News experiences and opinions in Denmark 2020. / Capacent, Epinion; Knoop, Hans Henrik.
Aarhus : Epinion, 2020. 38 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Future Positive Psychology: The Case for Harmonious Complexity : French Handbook of Positive Psychology. / Knoop, Hans Henrik.
2020.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › peer review
Social kompetence og skoletrivsel : analyser fra den nationale trivselsmåling. / Holstein, Bjørn Evald; Knoop, Hans Henrik; Laflor, Marianne; Viskum, Hanne.
Randers : Dansk Center for Undervisningsmiljø, 2020.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
UPRIGHT Program Adaptation & Validation to regional Needs. / Ledertoug, Mette Marie; Knoop, Hans Henrik; Tange, Nina.
www.uprightproject.eu : Online, 2019. 45 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › peer review
Large-scale measurement in education. / Knoop, Hans Henrik.
2019.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › peer review
Om nationale skoleundersøgelser og basale psykologiske behov. / Knoop, Hans Henrik; Klinge, Louise (Redaktør).
Dafolo, 2019.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › peer review
Elevoptimisme og trivsel i skolen : analyser af Den nationale trivselsmåling 2017. / Knoop, Hans Henrik; Holstein, Bjørn Evald; Viskum, Hanne; Moon Lindskov, Jannie; Vinter Pedersen, Rune.
Randers : DCUM, 2018. 88 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Elevernes fællesskab og trivsel i skolen : analyser af Den Nationale Trivselsmåling. / Knoop, Hans Henrik; Holstein, Bjørn; Viskum, Hanne; Moon Lindskov, Jannie.
Randers : DCUM, 2017. 96 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › peer review
Fra kedsomhed til trivsel i skolen : teori og data fra Den Nationale Trivselsmåling. / Knoop, Hans Henrik; Holstein, Bjørn E.; Viskum, Hanne; Moon Lindskov, Jannie.
Randers : DCUM, 2016. 64 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › peer review
Positiv og negativ psykologi. / Knoop, Hans Henrik; Brinkmann, Svend.
København : Gyldendal Business, 2016. (Gyldendal Business Single).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
Kort og godt om positiv psykologi. / Knoop, Hans Henrik.
Dansk Psykologisk Forlag, 2015.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › peer review
Fra erhvervsskole til erhvervsliv : en undersøgelse af trivsel, læring og kreativitet blandt HG-elever på International Business College i Fredericia, Kolding og Aabenraa. / Knoop, Hans Henrik.
2014. 132 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Positive psychology : Reflections. / Knoop, Hans Henrik.
Aarhus : Aarhus Universitetsforlag, 2014. 56 s. (Reflections (Aarhus), Bind 2).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › peer review
Positiv psykologi. / Knoop, Hans Henrik.
1. udg. Aarhus : Aarhus Universitetsforlag, 2013. 40 s. (Tænkepauser; Nr. 12).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › peer review
Positive Nations and Communities. / Knoop, Hans Henrik; Marujo, Helena (Redaktør).
1 udg. 2012.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › peer review
Well-being and cultures : perspectives from positive psychology. / Knoop, Hans Henrik (Redaktør); Delle Fave, Antonella (Redaktør).
1 udg. Dordrecht : Springer Science+Business Media, 2012. 221 s. (Cross-Cultural Advancements in Positive Psychology, Bind 3).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › peer review
Ekstern forskningsbaseret evaluering af Ledelsesudviklingsprojektet (LUP) i Sønderborg Kommune. / Knoop, Hans Henrik.
1. udg. Sønderborg : Sønderborg Kommune, 2011. 81 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Ild(sjæle) i arbejdslivet : et studie af engagement og mening i Århus Kommunes børn og unge. / Knoop, Hans Henrik.
1 udg. Aarhus : Århus Kommune, 2011. 114 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Lyst til at lære : om læringsstile : midtvejsevaluering af Aarhus Kommunes læringsstilsprojekt. / Knoop, Hans Henrik; Jensen, Jens-Ole.
