? Fund It Yourself! / Frederiksen, Lars; Bergenholtz, Carsten; Beretta, Michela et al.
    The Oxford Handbook of Open Innovation . red. / Henry Chesbrough; Agnieszka Radziwon; Wim Vanhaverbeke; Joel West. Oxford University Press, 2023.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  3. Udgivet
    In companies we trust: consumer adoption of artificial intelligence services and the role of trust in companies and AI autonomy. / Frank, Darius-Aurel; Jacobsen, Lina; Søndergaard, Helle Alsted et al.
    I: Information Technology and People, Bind 36, Nr. 8, 2023, s. 155.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  4. 2022
  5. Udgivet
    Co-evolvement of Start-up Maturation and Design Thinking in a Longitudinal Study of Healthcare Innovation. / Søndergaard, Helle Alsted; Biskjaer, Michael Mose.
    2022. Paper præsenteret ved 21st Nordic Conference on Small Business Research , Kolding, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  6. Udgivet
    Danish Innovation Index 2021 Annual Report. / Jacobsen, Lina; Frank, Darius-Aurel; Søndergaard, Helle Alsted.
    2022.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

  7. Udgivet
    In Companies We Trust: Consumer Adoption of Artificial Intelligence Services and the Role of Company Trust and AI Autonomy. / Frank, Darius-Aurel; Jacobsen, Lina; Søndergaard, Helle Alsted.
    2022. Abstract fra EMAC 2022, Budapest, Ungarn.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  8. 2021
  9. Udgivet
    The value priorities of consumer innovators. / Søndergaard, Helle Alsted; Thøgersen, John.
    I: Science and Public Policy, Bind 48, Nr. 5, 10.2021, s. 679-696.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  10. Udgivet
    Employee behaviours beyond innovators in internal crowdsourcing: What do employees do in internal crowdsourcing, if not innovating, and why? / Beretta, Michela; Søndergaard, Helle Alsted.
    I: Creativity and Innovation Management, Bind 30, Nr. 3, 09.2021, s. 542-562.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  11. Udgivet
    Design Thinking Principles as Drivers for Maturation in the Early Phases of the Entrepreneurial Management Process. / Søndergaard, Helle Alsted; Biskjaer, Michael Mose.
    2021. Paper præsenteret ved European Academy of Management Conference (EURAM), Québec, Canada.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  12. Udgivet
    The Catch-22 in Strategizing for Radical Innovation. / Søndergaard, Helle Alsted; Knudsen, Mette Præst; Laugesen, Nicolai Søndergaard.
    I: Technology Innovation Management Review, Bind 11, Nr. 3, 03.2021, s. 4-16.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  13. 2020
  14. Udgivet
    Collaborative Innovation as an Occasion for User Reflection: The Meaning of Relational Tactics. / Søndergaard, Helle Alsted; Linneberg, Mai Skjøtt; Utami, Cita.
    2020. Paper præsenteret ved Academy of Management , Vancouver .

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  15. Udgivet
    When relational tactics in collaborative innovation foster change through user self-reflection. / Søndergaard, Helle Alsted; Linneberg, Mai Skjøtt; Utami, Cita.
    2020. Paper præsenteret ved 36th EGOS Colloquium , Hamburg, Tyskland.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  16. 2019
  17. Udgivet
    What are the value priorities of consumer innovators? / Søndergaard, Helle Alsted; Thøgersen, John.
    2019. Paper præsenteret ved Open and User Innovation Conference, Ütrecht, Holland.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  18. 2018
  19. Udgivet
    Employee Engagement in Virtual Semiformal Initiatives: An Investigation of Ideation Platforms. / Søndergaard, Helle Alsted; Beretta, Michela.
    I: Academy of Management Proceedings, Bind 2018, Nr. 1, 09.06.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisKonferenceabstrakt i tidsskriftForskningpeer review

