Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Hans Henrik Knoop

Education in 2025: how positive psychology can re-vitalize education

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  • Institut for Læring
Sammenfatning af positiv-psykologi-relaterede processuelle principper for pædagogik og uddannelse i 2010 - samt prospektiv vurdering af disse princippers gyldighed og vilkår for udfoldelse i 2025.
OriginalsprogEngelsk
TitelApplied positive psychology : improving everyday life, schools, work, health, and society
RedaktørerStewart I. Donaldson, Mihaly Csikszentmihalyi, Jeanne Nakamura
Antal sider15
UdgivelsesstedNew York
ForlagTaylor & Francis
Udgivelsesår2011
Udgave1
Sider97-116
ISBN (trykt)9780415877817, 9780415877824
ISBN (Elektronisk)9780203818909
StatusUdgivet - 2011

    Forskningsområder

  • Positiv psykologi, læring, læring i arbejdslivet, fremtid, Flow og positiv psykologi, Læring

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 203211