1 udg. Aarhus Kommune, Børn- og Unge-afdelingen, 2011. 48 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Mange måder at lære på. / Knoop, Hans Henrik (Redaktør); Linstad, Anne Kirketerp; Andersen, Frans Ørsted; Chemi, Tatiana.
1 udg. Vejle : Vejle Kommune, 2011. 195 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Relationskompetence, klasserumsledelse og lysten til at lære, skabe og handle : en forsknings- og udviklingsrapport fra Egtved skole, Vejle Kommune. / Linstad, Anne Kirketerp; Knoop, Hans Henrik.
1 udg. Sønderborg : Universe Research Lab, 2011. 36 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Mange Måder At Lære På : forskningsbaseret udvikling af differentieret pædagogik. / Knoop, Hans Henrik.
1 udg. Sønderborg : Universe Research Lab, 2009. 300 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › peer review
Mange måder at lære på. / Knoop, Hans Henrik; Kirketerp Linstad, Anne; Jacobsen, Henrik; Lüthi, Christina.
1 udg. Sønderborg : Universe Research Lab, 2009. 75 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › peer review
En god skolestart : Et samlet læringsforløb for dagtilbud, indskoling og fritidsordning. / Egelund, Niels; Knoop, Hans Henrik.
København : Regeringens skolestartsudvalg, 2006. 80 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
En god skolestart. Et samlet læringsforløb for dagtilbud, indskoling og fritidsordning : Rapport afgivet af regeringens Skolestartudvalg. / Nielsen, Linda; Broström, Stig; Egelund, N.; Knoop, H. H.; Herskind, M.; Poulsgaard, Kirsten; Levin, Marianne.
Undervisningsministeriet : Regeringens Skolestartudvalg, 2006. 81 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Children, Time, and Play : - essays on the art of transforming stress to joyful challenges. / Elkind, David; Rinaldi, Carla; Flemmert Jensen, Anne; Siggard Jensen, Hans; Ackerman, Edith; Knoop, H. H.; Knoop, Hans Henrik (Redaktør).
Copenhagen : Danish University of Education, 2004. 113 s. (Children, Time, and Play).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning
Godt lederskab : Et eksplorativt interviewstudium om harmoni og disharmoni i dansk ledelse. / Knoop, Hans Henrik; Znaider, R; Ravn, I.
1 udg. KØbenhavn : Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag, 2004. 30 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Pædagogik og læring i virkeligheden : - midtvejsrapport for forsknings- og udviklingsrprojekt i Køge Kommunes daginstitutioner. / Knoop, Hans Henrik.
1 udg. København / Køge : Danmarks Pædagogiske Universitet / Køge Kommune, 2004. 50 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Harmonisk udvikling i Rosenholms skoler : - ekstern forskningsrapport. / Knoop, Hans Henrik.
1. udg. København : Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag, 2003. 184 s. (Harmonisk udvikling i Rosenholms skoler; Nr. 1).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Pædagogisk brug af IT i folkeskolen. / Knoop, Hans Henrik; Andresen, Bent B.
Kbh : Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet, 2003. 33 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › peer review
Time for playful learning? - a cross-cultural study of parental values and attitudes towards children's time for play. / Knoop, Hans Henrik; Jensen, A.F.
Billund : LEGO Learning Institute, 2003. 100 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Børns liv og og læreprocesser i det moderne samfund. / Knoop, Hans Henrik (Redaktør); Andersen, P. Ø. (Redaktør).
Danmark : Billesø, 2002. 328 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning
Play, learning and Creativity - Why Happy Children are Better Learners. / Knoop, Hans Henrik.
Copenhagen : Aschehoug, 2002. 168 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
Humane Creativity in Danish Education. / Knoop, Hans Henrik.
København : Danish University of Education, 2001. 192 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning