Institut for Virksomhedsledelse

Helle Alsted Søndergaard

  1. 2022
  2. Udgivet

    Design Thinking Principles as Drivers for Maturation in the Early Phases of the Entrepreneurial Management Process. / Søndergaard, Helle Alsted; Biskjaer, Michael Mose.

    Proceedings of the Nordic Conference on Small Business Research and Entrepreneurship (NCSB 2022). ECSB European Council for Small Business and Entrepreneurship, 2022. s. 1-27.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  3. Udgivet

    In Companies We Trust: Consumer Adoption of Artificial Intelligence Services and the Role of Company Trust and AI Autonomy. / Frank, Darius-Aurel; Jacobsen, Lina; Søndergaard, Helle Alsted.

    2022. Abstract fra EMAC 2022, Budapest, Ungarn.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  4. 2021
  5. Udgivet

    The value priorities of consumer innovators. / Søndergaard, Helle Alsted; Thøgersen, John.

    I: Science and Public Policy, Bind 48, Nr. 5, 10.2021, s. 679-696.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  6. Udgivet

    Employee behaviours beyond innovators in internal crowdsourcing : What do employees do in internal crowdsourcing, if not innovating, and why? / Beretta, Michela; Søndergaard, Helle Alsted.

    I: Creativity and Innovation Management, Bind 30, Nr. 3, 09.2021, s. 542-562.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  7. Accepteret/In press

    Design Thinking Principles as Drivers for Maturation in the Early Phases of the Entrepreneurial Management Process. / Søndergaard, Helle Alsted; Biskjaer, Michael Mose.

    2021. Abstract fra European Academy of Management Conference (EURAM), Québec, Canada.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  8. Udgivet

    The Catch-22 in Strategizing for Radical Innovation. / Søndergaard, Helle Alsted; Knudsen, Mette Præst; Laugesen, Nicolai Søndergaard.

    I: Technology Innovation Management Review, Bind 11, Nr. 3, 03.2021, s. 4-16.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  9. 2020
  10. Udgivet

    Collaborative Innovation as an Occasion for User Reflection: The Meaning of Relational Tactics. / Søndergaard, Helle Alsted; Linneberg, Mai Skjøtt; Utami, Cita.

    2020. Paper præsenteret ved Academy of Management , Vancouver .

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  11. Udgivet

    When relational tactics in collaborative innovation foster change through user self-reflection. / Søndergaard, Helle Alsted; Linneberg, Mai Skjøtt; Utami, Cita.

    2020. Paper præsenteret ved 36th EGOS Colloquium , Hamburg, Tyskland.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  12. 2019
  13. Udgivet

    What are the value priorities of consumer innovators? / Søndergaard, Helle Alsted; Thøgersen, John.

    2019. Paper præsenteret ved Open and User Innovation Conference, Ütrecht, Holland.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  14. 2018
  15. Udgivet

    Employee Engagement in Virtual Semiformal Initiatives : An Investigation of Ideation Platforms. / Søndergaard, Helle Alsted; Beretta, Michela.

    I: Academy of Management Proceedings, Bind 2018, Nr. 1, 09.06.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisKonferenceabstrakt i tidsskriftForskningpeer review

  16. Udgivet

    Which values motivate consumers to innovate? / Søndergaard, Helle Alsted; Thøgersen, John.

    2018. Paper præsenteret ved DRUID18, Copenhagen, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  17. 2017
  18. Udgivet

    The Role of Employee Autonomy for Open Innovation Performance. / Burcharth, Ana; Knudsen, Mette Præst; Søndergaard, Helle Alsted.

    I: Business Process Management Journal, Bind 23, Nr. 6, 11.2017, s. 1245-1269.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  19. Udgivet

    HOW MARGINAL AND ACTIVE EMPLOYEES CONTRIBUTE TO VIRTUAL SEMIFORMAL INNOVATION INITIATIVES. / Beretta, Michela; Søndergaard, Helle Alsted.

    2017. Paper præsenteret ved 18th CINet conference, Potsdam, Tyskland.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  20. Udgivet

    Organizational solution providers in open innovation platforms – search as open strategy. / Søndergaard, Helle Alsted.

