Hans Jørn Juhl

  1. 2018
  2. Udgivet

    Consumer wants and use of ingredient and nutrition information for alcoholic drinks : A cross-cultural study in six EU countries Food Quality and Preference. / Grunert, Klaus G; Hieke, Sophie; Juhl, Hans Jørn.

    I: Food Quality and Preference, Bind 63, Nr. January, 2018, s. 107-118.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  3. 2017
  4. Udgivet

    An analysis of the effects of a campaign supporting use of a health symbol on food sales and shopping behaviour of consumers. / Mørk, Trine; Grunert, Klaus G; Fenger, Morten H. J.; Juhl, Hans Jørn; Tsalis, George.

    I: BMC Public Health, Bind 17, Nr. 239, 2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  5. Udgivet

    Will the consistent organic food consumer step forward? An empirical analysis. / Juhl, Hans Jørn; Fenger, Morten H. J.; Thøgersen, John.

    I: Journal of Consumer Research, Bind 44, Nr. 3, 2017, s. 519-535.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  6. 2015
  7. Udgivet

    Some like it healthy : Can socio-demographic characteristics serve as predictors for a healthy food choice? / Contini, Caterina ; Casini, Leonardo; Stancu, Violeta; Romano, Caterina; Juhl, Hans Jørn; Lähteenmäki, Liisa; Scozzafava, Gabriele; Grunert, Klaus G.

    I: Food Quality and Preference, Bind 46, 46, 07.2015, s. 103-112.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  8. Udgivet
  9. Udgivet

    Consumer response to monochrome Guideline Daily Amount nutrition labels. / Boztuğ, Yasemin ; Juhl, Hans Jørn; Ossama Elshiewy, Ossama x; Jensen, Morten Berg.

    I: Food Policy, Bind 53, 2015, s. 1-8.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  10. Udgivet
  11. Udgivet

    How to assess consumers’ ability to interpret nutrition/health-related messages and their promised benefits. / Stancu, Violeta; Grunert, Klaus G; Juhl, Hans Jørn; Casini, Leonardo; Contini, Caterina ; Romano, Caterina; Scozzafava, Gabriele; Lähteenmäki, Liisa.

    2015. Abstract fra International Society of Behavioral Nutrition and Physical Activity, edinburgh, Storbritannien.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  12. Udgivet

    University-Industry Collaboration : Drivers and Barriers for going Online . / Søndergaard, Helle Alsted; Bergenholtz, Carsten; Juhl, Hans Jørn.

    2015. Paper præsenteret ved DRUID Summer conference 2015, Rome, Italien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  13. 2014
  14. Udgivet

    Labelling information and decision-making : Influence of health claims on extra-vergin olive oil choices in Denmark and Italy. / Contini, Caterina ; Casini, Leonardo; Romano, C.; Scozzafava, G.; Juhl, Hans Jørn; Lähteenmäki, Liisa; Grunert, Klaus G.

    2014. Paper præsenteret ved International Food Marketing Research Symposium, Aarhus, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  15. Udgivet

    Attention mediates the effect of nutrition label information on consumers' choice : Evidence from a choice experiment involving eye-tracking. / Bialkova, Svetlana ; Grunert, Klaus G; Juhl, Hans Jørn; Wasowicz-Kirylo, Grazyna; Stysko-Kunkowska, Malgorzata ; van Trijp, Hans .

    I: Appetite, Bind 76, Nr. May, 2014, s. 66-75.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  16. Udgivet

    Relative price changes as a tool to stimulate more healthy food choices : A Danish household panel study. / Juhl, Hans Jørn; Jensen, Morten Berg.

    I: Food Policy, Bind 46, Nr. June, 2014, s. 178–182.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  17. 2013
  18. Udgivet

    The dynamics of innovation and consumption : Individual behavior in two-sided markets in music software. / Frederiksen, Lars; Scholderer, Joachim; Juhl, Hans Jørn; Fenger, Morten.

    2013. Paper præsenteret ved 11th International Open and User Innovation Workshop, Brighton, Storbritannien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  19. Udgivet

    Portfolio optimization and performance evaluation : An application to a customer portfolio. / Juhl, Hans Jørn; Christensen, Michael.

    I: Journal of Marketing Analytics, Bind 1, Nr. 3, 2013, s. 156–173.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  20. 2012
  21. Udgivet

    Are consumers influenced in their food choice by health labels? / Boztug, Yasemin ; Juhl, Hans Jørn; Elshiewy, Ossama ; Jensen, Morten Berg.

