Public Perception of News Media. / Knoop, Hans Henrik.
I: OPTENTIA Newsletter, North-West University, Bind 10, Nr. 2, 1, 07.2020.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Bidrag til avis - Avisartikel
Motivation og frihed i pædagogikken. / Knoop, Hans Henrik; Linstad, Anne Kirketerp.
Motivtion - I klasseledelse, relationer og didaktik. red. / Anne Søndberg. 1. udg. Aarhus : Kvan, 2019. s. 10-18.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Derfor bør skolen arbejde med robusthed. / Knoop, Hans Henrik.
3 s. 2018.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
Online facebook debate regarding optimism in school. / Knoop, Hans Henrik.
2018, Debat.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
Det er kedeligt at kede sig. / Knoop, Hans Henrik.
I: TekSam Nyt, Nr. Januar, 01.2018, s. 12-16.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Bidrag til avis - Kronik
Det kedeligt korrekte sælger ikke aviser. / Knoop, Hans Henrik.
I: P Psykologernes fagmagasin, Bind 4, Nr. 1, 2018, s. 16-21.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Bidrag til avis - Kommentar/debat
Bidrag til debatter om trivsel i folkeskolen. / Knoop, Hans Henrik.
I: Folkeskolen.dk, 09.2017.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Kommentar/debat › Formidling
Bidrag til debat om kedsomhed blandt skoleelever. / Knoop, Hans Henrik.
I: Folkeskolen.dk, 01.2017.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Kommentar/debat › Formidling
Diverse debatindlæg på blogs og facebook og twitter vedr. positiv psykologi, moralfilosofi og debatkulturer. / Knoop, Hans Henrik.
2015.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
Positive Psychologie. / Knoop, Hans Henrik.
2015. 60 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Formidling
Skal vi være mere positive? / Knoop, Hans Henrik; Ørsted, Christian.
I: Asterisk, Nr. 57 , 2015, s. 14-16.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Kommentar/debat › Formidling
PositivitiES - positive psychology in education On-Line Course : Module 5: Attention and engagement. / Delle Fave, Antonella; Knoop, Hans Henrik; Ventura, Toni.
2014, MOOC.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
PositivitiES - positive psychology in education On-Line Course : Module 8: Towards better schools. / Knoop, Hans Henrik; Delle Fave, Antonella; Ventura, Toni.
2014, MOOC.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
PositivitiES - positive psychology in education On-Line Course : Module 1: Introduction to positive psychology. / Knoop, Hans Henrik; Ventura, Toni.
2014, MOOC.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
PositivitiES - positive psychology in education On-Line Course : Module 6: Experience fluctuation and flow. / Delle Fave, Antonella; Knoop, Hans Henrik; Ventura, Toni.
2014, MOOC.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
PositivitiES - positive psychology in education On-Line Course : Module 2: Attention. / Delle Fave, Antonella; Knoop, Hans Henrik.
2014, MOOC.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
PositivitiES - positive psychology in education On-Line Course : Module 7: Sharing experiences. / Ventura, Toni; Delle Fave, Antonella; Knoop, Hans Henrik.
2014, MOOC.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
PositivitiES - positive psychology in education On-Line Course : Module 3: Emotional regulation. / Delle Fave, Antonella; Ventura, Toni; Knoop, Hans Henrik.
2014, MOOC.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
PositivitiES - positive psychology in education On-Line Course : Module 4: Motivation. / Delle Fave, Antonella; Knoop, Hans Henrik; Ventura, Toni.
2014, MOOC.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
Diverse debatindlæg på blogs og facebook og twitter om farer for misbrug og misinformation vedr. positiv psykologi, defineret som videnskab om hvad der gør det muligt for individer og fællesskaber at trives. / Knoop, Hans Henrik.
2014.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
Pædagogisk talentudvikling : - om koblinger mellem det særlige og det specielle . / Knoop, Hans Henrik.
1 udg. TALENT-DK, 2014. 9 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Formidling
God ledelse er en befrielse! om skolekonflikten. / Knoop, Hans Henrik; Hildebrandt, Steen.
2013, Blog.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
Light, Camera, Action! / Knoop, Hans Henrik.
I: Kognition & Paedagogik, Bind 22, Nr. 83, 01.03.2012.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Goda lärmiljöer 2010 och 2025. / Knoop, Hans Henrik.
Goda lärmiljöer för barn. red. / Grethe Kragh-Müller; Frans Ørsted Andersen; Louise Veje Hvidtved. Lund : Studentlitteratur, 2012. s. 212-226.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Drengene gider ikke rigtigt mere : Bagsmækken. / Knoop, Hans Henrik.
I: Folkeskolen, Bind 128, Nr. 18, 23.08.2011, s. 42.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Statsministerpædagogik : Bagsmækken. / Knoop, Hans Henrik.
I: Folkeskolen, Bind 128, Nr. 4, 08.02.2011, s. 46.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Pædagogisk livskunst. / Knoop, Hans Henrik.
Kunsten at integrere kunst i undervisningen. 2011.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Forord/efterskrift › Formidling
Gode læringsmiljøer i 2010 og 2025. / Knoop, Hans Henrik.
Gode læringsmiljøer for børn. red. / Grethe Kragh-Müller; Frans Ørsted Andersen; Louise Veje Hvitved. København : Hans Reitzels Forlag, 2010. s. 277-291.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Hvordan kan pædagogik være mere interessant? / Knoop, Hans Henrik.
Uddannelse og udfordringer til alle: hvor er din overligger? : Sorø-mødet 2010. 1. udg. København : Undervisningsministeriet, 2010. s. 30-33.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Simple principper for livet. / Knoop, Hans Henrik.
I: Folkeskolen, Bind 127, Nr. 17, 2010, s. 58-58.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Parat til skolestart. / Knoop, Hans Henrik.
I: www.netdoktor.dk, 29.09.2009.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Lær eller dø. / Knoop, Hans Henrik.
I: Folkeskolen, Nr. 5, 06.03.2009.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Positivitet i pædagogikken. / Knoop, Hans Henrik.
I: Folkeskolen, Nr. 18, 2009.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
The application of MI theory in Danish education. / Knoop, Hans Henrik.
Multiple intelligences around the world. red. / Howard Gardner; Jie-Qi Chen. San Francisco : Jossey-Bass, 2009.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Aspekter af kreative læringsmiljøer. / Knoop, Hans Henrik.
Positiv psykologi: positiv pædagogik. 1. udg. Dansk Psykologisk Forlag, 2008. s. 95-107.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Folkeskolen år 2025 : Hvad holder og hvad bliver anderledes? / Knoop, Hans Henrik.
I: Folkeskolen, 2008.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Bidrag til avis - Avisartikel
Kompleksitet : voksende orden ingen helt forstår. / Knoop, Hans Henrik.
Positiv psykologi: positiv pædagogik. 1. udg. Kbh : Dansk Psykologisk Forlag, 2008. s. 219-242.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Kompleksitet : universelt ideal og global trussel. / Knoop, Hans Henrik; Csikszentmihalyi, Mihaly.
Positiv psykologi: positiv pædagogik. red. / Jørgen Lyhne; Hans Henrik Knoop. 1. udg. Kbh : Dansk Psykologisk Forlag, 2008. s. 243-263.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Køn og Læring. / Ringsmose, Charlotte (Redaktør); Knoop, Hans Henrik (Redaktør).
København : Dansk Psykologisk Forlag, 2008. 80 s. (Køn og Pædagogik; Nr. 64, Bind 1).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Formidling
Om menneskevenlige læringsmiljøer. / Knoop, Hans Henrik.
Positiv psykologi: positiv pædagogik. red. / Jørgen Lyhne; Hans Henrik Knoop. 1. udg. Kbh : Dansk Psykologisk Forlag, 2008. s. 75-94.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Parat til skolestart. / Knoop, Hans Henrik.
www.netdoktor.dk. København : Netdoktor Media A/S, 2008.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Encyclopædiartikel › Formidling
Positiv Psykologi : Væsentlige Tendenser og Teorier. / Knoop, Hans Henrik.
Positiv Psykologi: En introduktion til videnskaben om velvære og optimale processer. red. / Anders Myszak; Simon Nørby. Hans Reitzels Forlag, 2008. s. 42-71.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Positiv psykologi : positiv pædagogik. / Knoop, Hans Henrik (Redaktør); Jørgen, Lyhne (Redaktør).
1 udg. Kbh : Dansk Psykologisk Forlag, 2008. 306 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Formidling
Positiv psykologi i en pædagogisk verden. / Knoop, Hans Henrik; Lyhne, Jørgen.
Positiv psykologi: positiv pædagogik. 1. udg. Kbh : Dansk Psykologisk Forlag, 2008. s. 7-19.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Rum og Læring. / Ringsmose, Charlotte (Redaktør); Knoop, Hans Henrik (Redaktør).
80 udg. København : Dansk Psykologisk Forlag, 2008. (Kognition & Pædagogik; Nr. 63).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Formidling
Wise Creativity and Creative Wisdom. / Knoop, Hans Henrik.
Creativity, Wisdom and Trusteeship: Exploring the Role of Education. red. / Anna Craft; Howard Gardner; Guy Claxton. 1. udg. USA : Corwin Press, 2008. s. 119-132.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Aspects of Good Learning and Good Work. / Knoop, Hans Henrik.
2007, Andet.Publikation: Andet › Andet bidrag › Formidling
At læse verden og skrive verdens historie. / Knoop, Hans Henrik.
Læring og Læringsstile: om unikke og fælles veje i pædagogikken. red. / Liv M. Lassen; Lena Boström; Hans Henrik Knoop. 1. udg. Danmark : Dansk Psykologisk Forlag, 2007. s. 31-44.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Computerspil - et stærkt pædagogisk potentiale med alvorlige risici. / Knoop, Hans Henrik.
I: SkoleMagasinet, 2007.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Control and Responsibility : A Danish Perspective on Leadership. / Knoop, Hans Henrik.
Responsibility at Work: How leading professionals act (or don't act) responsibly. red. / Howard Gardner. 1. udg. USA : Jossey-Bass, 2007. s. 221-247.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
En køn omgang køn. / Knoop, Hans Henrik.
I: Kognition og Paedagogik, Bind 17, Nr. 64, 2007, s. 2-11.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Forord. / Knoop, Hans Henrik; M. Lassen, Liv; Boström, Lena.
Læring og Læringsstile: om unikke og fælles veje i pædagogikken. red. / Liv M. Lassen; Lena Boström; Hans Henrik Knoop. 1. udg. Kbh : Dansk Psykologisk Forlag, 2007. s. 7-14.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Hvad er en god skolestart? / Knoop, Hans Henrik.
Skolestart: udfordringer for daginstitution, skole og fritidsordninger. red. / Niels Egelund. 1. udg. Vejle : Kroghs Forlag, 2007. s. 67-85.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Læring og læringsstile : om unikke og fælles veje i pædagogikken. / Knoop, Hans Henrik (Redaktør); M. Lassen, Liv (Redaktør); Boström, Lena (Redaktør).
1 udg. Kbh : Dansk Psykologisk Forlag, 2007. 183 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Formidling
Nyd og snyd i læreruddannelsen. / Knoop, Hans Henrik.
I: EMU - Danmarks undervisningsportal, Bind April, 2007.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Når lysten til at lære overlever mødet med skolen. / Knoop, Hans Henrik.
Bogen om Skolebarnet. Raadet for Større Færdselssikkerhed, Mejeriforeningen, Forældreforeningen, Skole og Samfund, 2007.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Rummelig skal være noget, man kan være. / Knoop, Hans Henrik.
I: Kognition og Paedagogik, Bind 17, Nr. 63, 2007, s. 73-78.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Årgang 2007 : Rum og Læring. / Knoop, Hans Henrik; Ørsted Andersen, Frans; Kristensen, René; Lyhne, Jørgen; Ringmose, Charlotte.
I: Kognition og Paedagogik, Bind 17, Nr. 63, 2007, s. 2-3.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Gode læringsmiljøer. / Knoop, Hans Henrik.
I: Folkeskolen, Nr. 19, 2006.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Hvordan lærer børn ? / Knoop, Hans Henrik.
I: Uddannelse, Nr. 2, 2006.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Kreativitet. / Knoop, Hans Henrik.
I: Dansk Paedagogisk Tidsskrift, Nr. 1, 2006.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Læs verden og skriv verdens historie. / Knoop, Hans Henrik.
I: Læsepædagogen: medlemsblad for Landsforeningen af Læsepædagoger, Nr. 5, 2006, s. 16-21.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Psykologisk Pædagogisk Ordbog, 15. udg. / Knoop, Hans Henrik; Hansen (red), M. (Redaktør); Varming (red), Ole (Redaktør); Thomsen (red), Poul (Redaktør).
15 udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2006. 520 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Formidling
Velbegrundet ledelse er en befrielse og en berigelse. / Knoop, Hans Henrik.
I: Modus, Bind November, 2006.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
At være tryg, inspireret og udfordret i en usikker verden. / Knoop, Hans Henrik.
I: Kognition og Paedagogik, Bind 15, Nr. 57, 2005.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Et nyt læringslandskab : Flow, intelligens og det gode læringsmiljø. / Andersen, Frans Ørsted; Knoop, H. H. (Redaktør).
1. udgave maj 2005 udg. Virum, Danmark : Dansk Psykologisk Forlag, 2005. 248 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Formidling
Evolution, mening og moral. / Knoop, Hans Henrik.
Et nyt Læringslandskab: Flow, Intelligens og Det Gode Læringsmiljø. red. / Hans Henrik Knoop; Jørgen Lyhne. 1. udg. Kbh : Dansk Psykologisk Forlag, 2005. s. 45-66.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Flow-begrebet: En præcisering. / Knoop, Hans Henrik.
I: Open Source, 2005.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Fælles Mål og Elevernes alsidige personlige udvikling. / Knoop, Hans Henrik.
I: KVAN, Nr. nr. 72, 2005.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Krav og lyst. / Knoop, Hans Henrik.
2005, Andet.Publikation: Andet › Andet bidrag › Formidling
Om kunsten at debattere natur, intelligens og pædagogik. / Knoop, Hans Henrik.
Et Nyt Læringslandskab: Flow, Intelligens og Det Gode Læringsmiljø. red. / Hans Henrik Knoop; Jørgen Lyhne. 1. udg. Kbh : Dansk Psykologisk Forlag, 2005. s. 211-242.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Om kunsten at finde flow i en verden, der ofte forhindrer det. / Knoop, Hans Henrik.
Et Nyt Læringslandskab: Flow, Intelligens og Det Gode Læringsmiljø. red. / Hans Henrik Knoop; Jørgen Lyhne. 1. udg. Danmark : Dansk Psykologisk Forlag, 2005. s. 107-130.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
PISA og folkeskolens "målsætning". / Knoop, Hans Henrik.
12 udg. København. 2005, bidrag til høringsmappe.Publikation: Andet › Andet bidrag › Formidling
Pædagogisk faglighed og udpegning af læringssituationer : - Hvad pædagogerne i Køge forstår ved en god læringssituation. / Knoop, Hans Henrik.
Guldguiden. København : Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag, 2005.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Hjernevenlige læringsmiljøer. / Knoop, Hans Henrik.
I: Agora, Bind 2, Nr. 4, 2004.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Lysten driver værket. / Knoop, Hans Henrik.
2004, Andet.Publikation: Andet › Andet bidrag › Formidling
Om kunsten at finde flow i en verden, der ofte forhindrer det. / Knoop, Hans Henrik.
I: Kognition og Paedagogik, Nr. 52, 2004.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Computerspil - en sag for journalister. / Knoop, Hans Henrik.
I: eJour, Nr. 22, 2003.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Farlige computerspil? / Knoop, Hans Henrik.
I: Kognition og Paedagogik, Bind 13, Nr. 49, 2003.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Hvad er almendannelse? om naturlig kultur og kultiveret natur. / Knoop, Hans Henrik.
I: Uddannelse, Bind 36, Nr. 5, 2003, s. 14-22.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
IT i skolen. / Knoop, Hans Henrik.
I: Skolebestyrelsen, Bind Maj, 2003.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Lysten til at lære er lysten til livet. / Knoop, Hans Henrik.
I: Hellerup Magasin, 2003.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Play, Learning, and Creativity : Why happy children are better learners. / Knoop, Hans Henrik.
1 udg. Madrid, Spain : WAECO, 2003. 18 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Formidling
The Educational Use of IT in Schools : An expert review of the application of IT into the Danish Folkeskole. / Knoop, Hans Henrik; Andresen, B. B.
1 udg. Copenhagen : Danish Ministry of Education / EU, 2003. 35 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Formidling
The art of forgetting time and space. / Knoop, Hans Henrik.
2003, Andet.Publikation: Andet › Andet bidrag › Formidling
Videnskabelige bidrag til 8 debatter om voldelige computerspil på www.spilpolitik.dk og www.debat.sol.dk. / Knoop, Hans Henrik.
2003, Andet.Publikation: Andet › Andet bidrag › Formidling
Videnskabelige bidrag til debatter om computerspil på www.dr.dk/harddisken. / Knoop, Hans Henrik.
2003, Andet.Publikation: Andet › Andet bidrag › Formidling
Basic Values Above Politics. / Knoop, Hans Henrik.
I: Paper, 2002.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Ledelse i blinde. / Knoop, Hans Henrik.
I: Forum, Nr. Maj, 2002.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
Leg, læring og kreativitet - hvorfor glade børn lærer mere. / Knoop, Hans Henrik.
København : Aschehoug, 2002. 160 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Formidling
Journalistik på kanten af chaos. / Knoop, Hans Henrik.
Journalistik på nettet. Århus : AJOUR Danmarks Journalisthøjskole, 2001.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
Livslang læring - menneskeret eller politisk krav. / Knoop, Hans Henrik.
I: Uddannelse, Bind 2001, Nr. 9, 2001.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
En harmonisk kommune er kompleks - om balancen mellem individ og fællesskab. / Knoop, Hans Henrik.
2000, Andet.Publikation: Andet › Andet bidrag › Formidling
Our Miraculous Brain. / Knoop, Hans Henrik.
2000, Andet.Publikation: Andet › Andet bidrag › Formidling
The Essentials of Learning. / Knoop, Hans Henrik.
2000, Andet.Publikation: Andet › Andet bidrag › Formidling
The Essentials of Play. / Knoop, Hans Henrik.
2000, Andet.Publikation: Andet › Andet bidrag › Formidling