    2017. Abstract fra 33rd EGOS Colloquium, Copenhagen, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  21. Udgivet

    Pre-launch Prediction of Market Performance for Short Lifecycle Products Using Online Community Data. / Divakaran, Pradeep Kumar Ponnamma; Palmer, Adrian; Søndergaard, Helle Alsted et al.

    I: Journal of Interactive Marketing, Bind 38, 2017, s. 12-28.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  22. 2015
  23. Udgivet
  24. Udgivet

    University-Industry Collaboration : Drivers and Barriers for going Online . / Søndergaard, Helle Alsted; Bergenholtz, Carsten; Juhl, Hans Jørn.

    2015. Paper præsenteret ved DRUID Summer conference 2015, Rome, Italien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  25. 2014
  26. Udgivet

    Business Models for Local Foods : Finding a Way to the Market. / Esbjerg, Lars; Pedersen, Maja; Pederson, Robert et al.

    International Food Marketing Research Symposium: Conference proceedings 2014. Institute of Food Products Marketing, 2014.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  27. Udgivet

    Improving internal communication between marketing and technology functions for successful new food product development. / Jacobsen, Lina; Grunert, Klaus G; Søndergaard, Helle Alsted et al.

    I: Trends in Food Science & Technology, Bind 37, Nr. 2, 2014, s. 106-114.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  28. Udgivet

    Neither invented nor shared here : The impact and management of attitudes for the adoption of open innovation practices. / Burcharth, Ana Luiza de Araújo; Knudsen, M. P. ; Søndergaard, Helle Alsted.

    I: Technovation, Bind 34, Nr. 3, 2014, s. 149-161.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  29. 2013
  30. Udgivet

    Sources of innovation, their combinations and strengths – benefits at the NPD project level. / Tranekjer, Tina Lundø ; Søndergaard, Helle Alsted.

    I: International Journal of Technology Management, Bind 61, Nr. 3/4, 2013, s. 205-236.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  31. Udgivet

    The role of internal coupling activities in explaining the effectiveness of open innovation. / Burcharth, Ana Luiza de Araújo; Knudsen, Mette Præst; Søndergaard, Helle Alsted.

    I: Academy of Management Proceedings, Bind 2013, Nr. 1, 15991, 2013.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisKonferenceartikelForskningpeer review

  32. Udgivet

    Using internal coupling activities to enhance the effectiveness of open innovation. / Burcharth, Ana Luiza de Araújo; Knudsen, Mette Præst; Søndergaard, Helle Alsted.

    2013. Paper præsenteret ved The 35th DRUID Celebration Conference 2013 on INNOVATION, STRATEGY AND ENTREPRENEURSHIP , Barcelona, Spanien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  33. 2012
  34. Udgivet

    Diffusion of open innovation practices in Danish SMEs. / Esbjerg, Lars; Knudsen, Mette Præst; Søndergaard, Helle Alsted.

    I: Ledelse og Erhvervsoekonomi, Bind 77, Nr. 2, 09.2012, s. 27-39.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  35. Udgivet

    Resistance to receiving and sharing knowledge : How attitudes prevent the adoption of open innovation and how they may be avoided. / Burcharth, Ana Luiza de Araújo; Knudsen, Mette Præst; Søndergaard, Helle Alsted.

    2012. Paper præsenteret ved International Product Development Management Conference , Manchester, Storbritannien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  36. Udgivet

    Gaining performance by linking open innovation practices and internal activities. / Burcharth, Ana Luiza de Araújo; Knudsen, Mette Præst; Søndergaard, Helle Alsted.

    2012. Abstract fra 10th International Open and User Innovation Workshop, Boston, Massachusetts, USA.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskning

  37. Udgivet

    Neither invented nor shared here : How attitudes prevent the adoption of open innovation practices. / Burcharth, Ana Luiza de Araújo; Knudsen, M.P.; Søndergaard, Helle Alsted.