    2012. Paper præsenteret ved 41th EMAC Conference, Lisbon, Portugal.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  22. 2009
  23. Udgivet

    Comparing methods for measuring consumer willingness to pay for a basic and an improved ready made soup product. / Grunert, Klaus G.; Juhl, Hans Jørn; Esbjerg, Lars; Jensen, Birger Boutrup; Bech-Larsen, Tino; Brunsø, Karen; Madsen, Charlotte Øland.

    I: Food Quality and Preference, Bind 20, 2009, s. 607-619.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  24. Udgivet

    Complaining : A function of attitude, personality, and situation. / Thøgersen, John; Juhl, Hans Jørn; Poulsen, Carsten Stig.

    I: Psychology & Marketing, Bind 26, Nr. 8, 2009, s. 760-777.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  25. Udgivet

    The DNA of customer experience : How emotions drive value. / Juhl, Hans Jørn.

    I: Total Quality Management & Business Excellence (Print Edition), Bind 20, Nr. 5, 2009, s. 583-584.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisAnmeldelseFormidling

  26. Udgivet

    The effect of innovation competence on the choice of information elements in a simulated NPD process. / Søndergaard, Helle Alsted; Juhl, Hans Jørn.

    2009. Paper præsenteret ved The XX ISPIM Conference: The Future of Innovation, Vienna, Østrig.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  27. 2008
  28. Udgivet

    Quality management in a Danish Business School: A head of department perspective. / Juhl, Hans Jørn; Christensen, Michael.

    I: Total Quality Management & Business Excellence (Print Edition), Bind 19, Nr. 7-8, 2008, s. 719-732.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  29. 2007
  30. Udgivet

    Ledelsesmodeller i danske virksomheder. / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær; Juhl, Hans Jørn.

    I: Ledelse og Erhvervsoekonomi, Bind 71, Nr. 1, 2007, s. 19-31.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  31. Udgivet

    The Supermalt identity : How Brixton-based Afro-Caribbean consumers construct a Danish malt beer brand as one of their own. / Bech-Larsen, Tino; Esbjerg, Lars; Grunert, Klaus G.; Juhl, Hans Jørn; Brunsø, Karen.

    I: Journal of Product and Brand Management, Bind 16, Nr. 1, 2007, s. 5-15.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  32. 2006
  33. Udgivet

    Complaint studies: Methodological considerations and a result. / Juhl, Hans Jørn; Poulsen, Carsten Stig; Thøgersen, John.

    2006. Paper præsenteret ved 35th EMAC Conference: Sustainable Marketing Leadership, Athens, Greece, .

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  34. Udgivet

    Consumer preferences for retailer brand architectures: Results from a conjoint study. / Grunert, Klaus G.; Esbjerg, Lars; Bech-Larsen, Tino; Brunsø, Karen; Juhl, Hans Jørn.

    I: International Journal of Retail and Distribution Management, Bind 34, Nr. 8, 2006, s. 597-608.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  35. Udgivet

    Determinants of absenteeism in a large Danish bank. / Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn; Eskildsen, Jacob Kjær; Nielsen, Jesper; Frederiksen, Niels; Bisgaard, Carsten.

    I: International Journal of Human Resource Management, Bind 17, Nr. 9, sep, 2006, s. 1645-1658.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  36. Udgivet

    Is the propensity to complain increasing over time? / Juhl, Hans Jørn; Thøgersen, John; Poulsen, Carsten Stig.

    I: Journal of Consumer Satisfaction, Dissatisfaction and Complaining Behavior, Bind 19, 2006, s. 118-127.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  37. Udgivet

    The fight between store brands and national brands: What's the score? / Juhl, Hans Jørn; Esbjerg, Lars; Grunert, Klaus G.; Bech-Larsen, Tino; Brunsø, Karen.

    I: Journal of Retailing and Consumer Services, Bind 13, Nr. 5, 2006, s. 331-338.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  38. 2005
  39. Udgivet

    Brugen af kvalitetsmodeller i den private sektor i Danmark : Kap. 3.4. / Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn; Eskildsen, Jacob Kjær.

    Total Quality Management. red. / Kai Kristensen; Henrik D. Sørensen. København : Børsen Forum A/S, 2005. (Børsen Ledelseshåndbøger).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  40. Udgivet

    Comparing methods for measuring consumer willingness to pay: A cognitive perspective. / Grunert, Klaus G.; Madsen, Charlotte Øland; Juhl, Hans Jørn; Bech-Larsen, Tino; Brunsø, Karen; Jensen, Birger Boutrup.