  20. Udgivet
    Which values motivate consumers to innovate? / Søndergaard, Helle Alsted; Thøgersen, John.
    2018. Paper præsenteret ved DRUID18, Copenhagen, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  21. 2017
  22. Udgivet
    The Role of Employee Autonomy for Open Innovation Performance. / Burcharth, Ana; Knudsen, Mette Præst; Søndergaard, Helle Alsted.
    I: Business Process Management Journal, Bind 23, Nr. 6, 11.2017, s. 1245-1269.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  23. Udgivet
    HOW MARGINAL AND ACTIVE EMPLOYEES CONTRIBUTE TO VIRTUAL SEMIFORMAL INNOVATION INITIATIVES. / Beretta, Michela; Søndergaard, Helle Alsted.
    2017. Paper præsenteret ved 18th CINet conference, Potsdam, Tyskland.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  24. Udgivet
    Organizational solution providers in open innovation platforms – search as open strategy. / Søndergaard, Helle Alsted.
    2017. Abstract fra 33rd EGOS Colloquium, Copenhagen, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  25. Udgivet
    Pre-launch Prediction of Market Performance for Short Lifecycle Products Using Online Community Data. / Divakaran, Pradeep Kumar Ponnamma; Palmer, Adrian; Søndergaard, Helle Alsted et al.
    I: Journal of Interactive Marketing, Bind 38, 2017, s. 12-28.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  26. 2015
  27. Udgivet
  28. Udgivet
    University-Industry Collaboration: Drivers and Barriers for going Online . / Søndergaard, Helle Alsted; Bergenholtz, Carsten; Juhl, Hans Jørn.
    2015. Paper præsenteret ved DRUID Summer conference 2015, Rome, Italien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  29. 2014
  30. Udgivet
    Business Models for Local Foods: Finding a Way to the Market. / Esbjerg, Lars; Pedersen, Maja; Pederson, Robert et al.
    International Food Marketing Research Symposium: Conference proceedings 2014. Institute of Food Products Marketing, 2014.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  31. Udgivet
    Improving internal communication between marketing and technology functions for successful new food product development. / Jacobsen, Lina; Grunert, Klaus G; Søndergaard, Helle Alsted et al.
    I: Trends in Food Science & Technology, Bind 37, Nr. 2, 2014, s. 106-114.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  32. Udgivet
    Neither invented nor shared here: The impact and management of attitudes for the adoption of open innovation practices. / Burcharth, Ana Luiza de Araújo; Knudsen, M. P. ; Søndergaard, Helle Alsted.
    I: Technovation, Bind 34, Nr. 3, 2014, s. 149-161.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  33. 2013
  34. Udgivet
    Sources of innovation, their combinations and strengths – benefits at the NPD project level. / Tranekjer, Tina Lundø ; Søndergaard, Helle Alsted.
    I: International Journal of Technology Management, Bind 61, Nr. 3/4, 2013, s. 205-236.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  35. Udgivet
    The role of internal coupling activities in explaining the effectiveness of open innovation. / Burcharth, Ana Luiza de Araújo; Knudsen, Mette Præst; Søndergaard, Helle Alsted.
    I: Academy of Management Proceedings, Bind 2013, Nr. 1, 15991, 2013.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisKonferenceartikelForskningpeer review

  36. Udgivet
    Using internal coupling activities to enhance the effectiveness of open innovation. / Burcharth, Ana Luiza de Araújo; Knudsen, Mette Præst; Søndergaard, Helle Alsted.
    2013. Paper præsenteret ved The 35th DRUID Celebration Conference 2013 on INNOVATION, STRATEGY AND ENTREPRENEURSHIP , Barcelona, Spanien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  37. 2012
  38. Udgivet
    Diffusion of open innovation practices in Danish SMEs. / Esbjerg, Lars; Knudsen, Mette Præst; Søndergaard, Helle Alsted.
    I: Ledelse og Erhvervsoekonomi, Bind 77, Nr. 2, 09.2012, s. 27-39.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  39. Udgivet
    Resistance to receiving and sharing knowledge: How attitudes prevent the adoption of open innovation and how they may be avoided. / Burcharth, Ana Luiza de Araújo; Knudsen, Mette Præst; Søndergaard, Helle Alsted.
    2012. Paper præsenteret ved International Product Development Management Conference , Manchester, Storbritannien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  40. Udgivet
    Gaining performance by linking open innovation practices and internal activities. / Burcharth, Ana Luiza de Araújo; Knudsen, Mette Præst; Søndergaard, Helle Alsted.
    2012. Abstract fra 10th International Open and User Innovation Workshop, Boston, Massachusetts, USA.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskning

  41. Udgivet
    Neither invented nor shared here: How attitudes prevent the adoption of open innovation practices. / Burcharth, Ana Luiza de Araújo; Knudsen, M.P.; Søndergaard, Helle Alsted.
    2012. Paper præsenteret ved Academy of Management Annual Meeting, Boston.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  42. Udgivet
    Neither invented nor shared here: How attitudes prevent the adoption of open innovation practices. / Burcharth, Ana Luiza de Araújo; Knudsen, M.P.; Søndergaard, Helle Alsted.
    2012. Abstract fra 10th International Open and User Innovation Workshop, Boston, Massachusetts, USA.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  43. Udgivet
    What does it take to benefit from open innovation? The role of external relations and internal activities for innovation performance. / Burcharth, Ana Luiza de Araújo; Knudsen, M.P.; Søndergaard, Helle Alsted.
    2012. Paper præsenteret ved CINet Conference, Rome, Italien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  44. 2011
  45. Udgivet
    Identifying organisational barriers to open innovation – the case of knowledge sharing capabilities. / Burcharth, Ana Luiza de Araújo; Søndergaard, Helle Alsted; Knudsen, Mette Præst.
    2011. Abstract fra 9th International Open and User Innovation Workshop, Vienna, Østrig.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  46. Udgivet
    Neither invented nor shared here: The role of attitudes in the adoption of open innovation practices. / Burcharth, Ana Luiza de Araújo; Knudsen, M.P.; Søndergaard, Helle Alsted.
    2011. Paper præsenteret ved CINet Conference, Aarhus, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  47. Udgivet
    Open innovation practices and implementation barriers: Unwillingness to receive and share knowledge. / Burcharth, Ana Luiza Lara de Araújo; Søndergaard, Helle Alsted; Knudsen, Mette Præst.
    2011. Paper præsenteret ved DRUID Society Conference 2011, Copenhagen, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  48. Udgivet
    The influence of attitudes to knowledge in the implementation of open innovation strategies. / Burcharth, Ana Luiza Lara de Araújo; Søndergaard, Helle Alsted.
    2011. Abstract fra Open Innovation and Business Creation Conference, Billund, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  49. Udgivet
    The state of open innovation practices in Danish SME’s. / Søndergaard, Helle Alsted; Esbjerg, Lars; Knudsen, Mette Præst.
    2011. Abstract fra Open Innovation and Business Creation Conference, Billund, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  50. Udgivet
    Video interviewing as a learning resource. / Hedemann, Lars; Søndergaard, Helle Alsted.
    I: International Academy of Business and Public Administration Disciplines. Conference Proceedings, Bind 8, Nr. 1, 2011, s. 789.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisKonferenceabstrakt i tidsskriftForskningpeer review

  51. 2010
  52. Udgivet
    Advancing a holistic approach to openness: The role of external and internal spheres. / Søndergaard, Helle Alsted; Araújo, Ana Luiza Lara de.
    2010. Paper præsenteret ved XXI ISPIM, Bilbao, Spanien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  53. 2009
  54. Udgivet
    Lead user identification in online communities. / Ormrod, Robert P.; Søndergaard, Helle Alsted.
    2009. Paper præsenteret ved The XX ISPIM Conference: The Future of Innovation, Vienna, Østrig.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  55. Udgivet
    Network characteristics and open innovation in SMEs. / Pedersen, Maja; Søndergaard, Helle Alsted; Esbjerg, Lars.
    2009. Paper præsenteret ved The XX ISPIM Conference: The Future of Innovation, Vienna, Østrig.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  56. Udgivet
    The effect of innovation competence on the choice of information elements in a simulated NPD process. / Søndergaard, Helle Alsted; Juhl, Hans Jørn.
    2009. Paper præsenteret ved The XX ISPIM Conference: The Future of Innovation, Vienna, Østrig.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  57. 2008
  58. Udgivet
    Consumer research in product design: Market-oriented development of healthy vegetable-based food for children. / Søndergaard, Helle Alsted; Edelenbos, Merete.
    Case Studies in Food Product Development. red. / Mary Earle; Richard Earle. Cambridge: British Welding Research Association, 2008. s. 301-316.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  59. Udgivet
    Ground-breaking virtual research in product development. / Søndergaard, Helle Alsted; Jespersen, Kristina Risom; Buck, Nuka.
    Annual Report 2006-2007. red. / Louise V. Poulsen; Julia Stacey. Aarhus: Aarhus School of Business, Aarhus University, MAPP Centre, 2008. s. 12-13.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til rapportFormidling

