DPU

Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Gertrud Lynge Esbensen

At lære teknologiforståelse gennem handlerækkefølger: en pædagogisk antropologisk kulturanalyse af sygeplejestuderendes læreprocesser med teknologi i krydsgående figured worlds

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

Standard

At lære teknologiforståelse gennem handlerækkefølger : en pædagogisk antropologisk kulturanalyse af sygeplejestuderendes læreprocesser med teknologi i krydsgående figured worlds. / Esbensen, Gertrud Lynge.

København : Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet, 2015. 239 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

Harvard

APA

CBE

MLA

Vancouver

Author

Bibtex

@phdthesis{6ab8626f66dd40ddb12db022ea335686,
title = "At l{\ae}re teknologiforst{\aa}else gennem handler{\ae}kkef{\o}lger: en p{\ae}dagogisk antropologisk kulturanalyse af sygeplejestuderendes l{\ae}reprocesser med teknologi i krydsg{\aa}ende figured worlds",
author = "Esbensen, {Gertrud Lynge}",
year = "2015",
month = "10",
day = "12",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-7684-741-8",
publisher = "Institut for Uddannelse og P{\ae}dagogik (DPU), Aarhus Universitet",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - At lære teknologiforståelse gennem handlerækkefølger

T2 - en pædagogisk antropologisk kulturanalyse af sygeplejestuderendes læreprocesser med teknologi i krydsgående figured worlds

AU - Esbensen, Gertrud Lynge

PY - 2015/10/12

Y1 - 2015/10/12

M3 - Ph.d.-afhandling

SN - 978-87-7684-741-8

BT - At lære teknologiforståelse gennem handlerækkefølger

PB - Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet

CY - København

ER -