    2005. Paper præsenteret ved Annual Conference of the European Marketing Academy, Milan, Italy, .

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningpeer review

  41. Udgivet

    Potential success factors in brand development. / Esbjerg, Lars; Grunert, Klaus G.; Poulsen, Carsten Stig; Juhl, Hans Jørn; Brunsø, Karen; Bech-Larsen, Tino.

    Ikke angivet. Aarhus School of Business, Aarhus University, Department of Marketing and Statistics, 2005.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  42. Udgivet

    The Concequences of Different Model Specifications when Estimating National Customer Satisfaction Indices using PLS. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn.

    Proceedings of the PLS' 05 International Symposium. red. / Tomas Aluja; Josep Casanovas; Vincenzo Vinzi; Alain Morineau; Michel Tenenhaus. SPAD, 2005. s. 291-298.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  43. Udgivet

    The relationship between holistic management models and corporate performance. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn.

    2005. Paper præsenteret ved 10th International Conference on ISO 9000 and TQM, Shanghai, Kina.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  44. 2004
  45. Udgivet

    Analyse af sygefravær. / Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn; Eskildsen, Jacob Kjær; Nielsen, J.; Frederiksen, N.

    Børsens TQM Håndbog - Børsens Ledelseshåndbøger. Kbh. : Børsen Forum A/S, 2004.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  46. Udgivet

    Conflict or Congruence? The case of a Danish hospital. / Juhl, Hans Jørn; Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai.

    I: International Journal of Quality & Reliability Management, Bind 21, Nr. 7, 2004, s. 747-762.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  47. Udgivet

    Determinants of Absenteeism in a large Danish Bank. / Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn; Eskildsen, Jacob Kjær; Nielsen, J.; Frederiksen, N.

    Performance Measurement and Management: Public and Private. red. / Neely, Kennerly and Walters. Cranfield : Cranfield University, 2004. s. 555-562.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  48. Udgivet

    Forbrugerklager 2002: Tilbøjelighed og adfærd. / Poulsen, Carsten Stig; Juhl, Hans Jørn; Thøgersen, John.

    Århus : Handelshøjskolen i Århus, MAPP Centeret, 2004.

    Publikation: Working paperForskning

  49. Udgivet
  50. Udgivet

    Private versus public sector excellence. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn.

    I: The TQM Magazine, Bind 16, Nr. 1, 2004, s. 50-56.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  51. Udgivet

    Retailer brand architectures: Consumer perceptions of five Danish food retailers. / Esbjerg, Lars; Grunert, Klaus G.; Juhl, Hans Jørn.

    2004. Paper præsenteret ved 8th International Conference on Corporate Reputation, Image, Identity & Competitiveness, Fort Lauderdale, USA, .

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  52. Udgivet

    The Drivers of Customer Satisfaction and Loyalty: The Case of Denmark 2000-2002. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn; Østergaard, Peder.

    I: Total Quality Management & Business Excellence (Print Edition), Bind 15, Nr. 5&6, 2004, s. 859-868.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  53. 2003
  54. Udgivet

    Complaining: A function of attitude, personality, and situation. / Thøgersen, John; Juhl, Hans Jørn; Poulsen, Carsten Stig.

    2003. Paper præsenteret ved American Marketing Association, Marketing and Public Policy Conference, Washington DC, USA.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  55. Udgivet

    Effect of Store Loyality. / Juhl, Hans Jørn; Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær.

    Ikke angivet. University of Minho, 2003. s. s. 162-165.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  56. Udgivet

    Fejlprocenter, klager og kundetilfredshed i den danske bilbranche. / Østergaard, Peder; Juhl, Hans Jørn; Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær.

    Total Quality Management - Børsen Ledelseshåndbøger. red. / Kai Kristensen og Henrik D. Sørensen (red.). København : Børsen Forum A/S, 2003. s. Afsn. 9.5.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  57. Udgivet

    Kvalitet i den danske dagligvaresektor - udvikling, kundetilfredshed og kundeloyalitet. / Juhl, Hans Jørn; Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær; Østergaard, Peder.

    Total Quality Management - Børsen Ledelseshåndbøger. red. / Kai Kristensen og Henrik D. Sørensen (red.). København : Børsen Forum A/S, 2003. s. Afsn. 9.2.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  58. Udgivet

    Measuring Customer Satisfaction and Loyalty in the Danish Automobile Industry. / Østergaard, Peder; Juhl, Hans Jørn; Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær.