    2012. Paper præsenteret ved Academy of Management Annual Meeting, Boston.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  38. Udgivet

    Neither invented nor shared here : How attitudes prevent the adoption of open innovation practices. / Burcharth, Ana Luiza de Araújo; Knudsen, M.P.; Søndergaard, Helle Alsted.

    2012. Abstract fra 10th International Open and User Innovation Workshop, Boston, Massachusetts, USA.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  39. Udgivet

    What does it take to benefit from open innovation? The role of external relations and internal activities for innovation performance. / Burcharth, Ana Luiza de Araújo; Knudsen, M.P.; Søndergaard, Helle Alsted.

    2012. Paper præsenteret ved CINet Conference, Rome, Italien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  40. 2011
  41. Udgivet

    Identifying organisational barriers to open innovation – the case of knowledge sharing capabilities. / Burcharth, Ana Luiza de Araújo; Søndergaard, Helle Alsted; Knudsen, Mette Præst.

    2011. Abstract fra 9th International Open and User Innovation Workshop, Vienna, Østrig.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  42. Udgivet

    Neither invented nor shared here : The role of attitudes in the adoption of open innovation practices. / Burcharth, Ana Luiza de Araújo; Knudsen, M.P.; Søndergaard, Helle Alsted.

    2011. Paper præsenteret ved CINet Conference, Aarhus, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  43. Udgivet

    Open innovation practices and implementation barriers : Unwillingness to receive and share knowledge. / Burcharth, Ana Luiza Lara de Araújo; Søndergaard, Helle Alsted; Knudsen, Mette Præst.

    2011. Paper præsenteret ved DRUID Society Conference 2011, Copenhagen, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  44. Udgivet

    The influence of attitudes to knowledge in the implementation of open innovation strategies. / Burcharth, Ana Luiza Lara de Araújo; Søndergaard, Helle Alsted.

    2011. Abstract fra Open Innovation and Business Creation Conference, Billund, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  45. Udgivet

    The state of open innovation practices in Danish SME’s. / Søndergaard, Helle Alsted; Esbjerg, Lars; Knudsen, Mette Præst.

    2011. Abstract fra Open Innovation and Business Creation Conference, Billund, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  46. Udgivet

    Video interviewing as a learning resource. / Hedemann, Lars; Søndergaard, Helle Alsted.

    I: International Academy of Business and Public Administration Disciplines. Conference Proceedings, Bind 8, Nr. 1, 2011, s. 789.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisKonferenceabstrakt i tidsskriftForskningpeer review

  47. 2010
  48. Udgivet

    Advancing a holistic approach to openness : The role of external and internal spheres. / Søndergaard, Helle Alsted; Araújo, Ana Luiza Lara de.

    2010. Paper præsenteret ved XXI ISPIM, Bilbao, Spanien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  49. 2009
  50. Udgivet

    Lead user identification in online communities. / Ormrod, Robert P.; Søndergaard, Helle Alsted.

    2009. Paper præsenteret ved The XX ISPIM Conference: The Future of Innovation, Vienna, Østrig.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  51. Udgivet

    Network characteristics and open innovation in SMEs. / Pedersen, Maja; Søndergaard, Helle Alsted; Esbjerg, Lars.

    2009. Paper præsenteret ved The XX ISPIM Conference: The Future of Innovation, Vienna, Østrig.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  52. Udgivet

    The effect of innovation competence on the choice of information elements in a simulated NPD process. / Søndergaard, Helle Alsted; Juhl, Hans Jørn.

    2009. Paper præsenteret ved The XX ISPIM Conference: The Future of Innovation, Vienna, Østrig.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  53. 2008
  54. Udgivet

    Consumer research in product design: Market-oriented development of healthy vegetable-based food for children. / Søndergaard, Helle Alsted; Edelenbos, Merete.

    Case Studies in Food Product Development. red. / Mary Earle; Richard Earle. Cambridge : British Welding Research Association, 2008. s. 301-316.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  55. Udgivet

    Ground-breaking virtual research in product development. / Søndergaard, Helle Alsted; Jespersen, Kristina Risom; Buck, Nuka.

