Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Hans Henrik Knoop

Kompleksitet: voksende orden ingen helt forstår

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskning

Standard

Kompleksitet : voksende orden ingen helt forstår. / Knoop, Hans Henrik.

I: Kognition og Paedagogik, Bind 15, Nr. 57, 2005.

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskning

Harvard

Knoop, HH 2005, 'Kompleksitet: voksende orden ingen helt forstår', Kognition og Paedagogik, bind 15, nr. 57.

APA

Knoop, H. H. (2005). Kompleksitet: voksende orden ingen helt forstår. Kognition og Paedagogik, 15(57).

CBE

Knoop HH. 2005. Kompleksitet: voksende orden ingen helt forstår. Kognition og Paedagogik. 15(57).

MLA

Vancouver

Knoop HH. Kompleksitet: voksende orden ingen helt forstår. Kognition og Paedagogik. 2005;15(57).

Author

Knoop, Hans Henrik. / Kompleksitet : voksende orden ingen helt forstår. I: Kognition og Paedagogik. 2005 ; Bind 15, Nr. 57.

Bibtex

@article{59b3b1f02e1211dcaa58000ea68e967b,
title = "Kompleksitet: voksende orden ingen helt forst{\aa}r",
author = "Knoop, {Hans Henrik}",
year = "2005",
language = "Dansk",
volume = "15",
journal = "Kognition & Paedagogik",
issn = "0906-6225",
publisher = "Dansk Psykologisk Forlag",
number = "57",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Kompleksitet

T2 - voksende orden ingen helt forstår

AU - Knoop, Hans Henrik

PY - 2005

Y1 - 2005

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 15

JO - Kognition & Paedagogik

JF - Kognition & Paedagogik

SN - 0906-6225

IS - 57

ER -