    Proceedings of the 7th International Conference: Corporate Reputation, Image, and Identity. 2003. s. 1-28.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  59. Udgivet

    Models that matter. / Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn; Eskildsen, Jacob Kjær.

    I: International Journal of Business Performance Management, Bind 5, Nr. 1, 2003, s. 91-106.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  60. Udgivet

    PLS Structural Equation Modeling for Customer Satisfaction: Methodological and Application Issues. / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær; Juhl, Hans Jørn; Østergaard, Peder.

    2003. Paper præsenteret ved 13th International and 68th Annual American Meeting of the Psychometric Society, Cagliari, Sardinia, .

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  61. Udgivet

    The Drivers of Customer Satisfaction & Loyalty. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn; Østergaard, Peder.

    2003. Paper præsenteret ved The 8th World Congress for Total Quality Management, Dubai, .

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  62. 2002
  63. Udgivet

    Customer satisfaction and customer loyalty in European food retailing. / Juhl, Hans Jørn; Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær; Østergaard, Peder.

    I: Journal of Retailing and Consumer Services, Bind 9, 2002, s. 327-334.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  64. Udgivet

    Customer satisfaction in European food retailing. / Juhl, Hans Jørn; Kristensen, Kai; Østergaard, Peder.

    I: Journal of Retailing and Consumer Services, Bind 9, Nr. 6, 2002, s. 327-334.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  65. Udgivet

    Estimation af Kriterievægtene i Excellence Modellen. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn.

    2002. Paper præsenteret ved Symposium i Anvendt Statistik, .

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  66. Udgivet

    Overvågning af mærkningsordninger. / Juhl, Hans Jørn; Poulsen, Carsten Stig.

    I: Facts, Nr. 17, 2002, s. 3-6.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  67. Udgivet

    Overvågning af mærkningsordninger. / Juhl, Hans Jørn.

    Miljøledelse - Børsen Ledelseshåndbøger. red. / John Ulhøi. København : Børsen, 2002. s. 8.5.1-8.5.8.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  68. Udgivet

    Private Versus Public Sector Excellence. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn.

    2002. Paper præsenteret ved The 7th World Congress for Total Quality Management, .

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  69. Udgivet

    The definition of and drivers of new product performance : A meta analysis. / Jespersen, Kristina Risom; Juhl, Hans Jørn.

    2002. Paper præsenteret ved The 7th World Congress for Total Quality Management, Verona, Italy, .

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  70. Udgivet

    Total Quality Management i private og offentlige virksomheder. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn.

    Total Quality Management - Børsen Ledelseshåndbøger. red. / Kai Kristensen og Henrik D. Sørensen (red.). København : Børsen Forum A/S, 2002. s. 4.4.1-4.4.18.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  71. Udgivet

    Trends in EFQM Criterion Weights: The case of Denmark 1998-2001. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn.

    I: Measuring Business Excellence, Bind 6, Nr. 2, 2002, s. 22-28.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  72. 2001
  73. Udgivet

    Benchmarking Excellence. / Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn; Eskildsen, Jacob Kjær.

    I: Measuring Business Excellence, Bind 5, Nr. 1, 2001, s. 19-23.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  74. Udgivet

    Benchmarking som strategisk værktøj. / Kristensen, Kai; Eskildsen, Jacob Kjær; Juhl, Hans Jørn.

    Benchmarking på tværs af fagområder. red. / Michael Christensen (ed.). Kbh. : Djøf Forlag, 2001. s. 1-20.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  75. Udgivet

    Consumers' quality perception. / Bech, Anne C.; Grunert, Klaus G.; Bredahl, Lone; Juhl, Hans Jørn; Poulsen, Carsten Stig.

    Food, People and Society: A European Perspective of Consumers' Food Choices. red. / L.J. Frewer, E. Risvik, H.N.J. Schifferstein & R. von Alvensleben (eds). London : Springer, 2001. s. 97-113.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  76. Udgivet

    Customer Satisfaction and Customer Loyalty in European Retailing. / Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn; Østergaard, Peder.

    Business Excellence - What is to be done?. Stockholm School of Economics, 2001. s. s. 340-348.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  77. Udgivet

    Customer satisfaction: Some results for European retailing. / Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn; Østergaard, Peder.

    I: Total Quality Management & Business Excellence (Print Edition), Bind 12, Nr. 788, 2001, s. 807-897.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  78. Udgivet

    Den forbrugerbaserede værdi af en mærkning - med fokus på Svanemærket: Undersøgelsens design, gennemførsel og resultater. / Juhl, Hans Jørn; Poulsen, Carsten Stig.