    Annual Report 2006-2007. red. / Louise V. Poulsen; Julia Stacey. Aarhus : Aarhus School of Business, Aarhus University, MAPP Centre, 2008. s. 12-13.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til rapportFormidling

  56. Udgivet

    NPD gate decision criteria: A consequence of strategic orientation or decision-maker expertise. / Søndergaard, Helle Alsted; Jespersen, Kristina Risom.

    2008. Paper præsenteret ved 2008 Academy of Management Annual Meeting, Anaheim, CA, USA.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  57. Udgivet

    Teaching MBA students using a NPD process simulation. / Søndergaard, Helle Alsted.

    2008. Paper præsenteret ved 15th International Product Development Management Conference, Hamburg, Tyskland.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  58. 2007
  59. Udgivet

    'JA' til enzymer i fødevarer - såfremt smag og konsistens forbedres. / Søndergaard, Helle Alsted.

    LMC Årsberetning 2006. red. / Birthe Jessen. Levnedsmiddelcentret, 2007. s. 19.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til rapportFormidling

  60. Udgivet

    Consumer attitudes towards novel enzyme technologies in food processing. / Søndergaard, Helle Alsted; Grunert, Klaus G.; Scholderer, Joachim.

    Novel Enzyme Technology for Food Applications. red. / Robert Rastall. Cambridge : British Welding Research Association, 2007. s. 85-97.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  61. Udgivet

    Exploring the link between strategy and decision criteria in NPD. / Søndergaard, Helle Alsted; Jespersen, Kristina Risom.

    2007. Paper præsenteret ved 14th International Product Development Management Conference, Porto, Portugal.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  62. Udgivet

    Readiness for the next generation of information competence in new product development. / Jespersen, Kristina Risom; Søndergaard, Helle Alsted.

    Ikke angivet. The European Institute for Advanced Studies in Management, 2007.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  63. Udgivet

    Using market information in product development. / Søndergaard, Helle Alsted; Harmsen, Hanne.

    I: Journal of Consumer Marketing, Bind 24, Nr. 4, 2007, s. 194-201.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  64. Udgivet

    What parents prefer and children like : Investigating choice of vegetable-based food for children. / Søndergaard, Helle Alsted; Edelenbos, Merete.

    I: Food Quality and Preference, Bind 18, Nr. 7, 2007, s. 949-962.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  65. 2006
  66. Udgivet

    Affect and technology acceptance: A test of two mechanisms. / Scholderer, Joachim; Grunert, Klaus G.; Søndergaard, Helle Alsted.

    2006. Paper præsenteret ved ANZMAC 2006 Conference, Brisbane, Australia.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  67. Udgivet

    Forbrugerholdninger til enzymer i fødevarer. / Søndergaard, Helle Alsted; Jørgensen, Betina.

    I: Plus Proces, Bind 20, Nr. 11, 2006, s. 12.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  68. Udgivet

    Learning to love what we despise: Experiential re-evaluation of stigmatised technologies. / Scholderer, Joachim; Grunert, Klaus G.; Søndergaard, Helle Alsted.

    2006. Paper præsenteret ved 35th EMAC Conference: Sustainable Marketing Leadership, Athens, Greece.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  69. Udgivet

    Two birds with one stone: Improving the quality of market information and inter-functional integration during product development by applying a means-end-chain approach. / Søndergaard, Helle Alsted; Harmsen, Hanne.

    2006. Paper præsenteret ved The R&D Management Conference, Organising R&D activities: A balancing act, Pisa, Italy.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  70. 2005
  71. Udgivet

    Børn og grønsager. / Edelenbos, Merete; Kidmose, Ulla; Søndergaard, Helle Alsted.

    I: Frugt og Gront, Bind 9, 2005, s. 356-357.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  72. Udgivet

    Consumer attitudes to enzymes in food production. / Søndergaard, Helle Alsted; Grunert, Klaus G.; Scholderer, Joachim.

    I: Trends in Food Science & Technology, Bind 16, Nr. 10, 2005, s. 466-474.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  73. Udgivet

    Grønsager serveret på en 'børnevenlig' måde. / Edelenbos, Merete; Kidmose, Ulla; Søndergaard, Helle Alsted.

    I: Frugt og Gront, Bind 10, 2005, s. 402-403.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  74. Udgivet

    Market-oriented new product development: How can a means-end chain approach affect the process? / Søndergaard, Helle Alsted.

    I: European Journal of Innovation Management, Bind 8, Nr. 1, 2005, s. 79-90.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  75. Udgivet

    Skolemad og grøntsager. / Edelenbos, Merete; Søndergaard, Helle Alsted.

    I: Nyt fra Levnedsmiddelcentret, Nr. 1, 2005.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  76. Udgivet

    Two birds with one stone: Improving the quality of market information and inter-functional integration during product development by applying a means-end-chain approach. / Søndergaard, Helle Alsted.

    Ikke angivet. Aarhus School of Business, Aarhus University, Department of Marketing and Statistics, 2005.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  77. Udgivet

    What do they tell us? Descriptive and consumer evaluation of structure engineered food products. / Søndergaard, Helle Alsted; Møller, S.; Grunert, Klaus G. et al.

    2005. Poster session præsenteret ved 6th Pangborn Sensory Science Symposium, Harrogate, Yorkshire, UK.

    Publikation: KonferencebidragPosterForskning

  78. 2004
  79. Udgivet

    How can we know what we like when we don't understand it? Consumer attitude formation towards complex technical issues. / Grunert, Klaus G.; Søndergaard, Helle Alsted; Scholderer, Joachim.

    2004. Paper præsenteret ved International Conference on Research in Advertising, Oslo, Norge.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  80. Udgivet

    Trade-offs in the formation of consumer purchase intentions with regard to complex genetically modified products. / Bredahl, Lone; Søndergaard, Helle Alsted; Grunert, Klaus G. et al.

    Ikke angivet. Australian Scholarly Publishing, 2004.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  81. 2003
  82. Udgivet

    Børn, unge og grøntsager. / Stacey, Julia; Søndergaard, Helle Alsted.

    I: Food Market Norden, Bind 9, Nr. 3, 2003, s. 14-15.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  83. Udgivet

    Markedsorienteret produktudvikling med en means-end chain tilgang. / Søndergaard, Helle Alsted.

    Århus : Handelshøjskolen i Århus, MAPP Centeret, 2003. 283 s. (Ph.d.-afhandling; Nr. 2003:14).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandling

  84. Udgivet

    Market oriented new product development: How can a means-end chain approach affect the process? / Søndergaard, Helle Alsted.

    2003. Paper præsenteret ved 10th International Product Development Management Conference, EIASM, Brussels, Belgien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  85. 2002
  86. Udgivet

    Consumer oriented development of new products in the food industry: Application of means-end chains and the use of laddering data (Poster). / Søndergaard, Helle Alsted.

    2002. Paper præsenteret ved Xth Food Choice Conference, Wageningen, Holland.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  87. 2001
  88. Udgivet

    Anvendelse af means-end-tilgangen i produktudvikling. Ph.d-projekt. / Søndergaard, Helle Alsted.

    I: Facts, Nr. 15, 2001, s. 9.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  89. Udgivet

    Applying the means-end chain concept to product development. / Søndergaard, Helle Alsted.

    2001. Paper præsenteret ved 10th EDAMBA Summer School.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  90. Udgivet

    Applying the means-end chain concept to product development. / Søndergaard, Helle Alsted.

    2001. Paper præsenteret ved 14th EMAC Doctoral Colloquium, Bergen, Bergen, Norge.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  91. Udgivet

    Children and teenagers as judges of taste. / Stacey, Julia; Søndergaard, Helle Alsted.

    Årsberetning. Århus : Aarhus School of Business, MAPP Centre, 2001. s. 10.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  92. 1998
  93. Udgivet

    Forbrugerholdninger til bæredygtigt fiskeri og økologisk fisk. / Søndergaard, Helle Alsted; Grunert, Klaus. G.; Olsen, Svein Ottar.

    Århus : Handelshøjskolen i Århus, MAPP Centeret, 1998.

    Publikation: Working paper/Preprint Working paperForskning