Aarhus Universitets segl

Hanne Wacher Kjærgaard

  1. 2021
  2. Udgivet

    Overgange og brobygning i fremmedsprogsfagene – teori og praksis. / Kanareva-Dimitrovska, Ana; Skovgaard Andersen, Mette; Kjærgaard, Hanne Wacher.

    I: Sprogforum, Bind 73, Nr. Brobygning, 12.2021.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  3. 2018
  4. Udgivet

    Technology-mediated written corrective feedback in the Danish lower secondary classroom. / Kjærgaard, Hanne Wacher.

    Aarhus : Aarhus University, 2018. 306 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandling

  5. 2017
  6. Udgivet

    Student Views of Technology-Mediated Written Corrective Feedback. / Kjærgaard, Hanne Wacher.

    EDULEARN17 Proceedings. IATED, 2017. s. 9307-9317 (Edulearn proceedings, Bind 2017).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  7. Udgivet

    Det konvergente læringsrum : It og de nye læringsbetingelser. / Kjærgaard, Hanne Wacher; Asmussen, Jørgen Bering; KJeldsen, Lars Peter Bech.

    Klim, 2017. 132 s. (Literacy & læring).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  8. Udgivet

    Skriftlig feedback i engelskundervisningen : - erfaringer, muligheder og perspektiver. / Kjærgaard, Hanne Wacher.

    I: Anglo-Files, Nr. 184, 23.05.2017, s. 34-41.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  9. Udgivet

    ICT and Feedback Practices in the Lower-Secondary Foreign Language Classroom. / Kjærgaard, Hanne Wacher.

    I: Journal of Educational Multimedia and Hypermedia, Bind 26, Nr. 2, 03.2017, s. 161-177.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  10. 2016
  11. Udgivet

    “But All We Really Wanted was a Course!” : Teacher Professional Development for Innovative Teaching with ICT. / Kjærgaard, Hanne Wacher; Fougt, Simon Skov.

    Proceedings of EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology 2016. red. / George Veletsianos. AACE: Association for the Advancement of Computers in Education, 2016. s. 841-852.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskning

  12. Udgivet

    VIA MOOCs : Pædagogiske, didaktiske og tekniske overvejelser og erfaringer. / Kjærgaard, Hanne Wacher; Egendal, Jeppe; Møller, Eval Rud et al.

    Aarhus : Center for Læring og IT, VIA University College, 2016. 34 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  13. Udgivet

    A model that allows teachers to reflect on their ict approaches : The convergent learning space. / Kjeldsen, Lars Peter Bech; Kjærgaard, Hanne Wacher.

    INTED2016 Proceedings. IATED, 2016. s. 5524-5533.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  14. Udgivet

    ICT and Feedback Practices in the Lower-Secondary Foreign Language Classroom. / Kjærgaard, Hanne Wacher.

    Proceedings of EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology 2016. red. / George Veletsianos. AACE: Association for the Advancement of Computers in Education, 2016. s. 1057-1066.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  15. Udgivet

    “But All We Really Wanted was a Course!” : Teacher Professional Development for Innovative Teaching with ICT. / Kjærgaard, Hanne Wacher; Fougt, Simon Skov.

    I: Journal of Educational Multimedia and Hypermedia, Bind 25, Nr. 4, 2016, s. 377-395.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  16. 2015
  17. Udgivet

    Augmented Reality : Sustaining iPad-facilitated visualisation pedagogy in nursing . / Kjærgaard, Hanne Wacher; Kjeldsen, Lars Peter Bech; Rahn, Annette.

    Sustaining mobile learning: Theory, research and practice. red. / Wan Ng; Therese M. Cumming. Routledge, 2015. s. 193-211 (Research in Higher Education).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  18. Udgivet

    Engelskprøve : Vejledning. / Haaning, Vibeke Jahn; Kjærgaard, Hanne Wacher.

    København : Hogrefe Psykologisk Forlag, 2015. 76 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

  19. Udgivet

    Engelskprøve : Lyddel - 4. klasse. / Haaning, Vibeke Jahn; Kjærgaard, Hanne Wacher.

    København : Hogrefe Psykologisk Forlag, 2015. 18 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

  20. Udgivet

    Engelskprøve : Læsedel - 4. klasse. / Haaning, Vibeke Jahn; Kjærgaard, Hanne Wacher.

    København : Hogrefe Psykologisk Forlag, 2015. 22 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

  21. 2007
  22. Udgivet

    En kvalitativ undersøgelse af gravides valg af nakkefoldskanning. / Lou, Stina; Dahl, Katja; Risør, Mette Bech et al.

    I: Ugeskrift for Laeger, Bind 169, Nr. 10, 05.03.2007, s. 914-8.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review