  60. Udgivet
    NPD gate decision criteria: A consequence of strategic orientation or decision-maker expertise. / Søndergaard, Helle Alsted; Jespersen, Kristina Risom.
    2008. Paper præsenteret ved 2008 Academy of Management Annual Meeting, Anaheim, CA, USA.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  61. Udgivet
    Teaching MBA students using a NPD process simulation. / Søndergaard, Helle Alsted.
    2008. Paper præsenteret ved 15th International Product Development Management Conference, Hamburg, Tyskland.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  62. 2007
  63. Udgivet
    Consumer attitudes towards novel enzyme technologies in food processing. / Søndergaard, Helle Alsted; Grunert, Klaus G.; Scholderer, Joachim.
    Novel Enzyme Technology for Food Applications. red. / Robert Rastall. Cambridge: British Welding Research Association, 2007. s. 85-97.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  64. Udgivet
    Exploring the link between strategy and decision criteria in NPD. / Søndergaard, Helle Alsted; Jespersen, Kristina Risom.
    2007. Paper præsenteret ved 14th International Product Development Management Conference, Porto, Portugal.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  65. Udgivet
    'JA' til enzymer i fødevarer - såfremt smag og konsistens forbedres. / Søndergaard, Helle Alsted.
    LMC Årsberetning 2006. red. / Birthe Jessen. Levnedsmiddelcentret, 2007. s. 19.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til rapportFormidling

  66. Udgivet
    Readiness for the next generation of information competence in new product development. / Jespersen, Kristina Risom; Søndergaard, Helle Alsted.
    Ikke angivet. The European Institute for Advanced Studies in Management, 2007.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  67. Udgivet
    Using market information in product development. / Søndergaard, Helle Alsted; Harmsen, Hanne.
    I: Journal of Consumer Marketing, Bind 24, Nr. 4, 2007, s. 194-201.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  68. Udgivet
    What parents prefer and children like: Investigating choice of vegetable-based food for children. / Søndergaard, Helle Alsted; Edelenbos, Merete.
    I: Food Quality and Preference, Bind 18, Nr. 7, 2007, s. 949-962.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  69. 2006
  70. Udgivet
    Affect and technology acceptance: A test of two mechanisms. / Scholderer, Joachim; Grunert, Klaus G.; Søndergaard, Helle Alsted.
    2006. Paper præsenteret ved ANZMAC 2006 Conference, Brisbane, Australia.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  71. Udgivet
    Forbrugerholdninger til enzymer i fødevarer. / Søndergaard, Helle Alsted; Jørgensen, Betina.
    I: Plus Proces, Bind 20, Nr. 11, 2006, s. 12.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  72. Udgivet
    Learning to love what we despise: Experiential re-evaluation of stigmatised technologies. / Scholderer, Joachim; Grunert, Klaus G.; Søndergaard, Helle Alsted.
    2006. Paper præsenteret ved 35th EMAC Conference: Sustainable Marketing Leadership, Athens, Greece.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  73. Udgivet
    Two birds with one stone: Improving the quality of market information and inter-functional integration during product development by applying a means-end-chain approach. / Søndergaard, Helle Alsted; Harmsen, Hanne.
    2006. Paper præsenteret ved The R&D Management Conference, Organising R&D activities: A balancing act, Pisa, Italy.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  74. 2005
  75. Udgivet
    Børn og grønsager. / Edelenbos, Merete; Kidmose, Ulla; Søndergaard, Helle Alsted.
    I: Frugt og Gront, Bind 9, 2005, s. 356-357.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  76. Udgivet
    Consumer attitudes to enzymes in food production. / Søndergaard, Helle Alsted; Grunert, Klaus G.; Scholderer, Joachim.
    I: Trends in Food Science & Technology, Bind 16, Nr. 10, 2005, s. 466-474.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  77. Udgivet
    Grønsager serveret på en 'børnevenlig' måde. / Edelenbos, Merete; Kidmose, Ulla; Søndergaard, Helle Alsted.
    I: Frugt og Gront, Bind 10, 2005, s. 402-403.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  78. Udgivet
    Market-oriented new product development: How can a means-end chain approach affect the process? / Søndergaard, Helle Alsted.
    I: European Journal of Innovation Management, Bind 8, Nr. 1, 2005, s. 79-90.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  79. Udgivet
    Skolemad og grøntsager. / Edelenbos, Merete; Søndergaard, Helle Alsted.
    I: Nyt fra Levnedsmiddelcentret, Nr. 1, 2005.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  80. Udgivet
    Two birds with one stone: Improving the quality of market information and inter-functional integration during product development by applying a means-end-chain approach. / Søndergaard, Helle Alsted.
    Ikke angivet. Aarhus School of Business, Aarhus University, Department of Marketing and Statistics, 2005.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  81. Udgivet
    What do they tell us? Descriptive and consumer evaluation of structure engineered food products. / Søndergaard, Helle Alsted; Møller, S.; Grunert, Klaus G. et al.
    2005. Poster session præsenteret ved 6th Pangborn Sensory Science Symposium, Harrogate, Yorkshire, UK.