    Aarhus School of Business, Aarhus University, MAPP Centre, 2001.

    Publikation: Working paperForskning

  79. Udgivet

    Elaboration likelihood and the perceived value of labels. / Poulsen, Carsten Stig; Juhl, Hans Jørn.

    Rethinking European marketing. 2001.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  80. Udgivet

    Internetundersøgelser - problemer og muligheder. / Østergaard, Peder; Juhl, Hans Jørn.

    I: Ledelse og Erhvervsoekonomi, Bind 65, Nr. 4, 2001, s. 224-238.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  81. Udgivet

    Modelling Business Excellence in the Public Sector. / Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn.

    I: Journal of Management Systems, Bind 13, Nr. 1, 2001, s. 91-103.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  82. Udgivet

    Mærkning som kommunikation. / Juhl, Hans Jørn; Poulsen, Carsten Stig.

    I: Alimenta, Bind 24, Nr. 9, 2001, s. 4-5.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  83. Udgivet

    Perception de la qualité en alimentaire et rôle des labels. / Grunert, Klaus G.; Juhl, Hans Jørn; Poulsen, Carsten Stig.

    I: Revue Francaise du Marketing, Bind 183/184, Nr. 3-4, 2001, s. 181-196.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  84. Udgivet

    Succesful labelling schemes. / Juhl, Hans Jørn; Stacey, Julia.

    Annual report. Aarhus : Aarhus School of Business, MAPP Centre, 2001. s. 4.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  85. Udgivet

    The Evolution of Business Excellence in Denmark 1998-2001. / Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn; Eskildsen, Jacob Kjær.

    Proceedings. The University of Versailles Saint-Quentin-en-Yvelines, 2001. s. 315-324.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  86. Udgivet

    The criterion weights of the EFQM Excellence model. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn.

    I: International Journal of Quality & Reliability Management, Bind 18, Nr. 8, 2001, s. 783-795.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  87. Udgivet

    The excellence index in practice - the case of a Danish hospital. / Juhl, Hans Jørn; Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai.

    2nd MAAOE Conference proceedings. 2001.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  88. Udgivet

    Total kvalitet og marketing. / Juhl, Hans Jørn.

    Total Quality Management - Børsen Ledelseshåndbøger. red. / Kai Kristensen og Henrik D. Sørensen (red.). København : Børsen Forum A/S, 2001. s. Afsn. 6.7.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  89. Udgivet

    Trends in EFQM Criterion Weights: The case of Denmark 1998-2001. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn.

    Proceedings. The University of Versailles Saint-Quentin-en-Yvelines, 2001. s. 185-196.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  90. 2000
  91. Udgivet

    Antecedents and effects of consumer involvement in fish as a product group. / Juhl, Hans Jørn; Poulsen, Carsten Stig.

    I: Appetite, Bind 34, Nr. 3, 2000, s. 261-267.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  92. Udgivet

    Den forbrugerbaserede værdi af et mærke. / Juhl, Hans Jørn.

    I: Facts, Bind 13, 2000, s. 6-8.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  93. Udgivet

    Forbrugere i vildrede omkring kødmærker. / Juhl, Hans Jørn; Poulsen, Carsten Stig; Fjord, Thomas Ahle.

    I: Levnedsmiddelbladet, Nr. 4, 2000, s. 14-15.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  94. Udgivet
  95. Udgivet

    Labelling schemes: From a consumer perspective. / Juhl, Hans Jørn; Stacey, Julia.

    Annual report. Aarhus : Aarhus School of Business, MAPP Centre, 2000. s. 5.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  96. Udgivet

    Modeling the effects of labeling. / Juhl, Hans Jørn; Fjord, Thomas Ahle; Poulsen, Carsten Stig.

    2000. Paper præsenteret ved ANZMAC2000 Conference, Gold Coast, Queensland, Australien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  97. Udgivet

    Nogle muligheder i scanner data. / Juhl, Hans Jørn.

    I: Ledelse og Erhvervsoekonomi, Bind 64, Nr. 3, 2000, s. 163-172.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  98. Udgivet

    Quality Management: A comparison of cultural differences. / Juhl, Hans Jørn; Kristensen, Kai; Kanji, G.K.; Batley, T.W.

    I: Total Quality Management & Business Excellence (Print Edition), Bind 11, Nr. 1, 2000, s. 57-65.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  99. Udgivet

    Quality of peas modelled by a structural equation system. / Bech, Anne C.; Juhl, Hans Jørn; Martens, Magni; Andersen, L.; Hansen, Merete.

    I: Food Quality and Preference, Bind 11, Nr. 4, 2000, s. 275-281.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  100. Udgivet

    The Danish Business Excellence Index - A tool for benchmarking and organizational development. / Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn.

    2000. Paper præsenteret ved Performance Management: Past Present and Future, July, .

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  101. Udgivet

    The causal Structure of the EFQM Excellence Model. / Eskildsen, Jacob Kjær; Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn.

    Ikke angivet. Colorado State University, 2000.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  102. Udgivet

    The excellence index as a benchmarking tool. / Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn; Eskildsen, Jacob Kjær.

    Ikke angivet. Colorado State University, 2000.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  103. 1999
  104. Udgivet

    Beyond the bottom line: Measuring stakeholder value. / Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn.

    The Nordic School of Quality Management. red. / Edvardsson & Gustafsson. Stockholm, Sverige : Studentlitteratur, 1999. s. s. 233-251.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  105. Udgivet

    Classification of consumers based on perceptions. / Høg, Esben; Juhl, Hans Jørn; Poulsen, Carsten Stig.

    Symposium i Anvendt Statistik. red. / Anders Holm og Peter C. Linde. København : Danmarks Statistik, 1999. s. 277-285 (Uden navn).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  106. Udgivet

    Classification of consumers based on perceptions. / Høg, Esben; Juhl, Hans Jørn; Poulsen, Carsten Stig.

    Decision Sciences Institute 1999 Proceedings, Volume 2. Decision Sciences Institute, 1999. s. s. 996-998.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  107. Udgivet

    Fersk fisk: Kvalitet i detailhandelen. / Juhl, Hans Jørn; Poulsen, Carsten Stig.

    I: Plus Proces, Nr. juni, 1999, s. 36-39.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  108. Udgivet
  109. Udgivet

    Five years with quality awards in Denmark. / Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn.

    I: TQM Magazine, Bind 11, Nr. 2, 1999, s. 80-83.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  110. Udgivet

    Measuring Business Excellence. / Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn.

    1999. Paper præsenteret ved Third International and Sixth National Research Conference on Quality Management, .

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  111. Udgivet

    Some consequences of just-in-time: Results from a comparison between the Nordic countries and East Asia. / Kristensen, Kai; Dahlgaard, Jens Jørn; Kanji, G.K.; Juhl, Hans Jørn.

    I: Total Quality Management & Business Excellence (Print Edition), Bind 10, Nr. 1, 1999, s. 61-72.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  112. Udgivet

    Succes med produktudvikling af fødevarer i New Zealand og Danmark. / Østergaard, Peder; Juhl, Hans Jørn; Kristensen, Kai.

    I: Bovilogisk, 1999.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  113. Udgivet

    Supermarket Customer Satisfaction - The impact of type and ownership. / Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn; Østergaard, Peder.

    Proceedings from ANZMAC99. University of New South Wales, 1999.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  114. Udgivet

    The logistics development of Food Processing companies in Denmark and New Zealand. / Østergaard, Peder; Juhl, Hans Jørn; Kristensen, Kai.

    1999. Paper præsenteret ved NOFOMA 1999: Building New Bridges in Logistics, Lund, Sverige.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  115. 1998
  116. Udgivet

    Consumer evaluation of meat from Danish entire male pigs. / Godt, Jannik; Kristensen, Kai; Juhl, Hans Jørn; Poulsen, Carsten Stig; Bech, Anne C.

    Skatole and Boar Taint. red. / J. Hansen-Møller; N. J. Kjeldsen. Roskilde : Danish Meat Research Institute, 1998. s. 189-194.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  117. Udgivet

    Consumer involvement and evaluation of green peas. / Juhl, Hans Jørn; Bech, Anne C.; Poulsen, Carsten Stig; Hansen, Merete; Kristensen, Kai.

    I: Journal of Sensory Studies, Bind 13, Nr. 1, 1998, s. 1-11.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  118. Udgivet

    Factors influencing the fat content of sauces. / Juhl, Hans Jørn; Poulsen, Carsten S.; Bech, Anne C.; Peetz-Schou, M.; Knuthsen, P.

    AIR-CAT 4th Plenary Meeting: Health, Ecological and Safety Aspects in Food Choice. red. / E. Risvik & L. Bakke. Oslo : Matforsk, 1998. s. 46-55.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

Forrige 1 2 Næste