    Publikation: KonferencebidragPosterForskning

  82. 2004
  83. Udgivet
    How can we know what we like when we don't understand it? Consumer attitude formation towards complex technical issues. / Grunert, Klaus G.; Søndergaard, Helle Alsted; Scholderer, Joachim.
    2004. Paper præsenteret ved International Conference on Research in Advertising, Oslo, Norge.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  84. Udgivet
    Trade-offs in the formation of consumer purchase intentions with regard to complex genetically modified products. / Bredahl, Lone; Søndergaard, Helle Alsted; Grunert, Klaus G. et al.
    Ikke angivet. Australian Scholarly Publishing, 2004.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  85. 2003
  86. Udgivet
    Børn, unge og grøntsager. / Stacey, Julia; Søndergaard, Helle Alsted.
    I: Food Market Norden, Bind 9, Nr. 3, 2003, s. 14-15.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  87. Udgivet
    Markedsorienteret produktudvikling med en means-end chain tilgang. / Søndergaard, Helle Alsted.
    Århus: Handelshøjskolen i Århus, MAPP Centeret, 2003. 283 s. (Ph.d.-afhandling; Nr. 2003:14).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandling

  88. Udgivet
    Market oriented new product development: How can a means-end chain approach affect the process? / Søndergaard, Helle Alsted.
    2003. Paper præsenteret ved 10th International Product Development Management Conference, EIASM, Brussels, Belgien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  89. 2002
  90. Udgivet
    Consumer oriented development of new products in the food industry: Application of means-end chains and the use of laddering data (Poster). / Søndergaard, Helle Alsted.
    2002. Paper præsenteret ved Xth Food Choice Conference, Wageningen, Holland.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  91. 2001
  92. Udgivet
    Anvendelse af means-end-tilgangen i produktudvikling. Ph.d-projekt. / Søndergaard, Helle Alsted.
    I: Facts, Nr. 15, 2001, s. 9.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  93. Udgivet
    Applying the means-end chain concept to product development. / Søndergaard, Helle Alsted.
    2001. Paper præsenteret ved 14th EMAC Doctoral Colloquium, Bergen, Bergen, Norge.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  94. Udgivet
    Applying the means-end chain concept to product development. / Søndergaard, Helle Alsted.
    2001. Paper præsenteret ved 10th EDAMBA Summer School.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  95. Udgivet
    Children and teenagers as judges of taste. / Stacey, Julia; Søndergaard, Helle Alsted.
    Årsberetning. Århus: Aarhus School of Business, MAPP Centre, 2001. s. 10.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  96. 1998
  97. Udgivet
    Forbrugerholdninger til bæredygtigt fiskeri og økologisk fisk. / Søndergaard, Helle Alsted; Grunert, Klaus. G.; Olsen, Svein Ottar.
    Århus: Handelshøjskolen i Århus, MAPP Centeret, 1998.

    Publikation: Working paper/Preprint Working paperForskning